UNetbootin 6.57


Dopu un pocu di u tempu, pochi utilizatori usanu dischi, è sempre più fabbricatori di laptop stanu privendu i so dispositivi di avè un drive fisicu. Ma hè micca necessariu di sparta cù a vostra valida raccolta di dischi, perchè hè basta à trasfurmentala in un computer. Oghje aghjunghjemu una veduta più vicina à cumu creà una immagine di discu.

Questu articulu discurrerà cumu creà una immagine di discu aduprendu u prugramma DAEMON Tools. Questu strumentu hà parechje versioni chì differiscono per u costu è per u numeru di opzioni dispunibili, ma specificamente per u nostru scopu, a versione di u bilanciu di u software, DAEMON Tools Lite, sarà basta.

Scaricate DAEMON Tools

Stadi di creazione di una immagine di discu

1. Se ùn avete micca u prugramma DAEMON Tools, allora installatu à u vostru computer.

2. Inserite u discu da u quale sarà cullata l'image in u drive di u vostru computer, è fate un prugramma di DAEMON Tools.

3. In u riquadro di sinistra di a finestra di prugramma, aprite a seconda scheda. "Nova immagine". In a finestra chì si vede, cliccate nantu à l'elemento "Crea una immagine da u discu".

4. Apparirà una nova finestra in u quali avete bisognu di cumplettà i parametri seguenti:

  • In u graficu "Unità" selezziunate l'unità in cui esiste un discu;
  • In u graficu "Salvà cum'è" avete bisognu di specificà a cartella in cui hè salvata a maghjina;
  • In u graficu "Format" Selezziunu unu di i trè formati di imagine disponibile (MDX, MDS, ISO). Se ùn cunnosci micca u furmatu à aduprà, segnate a ISO, da quì Hè u formatu di l'immagine più popularu supportatu da a maggior parte di i prugrammi.
  • Se vulete proteggere a vostra immagine cù una password, allora mettite un uccellu vicinu à l'oggetto "Pruteggi"è in e duie linee sottu, inserite a nova password duie volte.

5. Quandu tutte e impostazioni sò impostate, pudete cuminciare u prucessu di creazione di una immagine. Per fà quessa, basta à cliccà nantu à u pulsante. "Start".

Vede ancu: Programmi per a creazione di una immagine di discu

Una volta finitu u prucessu di u prugramma, pudete truvà a vostra immagine di discu in u cartulare specificatu. Successivamente, l'immagine creata pò esse scritta in un novu discu, o lanciata cù una unità virtuale (u prugramma DAEMON Tools hè dinò adupratu à stu scopu).