Cumu installà WhatsApp in Android-smartphone è iPhone


Ùn ci hè nè un utilizatore di smartphone chì ùn hà mai sentutu parlà di Instagram almenu una volta. Ogni ghjornu centu di migliaia di foto uniche è video sò publicate in stu reta sociale, allora ci hè sempre qualcosa da vede quì. Sottu sarà consideratu un prublema cumunu quandu u video ùn hè micca publicatu in sta rete sociale.

Prima di tutti, Instagram hè un serviziu per a publicazione di e foto, è quandu l'applicazione cumparisce per i dispositivi iOS, solu pussivanu caricare. Dopu à u tempu, sempre più utilizatori anu cumpressi cù u serviziu, in relazione cù a quali era necessario allargà a capacità di l'applicazione. Ci hè dunque chì a possibilità di publicà video. Ùn ci hè nunda, a durata di u video ùn pò micca più di 15 secondi, u ghjornu u limite hè pruviatu à un minutu.

Tuttu sarebbe bè, ma i utilizatori di Instagram spessu cumincianu à affrontà u prublema di carregà i video in i so account, è questu prublema pò presentarsi per diverse ragioni.

Perchè ùn carregate micca video in Instagram?

Se sì in u casu di l'impossibilità di publicà un video in Instagram, allora verificate a possibilità di avè una o altra ragione sottu. Hè prubabile chì da a fine di l'artìculu pudete truvà a fonte di u prublema è, se possibile, risolve u problema.

Reason 1: slow internet connection

È ancu in molte regioni di Russia ci hè una rete di lunga data 3G è LTE, spessu a velocità disponibile ùn basta micca per publicà un file video.

Prima di tuttu, avete bisognu di verificà a velocità attuale di a cunnessione Internet. Pudete fà ciò, per esempiu, aduprendu l'applicazione Speedtestchì selezionarà u servitore più vicinu per voi per avè dati più precisi misurendu a velocità di Internet.

Scaricate l'app Speedtest per iOS

Scaricate e app di Speedtest per Android

Se u test hà rivelatu chì a velocità di a cunnessione Internet hè normale (ci hè almenu un paru di Mb / s), allora ci pò esse un fallimentu di rete in u telefonu, dunque avete da provà di ricaricà u gadget.

Reason 2: Outdated Firmware Version

Sì ùn ci sò micca aggiornamenti per u vostru telefonu, ma ùn l'avete micca installatu, allora questu pò esse una fonte diretta di operazione sbagliata di l'applicazione.

Per esempiu, per ghjunghje l'upperamentu in IOS, bisognu andà à u menù "Impostazioni" - "Basic" - "Aggiornamentu di Software".

Pudete verificà l'aggiornamenti di Android in u menù. "Impostazioni" - "Circa u telefunu" - "Aggiornamentu di u sistema" (L'elementu di u menù pò varia à dipende da a shell e da a versione di Android).

L'addebbitu di l'installazione di novu aghjurnamentu hè apprezzatu perchè ùn hè micca solu a prestazione di l'applicazioni, ma dinò a sicurezza di u gadget.

Reason 3: Standard Gallery

Opzione riguardanti i utilizatori d'Android. In generale, cun questu tipu di prublema, l'utente vede in a so schermu u messaghju "Un errore hà fattu durante l'importu di u vostru video. Riprova."

In questu casu, pruvate aduprà una applicazione non standard di a Galleria, ma una applicazione di terze parti, per esempiu, Quickpic.

Scaricate l'app QuickPic per Android

Reason 4: Outdated Instagram Version

Sì l'installazione automatica di l'aggiornamenti per e applicazioni hè disattivata in u vostru telefonu, allora ghjudicate chì u video ùn carri cusu da a versione antica di l'applicazione.

Verificate se esistenu aggiornamenti per Instagram cliccendu nantu à u link da u vostru smartphone. A chjave, l'app store riparte automaticamente in a pagina di download di Instagram. È sì un aghjattimentu hè rilevatu per l'applicazione, dopu vedete un bottinu "Refresh".

