Coppette di desktop Android

Per esegui certi attività, l'utente hà bisognu qualchì tempu di fà una screenshot o una screenshot. Vedemu chì cuminciò à fà questu operazione nantu à un computer o laptop in esecuzione Windows 7.

Lezione:
Cumu fà una screenshot in Windows 8
Fate una screenshot in Windows 10

Screenshot Procedura

Windows 7 hà in u so arsenale strumenti speciali per a creazione di screenshot. Inoltre, una schermata di stu sistema operativu pò esse fatta cù prugrammi di profilu di terze parti. Dopu, fighjemu vari modi per risolve u prublema per u sistema operativu specificatu.

Metudu 1: Utilità di cuscia

Prima, cunsideremu un algoritmu di azzione per creà una schermata cù a utilità. Forbici.

  1. Cliccate "Start" è andate à a sezione "Tutti i prugrammi".
  2. Aprite u directory "Standard".
  3. In questu cartulare vi sarà un elencu di e varie applicazioni di sistema, à mezu à i quali avete da truvà u nomu Forbici. Dopu avè trovu, cliccate nantu à u nome.
  4. L'interfaccia di l'utilità si principia. Forbicichì hè una piccula finestra. Fate un clic u triangulu à a destra di u bottinu. "Crea". A lista drop-down si aprirà induve avete bisognu di sceglie unu di i quattru tippi di u screenshot generatu:
    • A forma arbitraria (in stu casu, una trama sarà catturata per un istantanea di ogni forma nantu à u pianu di a schermata chì selezziunate);
    • Rettangulu (catturà ogni parte di a forma rettangulale);
    • Finestra (catturà a finestra di u prugramma attivu);
    • L'intera schermata (schermu hè fatta di u tuttu di u schermu di u monitor).
  5. Dopu chì a selezzione hè stata fatta, cliccate nantu à u pulsante. "Crea".
  6. Dopu à quessa, l'intera schermata diventa un culore matte. Fighjate a tasca scuru di u mouse è selezziunate a zona di u monitor, una screenshot di chì vulete avè. Appena tu liberi u pulsu, u frammu sceltu sarà visualizatu in a finestra di prugramma. Forbici.
  7. Incù l'aiutu di l'elementi nantu à u pannellu, pudete, cum'è bisognu, fà a modifica iniziale di u screenshot. Utilizendu strumenti "Feather" è "Marker" Pudete fà inscrizioni, pittura nantu à vari oggetti, fà disegni.
  8. Sì avete decisu di rimuovere un articulu indesideratu chì era ancu creatu "Marker" o "Penna"dopu in circò cù l'utile "Gum"chì hè ancu nantu à u pannellu.
  9. Dopu chì i regolamenti necessarii sò fatti, pudete salvà u screenshot resultante. Per fà quessa, cliccate nantu à u menu "File" è selezziunate l'elemento "Salvà cum'è ..." o applicate una cumbinazione Ctrl + S.
  10. A finestra di salvu accumarà. Naviga versu u cartulare induve volete salvà u schermu. In u campu "Filename" Inserite u nome chì vi vole assignà, s'ellu ùn sì soddisfatti di u nome predefinitu. In u campu "File Type" Da u listinu in giuvule, selezziunu unu di i quattru formati in cui vulete salvà l'oggiu:
    • PNG (default);
    • Gif;
    • JPG;
    • MHT (archi web).

    Next, cliccate "Salvà".

  11. Dopu à quellu, l'istantanea sarà salvata in u cartulare sceltu in u furmatu specificatu. Ora pudete aprite cun un spettatore o un editor di immagini.

Metudu 2: Scelta è Pittura

Pudete ancu creà è salvà una screenshot in a manera antica, cume era fatta in Windows XP. Questu metudu implica l'usu di una scelta di tastiera è Paint, un editor di immagini integratu in Windows.

