Finu à a data, i drive Flash anu fatti appicottà à tutti l'altri supporti di conservazione portatili, cume CD, DVD, e dischetti magnetichi. A parte di u flash conduce una cunvivialità indiscutibile in forma di scala dinò è assai grandi quantità di informazioni chì si puderanu accontentà. Questu secondu, tuttavia, dipende da u sistema di file in cui hè u formatu di u drive.
Panoramica di i sistemi di file più cumuni
Cosa hè un sistema di file? À spessu, si tratta di un metudiu d'organizà l'infurmazione chì un SO capisce, cù a divisione in documenti è cartulari familiarità cù l'utenti. I principali tipi di sistemi di file sò oghje 3: FAT32, NTFS è exFAT. Ùn tenemu micca un penseru à i sistemi ext4 è HFS (versioni per Linux è Mac OS rispettivu) da una bassa compatibilità.
L'importanza di e caratteristiche di un sistema di file pò esse dividu in i seguenti criteri: requisiti di sistema, impattu annantu à l'usura di i chips di memoria è restrizioni à a dimensione di i file è di e directory. Considerà ogni criteriu per tutti i 3 sistemi.
Vede ancu:
L'utile di più per formattazione di unità flash e dischi
Pruduzione per cambià u sistema di file in un drive flash
Compatibilità è requisiti di sistema
Forse u più impurtante di i criteri, in particulari s'ellu prevede di sfruttà l'unità flash per cunnessu à un gran numeru di dispositivi in diversi sistemi.
FAT32
FAT32 hè u più anzianu sistema d'urganizazione documentale è cartulare, originariamente sviluppatu per MS-DOS. Hà a più alta compatibilità di tuttu - s'ellu ci hè formattazione in FAT32, allora prubabile hè ricunnisciutu da a maggior parte di i dispositivi, indipende u sistema operativu. Inoltre, à travaglià cù FAT32 ùn necessita micca una grande quantità di RAM è potenza di processore.
NTFS
U sistema di lìbbule di Windows hè l'impostazione predefinita da a transizione di questu OSes à l'architettura NT. Strumenti per travaglià cù stu sistema sò presenti in Windows è Linux, Mac OS. Tuttavia, ci sò certe difficoltà cù a cunnessione di unità di formattazione NTFS à stereos o lettori di vittura, in particulare da e marche di seconda fascia, sia per Android è iOS cù OTG. In più, confrontatu cù FAT32, u numeru di RAM necessarie per u travagliu è a frequenza di a CPU sò aumentati.
exFAT
U nome ufficiali hè "Extended FAT", chì risponde à l'essenza - exFAT è esiste un FAT32 più allargatu è miglioratu. Sviluppatu da Microsoft specificamente per e unità flash, stu sistema hè u menu compatibile: sti drive flash ponu esse cunnessi solu à i computer chì funghjenu Windows (micca più chè u XP SP2), è à i telefoni Android è iOS. A quantità di RAM richiesta da u sistema è a velocità di u processore anu ancu aumentatu di conseguenza.
Comu pudete vede, da u criteriu di compatibilità è di e requisiti di sistema, FAT32 hè u capimachja indiscussu.
Impattu nantu à l'usu di u chip di memoria
Tecnicamente, a memoria flash hà una vita limitata, chì dipende da u numeru di cicli di riscrittura setturale chì, invece, dipende da a qualità di u chip installatu in l'unità flash. U sistema di file, dipende da e so caratteristiche, pò allungà a vita di a memoria o riduce.
Vede ancu: Guida per testà e prestazioni di e unità flash
FAT32
À sente u criteriu di l'impattu nantu à l'usu, stu sistema perde à tutti l'altri: a causa di a natura di l'organizazione, funziona bè cù i piccoli è i mezzetti, ma scambia notevolmente i dati registrati. Questo porta à l'accessu più frequente di u sistema operativu à diversi settori è, di conseguenza, un aumentu di u numaru di cicli di Lettura-Scrittura. Cume, un drive flash in formatu in FAT32 servirà menu.