Scaricà l'applicazione Instagram per iPhone

Scaricate Instagram per Android

Reason 5: Instagram ùn supporta micca a versione attuale di l'OS.

A cattiva notizia hè per l'utenti di vecchi telefoni: u vostru dispositivo hà sempre cessatu di esse supportatu da sviluppatori di Instagram, è hè statu un prublema cù a publicazione.

Per esempiu, per Apple iPhone, a versione di l'OS ùn deve micca più chè 8.0, è per Android, a versione fissa ùn hè micca installata - dipende tuttu da u mudellu di gadget, ma, di regula, ùn deve micca esse inferiore a OS 4.1.

Verificate a versione attuale di u firmware per iPhone in u menù. "Impostazioni" - "Basic" - "About this device".

Per Android, bisognu andà à u menù. "Impostazioni" - "Circa u telefunu".

Se u prublema si trova in u sensu di u gustu di u vostru smartphone, puru sì, invece di rimpiazzà u dispositivu, nunda di i servizii dinò.

Reason 6: Application Fails

Instagram, cum'è l'altre prugrammi, pò falli, per esempiu, per via di u cache cumpressu. U modu più faciule per risolve u prublema hè di reinstallà l'applicazione.

Prima di tuttu, l'applicazione deve esse eliminata da u smartphone. Nantu à l'iPhone, avete bisognu di tene u digitu nantu à l'icona di l'applicazione per un bellu pezzu, è poi cliccate nantu à l'icona cù una crucella. In Android, assai spessu, l'applicazione pò esse eliminata tenendu l'icona di l'applicazione per un bellu pezzu, è dopu trasferisce u menù à l'icona di cerniera chì si vede.

Reason 7: Unsupported Video Format

Se a video ùn hè micca filmata nantu à a fotocamera di un smartphone, ma, per esempiu, scaricata da Internet per vede l'infurmazione in Instagram, allora forse u prublema si trova in un formatu micca supportatu.

U formatu più cumuna per u video di mobile hè mp4. Se avete un furmatu diversu, vi prumuvemu di trasformarlo in ellu. Per convertite i video in un altru formatu, ci sò un gran numeru di prugrammi spiciali chì permettenu di svolà questu travagliu in modu rapidu è efficiente.

Vede ancu: Software di conversione video

Reason 8: smartphone crash

A scelta finale, chì pò esse u funziunamentu sbagliatu di u vostru smartphone. In questu casu, se si esclusi cumplettamente tutti l'utenti precedenti, pudete provà à fà una riparazione.

Ripristinare l'Uscurazione iPhone

  1. Apertu l'applicazione "Impostazioni"è poi andate in sezione "Highlights".
  2. Scorri finu à u fine di a lista è selezziunate "Reset".
  3. Tocca l'oggetto "Reset all all settings"è dopu cunfirmate a vostra intenzione di completà sta procedura.

Ripristina i parametri in Android

Per piacè, avà a nota chì i seguenti passi sò approssimati, postu chì per e cunce diverse, ci pò esse un altra opzione per andà à u menù desideratu.

  1. Andà à "Impostazioni" è in u blocu "Sistemi è dispositivi" cliccate nantu à u pulsante "Avanzate".
  2. Go in u finale di a lista è selezziunate "Ripristinare è resettà".
  3. Sceglite l'ultimu articulu "Reset Settings".
  4. Scegli "Informazione Personale", site accettatu chì tutti i dati di u cuntu, ancu e impostazioni di l'applicazione saranu completamente cancellati. Se ùn attivate micca l'elemento "Cancella a memoria di l'apparecchiatura"quì tutti i schedari è e applicazioni rimarranno in u so postu.

Quessi sò tutte e ragioni chì ponu esse affettuatu à u prublema cù a publicazione di video in Instagram.