Cume à brucia una immagine LiveCD in una unità flash USB (per recuperu sistema)

Bonu ghjornu.

Quandu si restaura un sistema operativo Windows, spessu esse necessariu aduprà un LiveCD (un cosiddettu CD aviabile o flash drive, chì ti permette di scaricà antivirus o ancu Windows da a stessa unità o unità flash. Eccu, ùn avete micca dì d'installà nant'à u vostru discu duru per travaglià nantu à u vostru PC, basta bootà da un tali discu).

U LiveCD hè spessu bisognu quandu Windows si rifiuta di avviarà (per esempiu, durante l'infezione di u virus: un striscitu si vede nantu à tuttu u desktop è ùn funziona. Pudete reinstallà Windows, o pudete scaricà da u LiveCD è cancellatu). Eccu cumu si brusgi una tale immagine LiveCD nantu à una unità flash USB è fighjate à st'articulu.

Cume à brucia una immagine LiveCD in una unità flash USB

In generale, ci sò centinaia di immagini di boot di LiveCD in a rete: tutti i generi di antiviruses, Winodws, Linux, etc. È sarebbe bellu avè almenu 1-2 tali immagini nant'à un drive flash (è poi subite ...). In u mo esempiu sottu, vi mostreraghju cum'è di scrive e seguenti immagini:

  1. U LiveCD di DRWEB, l'antivirus più popolari, vi permetterà di verificate u vostru discu HD, ancu s'ellu u primu sistema operativu di Windows si rifiuta di scaricà. Scaricate l'immagine ISO in u situ ufficiale;
  2. Active Boot - unu di i migliori emergenze di LiveCD, permette di recuperà i lima persi nantu à u discu, ripresenta a password in Windows, verifica u discu, fate un backup. Puderu ancu adupreru nantu à un PC chì ùn esiste nisun sistema operativu di Windows nantu à l'HDD.

In realtà, suppunemu chì avete gia una immagine, per cunsiderà chì pudete inizià a registrazione di u ...

1) Rufus

Una pussibulità assai piccola chì ti permette di fà fà fà esiti a masterizzazione di unità USB è unità flash. À propiu sì, hè molto pratice aduprà: ùn ci hè nunda di superfinu.

Impostazioni per a registrazione:

  • Inserite una stick USB in a porta USB è specificate u;
  • U schema di partizioni è u tippu di dispositivi di sistema: MBR per i computer cun BIOS o UEFI (sceglite a vostra opzione, in a maggior parte di casi pudete aduprà cum'è in u mio esempiu);
  • Dopu, specificate l'immagine di boot di ISO (aghju specificatu l'immagine da DrWeb), chì deve esse scritta in l'unità flash USB;
  • Pone i checkmark davanti à l'elementi: formattazione rapida (cautela: eliminerà tutti i dati nantu à l'unità flash); creà un discu di boot; crea una etichetta estesa è un'icona di u dispositiu;
  • E infine: appughjate nantu à u buttu di start ...

U tempu di catturazione di l'immagine dipende da a dimensione di l'immagine chì hè in scena è da a velocità di u portu USB. L'immagine di DrWeb ùn hè micca grande, perciò a so registrazione dighjà una media di 3-5 minuti.

2) WinSetupFromUSB

Per altre informazioni nantu à l'utilità:

Se Rufus ùn hà micca soddisfu per qualchì ragione, pudete aduprà un altru utilità: WinSetupFromUSB (a propositu, unu di i migliori di u so tippu). Permette di scrive in un drive flash USB non solamente LiveCD aviabile, ma ancu creà una unità flash USB multi-bootable cù diverse versioni di Windows!

- à propositu di l'unità flash multi boot

Per scrive un LiveCD su di lui à una unità flash USB, avete bisognu:

  • Inserite l'unità flash USB in a USB è selezziunela à a prima linea;
  • Ulteriori in a sezione ISO / Other Grub4dos compatibile ISO, selezziunate a maghjina chè vo vulete brucà in una unità flash USB (in u mo esempio Active Boot);
  • In realtà dopu à stu, basta à pressà u pulsante GO (i resti di a configurazione ponu esse lasciati cum'è per impostazione predefinita).

Cumu configurà u BIOS per l'iniziu da un liveCD

Per ùn si ripete micca, duveraghju un paiu di ligami chì ponu esse uti:

  • Chiavi per entrà in u BIOS, cume si inserisce:
  • Impostazioni di u BIOS per l'inizializazione da un drive flash:

In generale, l'impostazione di un BIOS per l'inizializazione da un LiveCD ùn hè micca diversa da ciò chì fate per installà Windows. In sostanza, avete bisognu di fà una azzione: cambiate a sezione BOOT (in certi casi, 2 sezioni *, vede u ligame sopra).

È cusì ...

Quandu entri in u BIOS in a sezione BOOT, cambia a coda di avvicinamentu cum'è illustratu in a foto No. 1 (veda subitu quì sottu in l'articolo). L'ultimu puntu hè chì a coda di avvicinamentu inizia cun una unità USB, è solu dietro hè u HDD chì avete installatu u OS.

A foto numeru 1: a sezione BOOT in u BIOS.

Dopu avè cambiatu i parametri, ùn vi scurdate di salvarli. Per ciò, ci hè una sezione EXIT: ci vene a sceglie un articulu, qualcosa cum'è "Salvà è Esce ...".

A foto numeru 2: salvà l'impostazioni in u BIOS è uscite da elli per riavvià u PC.

Esempii di travagliu

Se u BIOS hè configuratu currettamente è chì l'unità flash si registra senza errori, dopu à a ripartenza di u computer (portatile) cù u drive flash in u portu USB, deve avè cominciare à l'avviare. A propositu, si notate chì, per difettu, parechji carichi di avvicinamenti dani 10-15 secondi. chì accunsentite à l'avviare da una unità flash USB, altrimenti ponu caricare per difettu u vostru sistema operativu di Windows installatu ...

Foto di u numeru 3: cumincendu da u litu di DrWeb scrittu in Rufus.

A foto di u numeru 4: scarica i dischi flash cù Active Boot, stampatu in WinSetupFromUSB.

A foto numeru 5: Active Disk Disk hè caricata - pudete avè a travagliu.

Hè tutta a creazione di un drive flash aviabile cù un LiveCD - nunda di complicatu ... I principali prublemi nascenu, di regula, a causa di: ima di mala qualità per a registrazione (aduprà solu ISO aviabile da i sviluppatori); quandu l'immagine hè obsoleta (ùn pò ricunnisciete u novu hardware è a scarica si pende); sì u BIOS hè configuratu in furmatu o l'immagina hè registrata.

Incaricazione di successu!