Per difettu, u sistema operativu di Windows 10 ùn permette micca à parechji utilizatori di cunnesse simultaneamente à un unicu computer, ma in u mondu mudernu, un prublemu ne impone sempre più spessu. Inoltre, questa funzione hè usata micca solu per u travagliu remote, ma dinò per scopi persunali. In questu articulu, imparerai à configurà è aduprà un servore terminal in Windows 10.
Windows 10 Terminal Server Configuration Guide
No importa quant'è difficiule, à prima vista, u compitu manifestatu in u sughjettu di l'artìculu parenu esse, in realtà, tuttu hè micca simplicemente. Tuttu ciò chì hè necessariu di voi hè di seguità strettamente e istruzioni. Ci vole à avè chì u metudu di cunnessione hè simile à quellu in e versioni precedenti di u sistema operativo.
Leggi più: Creà un servitore terminal in Windows 7
Passu 1: Installà un software specializatu
Come dicemu nanzu, e cunfusioni standard di Windows 10 ùn permettenu micca à parechji utenti di aduprà u sistema à u tempu. Quandu pruvate sta cunnessione, vedite a foto chì seguita:
Per risolve ciò, avete bisognu di fà cambiamenti à a configurazione di l'OS. Fortunatamente, per questo ci hè un software speciale chì fà tuttu per voi. Immediatamente avvertenu chì i file, chì saranu discupresi in più, modificanu i dati di sistema. In questu casu, in certi casi, sò ricunnisciuti cum'è periculosi per Windows stessi, allora hè di voi à aduprà o micca. Tutte e azzioni descritte sò state testate in pratica da noi personalmente. Allora principiatu, primu fate u seguitu:
- Seguitate sta ligame, allora cliccate nantu à a linea chì si vene in l'immagine sottu.
- Cusì l'archive comincerà à scaricà cù u software necessariu nantu à u computer. À a fine di u download, estrà tuttu u so cuntenutu à qualunque locu praticu è truvà tra i schedari ricevuti quellu chjamatu "installazione". Fighjatu com'è amministratore. Per fà quessa, cliccate nantu à u dirittu cù u bottinu di dirittu di u mouse è selezziunate una linea cù u listessu nomu da u menù contestuale.
- Comu avemu dittatu prima, u sistema ùn determina micca l'editore di u schedariu da mette in opera, allora u costruitu "Windows Defender". Puderia solu quellu di questu. Per cuntinuà, cliccate "Run".
- Se avete un cuntrollu di profili attivatu, vi puderete chiede di lanciare l'applicazione. "Linea di cumandamentu". Hè in ellu chì l'installazione di u lugiziale sarà effettuata. Cliccate in a finestra chì si vede. "Sì".
- Dopu, una finestra apparirà "Linea di cumandamentu" è inizià a stallazione automatica di i moduli. Avete unicamente bisognu di aspittà un pocu finu chè vi venenu dumandati à preme una qualsiasi tasca, chì duverete fà. Chiuderà automaticamente a finestra d'installazione.
- Ùn ci hè solu à verificà tutte e cambiamenti. Per fà quellu, in a lista di i file estratti, trova "RDPConf" è ghjunghjite.
- Hè ideali, tutti i punti chì hè discusu in a screenshot di seguitu avemu da verde. Ciò significa chì tutte e cambiamenti sò state fatte correttamente è u sistema hè prontu per cunnessione di parechji utilizatori.
Questu completa u primu passu per a configurazione di u servore terminal. Speremu chì avete senza difficoltà. Moving on.
Passu 2: Cambia i Parametri di u Profunu è e Paràmetri di l'OS
Avà avete bisognu di aghjunghje i profili sottu i quali altri utenti ponu cunnesse à u computer desiratu. Inoltre, facemu un pocu tuning di u sistema. A lista di azzioni sarà cum'è seguitu:
- Premete chjude nantu à u desktop "Windows" è "I". Questa azzione attiva a finestra di configurazione di Windows 10.
- Vai à u gruppu "Accounts".
- In u pannellu laterale (sinistra), andate in a sottusezzione "Famiglia è altri utenti". Cliccate u pulsante "Add us user for this computer" leggermente à diritta.
- Apparirà una finestra cù e opzioni di login di Windows. L'entrata nunda in una sola linea ùn hè micca a so merita. Puru cliccà nantu à a didicazione "Ùn sò micca dati per entrà in sta persona".
- Dopu avete bisognu à cliccà nantu à a linea "Addu un utente senza un account Microsoft".