NTFS
Cè stu sistema, a situazione hè dighjà megliu. NTFS hè menu dipendente da a frammentazione di i file è, ancu, hà già implementatu un'indexazione di cuntenuti più flessibile, chì hà un impattu positivu nantu à a durabilità di u drive. Tuttavia, a lentezza relativa di stu sistema di file livella parzialmente u vantaghju guadagnatu, è e caratteristiche di u logging di dati ci facenu accede à e stesse zone di memoria più spessu è usu u caching, chì influenisce ancu negativamente a durabilità.
exFAT
Cum'è exFAT hè statu sviluppatu specificamente per l'usu nantu à i drive flash, i sviluppatori anu prestatu a più attenzione à riduce u numaru di cicli di riscrittura. A causa di e funzioni di urganizazione è di conservazione, si riduce significativamente u numaru di cicli di riscrittura, in particulare in comparazione cù FAT32 - una carta di bit di u spaziu dispunibule hè aghjunta à exFAT, chì riduce a frammentazione, chì hè u fattore principale in riducendu a vita di servite.
A causa di quellu di sopra, pudemu cuncipitu chì exFAT influenza a memoria u portu meno di tutti.
Restrizioni in dimensioni file è directory
Questu parametru diventa sempre più impurtante ogni annu: i volumi di informazioni conservate, è quant'è a capacità di stà, crescenu fermamente.
FAT32
Allora avemu avutu à u svantaggiu principale di stu sistema di file - in u quantità massima di un singulu file hè limitata à 4 GB. À u mumentu di MS-DOS, questu hè certamente consideratu un valore astronomicu, ma oghje sta limitazione crea incomodità. In più, ci hè un limite per u numaru di file in u cartulare radice - micca più di 512. D'altronde, ci ponu qualchì numero di file in cartelle divevi.
NTFS
A principale differenza tra NTFS è FAT32 adupratu nanzu hè un volume quasi illimitatu, chì un determinatu file pò occupà. Benintesa, ci hè una limitazione tecnica, ma in un prossimu prughjettu ùn sarà micca realizzata prestu. In listessu modu, a quantità di dati in u directory hè quasi illimitata, ancu chì supere una certa limita sia piena di un forte calatu di prestazione (a funzione NTFS). Hè ancu da dì chì in stu sistema di schedari ci hè un limite di caratteri in u nomu di a directory.
Vede ancu: Tuttu nantu à a formattazione di unità flash in NTFS
exFAT
U limitu di a dimensione di lìbbule permessa in EXFAT hè ancu più aumentatu rispetto à NTFS - si tratta di 16 zettabytes, chì hè centinaia di migliaia di volte più grande di a capacità di u drive flash in vendita sferiblemente commercialmente. In e condizioni attuali, si pò considerà chì u limite hè praticamente assente.
Conclusione - di u parametru NTFS è exFAT sò guasgi parità.
Chì sistema di file à sceglie
In cunnessione cù u set di paràmetri totali, exFAT hè u sistema di file più preferitu, tuttavia, un minus di grassi in a forma di scarsa compatibilità pò forzà a girà versu altri sistemi. Per esempiu, una unità flash USB inferiore a 4 GB, chì hè prevista di esse cunnessa à u stereore di a vittura, hè a più formattata cù FAT32: ottima compatibilità, alta velocità di accesso à i file è bassini esigenze di RAM. Inoltre, i dischi di boot per reinstallà Windows sò preferibili di fà in FAT32 troppu.
Ulteriori dettagli:
Facendu un drive flash USB di avviatura
Cume registra una musica in un drive flash per leghje u cassaforte in radio?
Unità Flash più grandi di 32 GB in cui i documenti è i file grandi si stanu furmati megliu cù uFAT. Stu sistema hè adeguatu per e attività di tali unità à causa di u limitu di dimensione di file quasi mancante è a frammentazione minima. ExFat hè ancu pratticu per a conservazione di certi dati in quantu à longhi per u micca influenza nantu à l'usu di i chips di memoria.
Incù u cuntestu di questi sistemi, NTFS assomiglia à una opzione di compromessi - hè adatta per l'utenti chì, di volta in volta, necessitanu di copià o spostà mezu o grandi quantità di dati nantu à unità di memoria di capacità media.
Riassumendu tutti quì sopra, ponemu in mente chì a scelta di u sistema di file deve corrisponde à e attività è scopi di aduprà u vostru drive flash. Quandu ottenite un novu drive, pensate à cume si usa, è basatu annantu, formattallu in u sistema più adatto.