  1. Aduprà una scorciaria di tastiera per creà una screenshot. PrtScr o Alt + PrtScr. A prima opzione hè usata per catturà tutta a schermata, è u secondu - solu per a finestra attiva. Dopu à quellu, l'istantanea sarà piazzatu nantu à i clipboard, cioè in a RAM di u PC, ma ùn puderete vene micca visivamente.
  2. Per vede u ritrattu, a edità è salvà, avete bisognu di aprirle in u editor di immagini. Utilizemu per questo un prugramma standard di Windows chjamatu Paint. Vogliu lanciare "Forbicicliccate "Start" è aperti "Tutti i prugrammi". Andà à u cartulare "Standard". In a lista di applicazioni, truvate u nomu "Pittura" è cliccate nantu à ellu.
  3. L'interfaccia di Paint si apre. Per inserisce una screenshot in essa, aduprate u pulsante Incolla in blocu "Appunti" annantu à u pannellu o mette u cursore nantu à u pianu di u travagliu è premete i tasti Ctrl + V.
  4. U fragmentu sarà inseritu in a finestra di l'editor graficu.
  5. À spessu ci hè una necessità di fà un screenshot non di tutta a finestra di travagliu di un prugramma o schermu, ma solu di certi frammenti. Ma a cattura per mezu di hotkeys hè cumunu. In Paint, pudete tena i parti in più. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Highlight", circonda l'imagine cù u cursore chì vulete salvà, cliccate nantu à a selezzione cù u cliccatu dirittu di u mouse è selezziunate in u menù contestuale "Crop".
  6. In a finestra di travagliu di l'editor di e immagini, solu u fragmentu selezionatu rimarrà, è tuttu u restu sarà tagliatu.
  7. Inoltre, cù l'uttrenu situati nantu à u pannellu, pudete fà un montage di immagini. Inoltre, e possibilità quì per questu sò un ordine di grandezza superiore à a funzionalità furnita da u prugramma. Forbici. L'editing pò esse effettuata cù i seguenti strumenti:
    • Spazzole;
    • Figurine;
    • Riempimenti;
    • Etichette di testu è altri.
  8. Dopu à tutti i cambiamenti necessarii sò fatti, pudete salvà una screenshot. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona di salvà cumu un floppy.
  9. A finestra di salvu si apre. Spostate lu à u cartulare duve vulete esportà a maghjina. In u campu "Filename" scrivite u nome volu di u schermu. Sì ùn fate micca, allora si chjama "Senza nome". Da avà di listessa "File Type" selezziunu unu di i formati grafichi seguenti:
    • PNG;
    • Tiff;
    • JPEG;
    • BMP (parechje opzioni);
    • Gif.

    Dopu a scelta di u furmatu è altre impostazioni sò fatte, cliccate "Salvà".

  10. A schermata sarà salvata cù l'estensione selezionata in u cartulare specificatu. Dopu, pudete aduprà l'imagine risultante cume vulete: vedi, piazzatu invece di u sfugiu standard, dumandà u screensaver, mandà, publicà, etc.

Vede ancu: Dove sò i screenshot conservati in Windows 7

Metudu 3: Prugrammi di Terza Parte

Screenshot in Windows 7 pò esse fattu cù applicazioni di terze parti chì sò specificamente progettati per questo scopu. E più popolari sò:

  • FastStone Capture;
  • Joxi;
  • Screenshot;
  • Clip2net;
  • WinSnap;
  • Ashampoo Snap;
  • QIP Shot;
  • Lightshot.

Di regula, u principiu d'azione di queste applicazioni si basa nantu à a manipolazione di u mouse, cum'è in a forbici, o in l'usu di chiavi "calde".

Lezione: Applicazioni di Screenshot

Utilizendu l'utili standard di Windows 7, u screenshot pò esse fattu in duie manere. Questu impiega sia uttene l'utile Forbici, o aduprà una cumbinazione di una combinazione di tasti è un editor di pittura Pittura. In più, questu pudete esse fattu cù prugrammi di terze parti. Ogni utente pò scegli un modu più pratice. Ma se avete bisognu di edizione profonda di a maghjina, hè megliu ad aduprà l'ultime dui opzioni.