- Ora inserite u nome di u novu profilu è a chjave per esse. Ricordate chì a password deve esse inserita senza fallimentu. Altrimenti, in futuro, pò esistere prublemi cù a connessione à distanza da u computer. Tutti l'altri campi anu ancu esse messi à u livellu. Ma hè quì u requisitu di u sistema in sè. Quandu hè finitu, cliccate "Prossimu".
- Dopu à qualchi secondi, un novu prufessiunale hè creatu. Se tuttu va bè, vi vedete in a lista.
- Ora turnemu à cambià i parametri di u sistema operativu. Per fà quessa, in u desktop nantu à l'icona "Questu computer" fate un clic destro. Selezziunate a scelta da u menù contestuale. "Pruprietà".
- In a prossima finestra chì si apre, cliccate nantu à a linea sottu.
- Vai à la sottusezzione "Accessu à distanza". Sottu dave vedite i parametri chì devenu esse cambiate. Verificate a casella "Permette a cunnessioni di Assistenza Remota à stu Computer"è ancu attivà l'opzione "Permettite cunnessioni remote à stu computer". Quandu hè finitu, cliccate "Selezziunati utilizatori".
- In a nova piccola finestra, selezziunate a funzione "Add".
- Dopu avete bisognu di registà u nome di l'utente, chì sarà apertu l'accessu à distanza à u sistema. Questu deve esse fattu in u campu chjucu. Dopu avè inseritu u nomu di u profilu, cliccate nantu à u pulsante. "Verificate i nomi"chì hè à a destra.
- Cusì si vedi chì u nominu à scambià. Ciò significa chì hà passatu a prova è hè stata truvata in a lista di profili. Per finalizà a operazione, cliccate "OK".
- Applica i vostri cambiamenti à tutte e finestre aperte. Per quessa, cliccate nantu à elli "OK" o "Applicà". Restate solu pocu.
Passu 3: Cunnessu à un computer à distanza
A cunnessione à u terminal hè fatta da Internet. Ciò significa chì avemu bisognu di truvà prima l'indirizzu di u sistema à chì i utilizatori si cunnisceranu. Ùn hè micca difficiule di fà:
- Rediscover "Opzioni" Windows 10 cù i tasti "Windows + I" cusì menu "Start". In l'impostazioni di u sistema, andate in a sezione "Rete è Internet".
- A parte di a destra di a finestra chì si apre, vedete a linea "Modificare e proprietà di a cunnessione". Cliccate nantu à sta.
- A pagina successiva mostrerà tutte e informazioni di cunnessione di rete. Go down up you see the properties of the network. Fighjate i numeri chì si trovanu à l'oppusenza di a linea contr'à u lussu
- Avemu ricevutu tutti i dati necessarii. Ùn resti chì per cunnessu cun terminal. Ulteriori azzioni anu da fà in u computer da u quali dighjà a cunnessione si pò fà. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Start". In a lista di applicazioni, truvate a cartella "Standard-Windows" è aprite. A lista di l'articuli sarà "Connection desktop à distanza", è hà bisognu di scorrà.
- Poi in a prossima finestra, inserite l'indirizzu IP chì avete amparatu in precedenza. À a fine, cliccate "Connect".
- Come per a accunsentazione standard in Windows 10, sarà necessariu inserisce un username, è una password di account. Notate chì in stu stadiu avete bisognu inseritu u nome di u profilu à chì avete dittatu permessu per cunnessione remota precedente.
- In certi casi, pudete vede una notificazione chì u sistema ùn puderia micca verà l'autenticità di u certificatu di u computer à distanza. S'ellu accade, cliccate "Sì". Hè veru, questu deve esse fattu solu sì avete fiducia in u computer à a quale ti mandate.
- Ùn manca di aspettà finu à u stallu di u sistema di cunnessione remote. Quandu ghjunghjite per u prima volta à u servore di terminale, vedite un set di opzioni standard chì pudete cambià, se vulete.
- Infine, a cunnessione deve riesce, è vedite una immagine di u desktop in u schermu. In u nostru esempiu, simu questu:
Hè tuttu ciò chì vulemu parlà in questu situ. Facendu i passi sopra ripusiti, pudete cunnesse facilmente à u vostru computer o u vostru computer da longu da virtualmente ogni dispositiu. Se dopu avete difficoltà o dumande, vi propemu di leggere l'articolo separatu nantu à u nostru situ:
Leggi più: Solemu u prublema cù l'inabilità di cunnessu à un PC à distanza