In a lezione nantu à e maschere in Photoshop, avemu sfacciata incù u tema di l'inversione - a "inversione" di i culori di l'immagine. Per esempiu, u rossu cambia in verde, è neri à biancu.
In u casu di maschere, questu azione nascone e zone visibili è aprite quelle invisibili. Oghje avemu parlà di l'applicazione pratica di questa azzione in duie esempi. Per una migliore comprensione di u prucessu, cunsiglii di studà a lezzione precedente.
Lezione: Operamu cù maschere in Photoshop
Inverti la maschera
Malgradu u fattu chì l'operazione hè estremamente simplici (eseguita da u pressu di e tasti caldi CTRL + I), ci aiuta ad aduprà diverse tecniche quandu lavoremu cun images. Come annunziatu ancu, discutemu dui esempi di aduprà maschera.
Separazione non distruttiva di l'oggettu da u fondo
I mezzi non distruttivi significanu "non distruttivi", u significatu di u terminu diventerà chiaru dopu.
Lezione: Rimuete u fudu biancu in Photoshop
- Aprite un ritrattu cù un pianu pianu in u prugramma è crea a so copia cù i tasti CTRL + J.
- Selezziunate a forma. In questu casu, sarebbe bravissimo di aduprà "Bacchetta magica".
Lezione: "Bacchetta magica" in Photoshop
Facemu clicu nantu à u bastimentu nantu à u fondo, allora tenemu premuta a chjave SHIFT è ripetite l'azione cun spazii bianchi ind'è a figura.
- Ora, invece di ghjustu rimuà u sfondo (CANCELLARE), cliccemu nantu à l'icona di a maschera in u fondu di u pannellu è vede quì quì:
- Rimuete a visibilità da u stratu originale (u più bassu).
- Hè ora di aduprà a nostra funzione. Premendu a combinazione di tasti CTRL + IInverti a maschera. Ùn vi scurdate di attivà prima di quessa, chì hè, cliccate u mouse.
Questu metudu hè bonu perchè l'imagine originale rimane intatta (micca distrutta). A maschera pò esse editata cù pennelli bianchi è neri, caccià inutili o aprite e spazie necessarie.
Migliorà u cuntrastu di a foto
Comu sapemu già, e maschere ci permettenu di fà visibili solu e zuppe chì sò necessarie. L'esempiu chì seguita mostra chiaramente cumu si pò approfittà di sta caratteristica. Benintesa, l'inversione hè ancu utile per noi, da chì quessa hè esattamente ciò chì u dispositivu hè custruitu.
- Aprite a foto, fate una copia.
- Scrittura di culurazione di u stratu superiore discolorant CTRL + SHIFT + U.
- Pigliate in manu "Bacchetta magica". H top bar options rimuà daws vicinu "Pixel adatti".
- Sceglite una ombra di grigio in u locu hè un omu micca spessu.
- Rimuete u stratu sbiancatu superiore trasciallu annantu à l'icona di rifiuti. Altri metodi, cume a chjave CANCELLAREin questu casu ùn funzionerà micca.
- Fate una copia di l'immagine di sottu. Ci vole à avà chì avete ancu bisognu di trascinaru u stratu in a icona di u pannellu corrispondente, altrimenti semplicemente copia una selezzione.
- Fate una maschera à a copia, cliccendu nantu à l'icona.
- Aghjunghje un stratu di regolazione chjamatu "Livelli"chì si trovu in u menu chì si aprite quandu cliccate nantu à un'altra icona in a palette di strati.
- Attacca u stratu di regolazione à copia.
- Dopu, avemu bisognu di capisce chì tipu di situ hà identificatu è mascheratu. Pò esse luce è ombra. Aduprendu i cursori estremi, alternativamente pruvate à scurisce è illuminà u stratu. In stu casu, hè l'ombra, chì significa chì travagliavamu cù u mutore di sinistra. Facemu e zone più scure, ùn ponemu micca attenta à i cunfini strappati (li ne truvamu dopu).
- Selezzi entrambi i strati ("Livelli" è una copia cù a chiavi premuta CTRL e mischiateli in un gruppu di chiavi di menu CTRL + G. Chjamà u gruppu "Ombre".
- Crea una copia di u gruppu (CTRL + J) è rinominateli "Luce".
- Rimuete a visibilità da u primu gruppu è andate à a maschera di u stratu in u gruppu. "Ombre".
- Dopu cliccate nantu à a maschera, aprendu i so proprietà. U travagliu cum'è un cursore "Feather", ci rimuove i bordi strappati à i cunfini di i siti.
- Accendi a visibilità di gruppu "Luce" è andate à a maschera di u stratu currente. Inverte.
- Fate un dopu cliccate nantu à a miniatura di u stratu "Livelli"da apertura impostazioni. Qui truvamu u cursore sinu à a so posizione originale è travagliu cù u dirittu. Facemu questo in u gruppu superiore, ùn confundite micca.
- Lissa la maschera di cunferenza cù l'ombra. U stissu effettu pò esse ghjunghjatu cun aiutu di una sfocatura Gaussiana, ma allora ùn seremu micca capace di regolà successivamente i parametri.
Chì bè questu tecnica? Prima, avemu a mani di micca dui cursori per adattà u contrastu, ma quattru ("Livelli"), cioè, pudemu sintesi fine l'ombre è a luce. Dopu, in u nostru paese tutti i strati anu a maschera, chì permette d'agisce localmente in parechji zoni, cambiannu cun pennu (biancu è neri).
Per esempiu, pudete invertire e maschere di entrambe i strati cù i livelli è una pennella bianca per aprire l'effettu induve hè necessariu.
Avemu alzatu u cuntrastu di e fotografie cù a vittura. U risultatu hè dolce è abbastanza naturale:
In a lezzioni, sò studiatu dui esempi di applicazione di l'inversione di maschera in Photoshop. In u primu casu, avemu lasciatu l'occasione di edità l'oggetto selezionatu, è in u secondu, l'inversione hà aiutatu à separà a luce da l'ombra in l'immagine.