PotPlayer 1.7.10780


Per a visione cuncepita di file audio o video, un lettore multimediale di qualità deve esse installatu in ogni computer. Unu di i rappresentanti più brillanti di stu tipu di prugramma hè PotPlayer.

Pot Player hè un lettore libaru chì hà un numaru numeru di formati supportati è vari configurazioni chì vi permettenu di ghjunghje i file più divertenti di riproduzione.

Grande lista di formati supportati

A cuntrastu à u standard Windows Media Player, u prugramma sustene un numericu di formati audio è video, da quì durante l'installazione di u pruduttu, tutti i codec necessarii sò installati.

Cambia l'interfaccia

Per impostazione predefinita, u Pot Player hà una bona interfaccia, chì, se hè necessariu, pudete cambià aduprendu usando pelli pronti o personalizà u prugramma manualmente.

U travagliu di sottotituli

U prugramma sustene tutti i formati di sottotitoli esistenti. Inoltre, se ùn ci sò sottotituli in u video, pudete aghjunghje separatamente scaricendu u schedariu o inserendu esse stessi. I sottotituli sò ancu sughjetti à impostazioni dettagliate, chì ti permettenu di fà u testu u più cumunale possibile per a lettura.

A creazione di playlists

Se avete bisognu di ghjucà parechji tracce di musica o video in sequenza, crea a tua propria playlist (playlist).

Impostazione sonora

L'equalizzatore incastunatu di 10 bande, oltre à parechje opzioni di sughjettu di sughjettu prontu puderete aduprà u sonu di i dui file musicali è di u video chì hè andatu.

Configurazione di u video

Com'è u casu di u sonu, a foto in a video hè ancu sughjettu à impostazioni dettagliate. Usendu i cursori, pudete aduprà parametri cume a luminosità, u cuntrastu, a saturazione è u culore.

Cuntrollu di ripruduzione

Una piccola barra di strumenti ti permetterà di cuntrullà cunvenienziamente u riavvolgimentu, passà à u file successivu, cambia a velocità di riprudimentu, è cunfirmi i limiti per ghjucà video video.

Mettendu e azzioni dopu a fine di a riproduzione

Ùn ci hè bisognu di tene traccia di u computer, se avete una playlist longa. Basterà à selezziunà l'azione desiderata in PotPlayer, chì sarà eseguitu immediatamente dopu a fine di a riproduzione. Per esempiu, una volta chì u film hè finitu, u prugramma puderà accende automaticamente u computer.

Personalizza i Chjavi Hot

Hotkeys in questu lettore multimediale ponu esse configuratu micca cunnessu à a tastiera, ma ancu à u mouse, a touchpad è ancu à un gamepad.

Trasmissione

PotPlayer ti permette di ghjucà micca solu i schedari di u vostru computer, ma ancu u video in streaming, chì, se duvite, pudete ancu registra e salvà cum'è un file in u vostru computer.

Traccia di selezzione

I contenitori di video di alta qualità cuntenenu parechje varianti di tracce audio, sottotituli o tracce di video. Aduprendu e capacità di u prugramma, selezziunate a pista desiderata è cuminciate a vede.

U travagliu in cima à tutte e windows

Se vulete travaglià à un computer è guardà video in listessu tempu, allora vi sarà sicuramente a funzione di travaglià annantu à tutte e windows, chì hà diversi modi di operazione.

Registrazione di fotogrammi

Quasi tutti i lettori video rivisti da noi hà a funzione di registrazione di fotogrammi, per esempiu, u stissu VLC Media Player. Tuttavia, solu in PotPlayer ci hè un tale volume di impostazioni di registrazione di fotogrammi, chì includenu a scelta di u furmatu, a creazione di screenshot simu o sequenziale, l'inclusione di sottotituli in l'immagine è più.

Registrazione video

Oltre à i registri di fotogrammi, u prugramma ti permette di registrà video cù a capacità di personalizà a so qualità è u formatu.

Cambia in proporzione

Se u "proporzione" di u video per u silenziu ùn s'accontenta micca, pudete personalizà sè tù selezziunele sia u rapportu specificatu sia u vostru.

Gestite i filtri è i codecs

Usate filtri è codecs, fornendu una compressione di file di alta qualità senza perdita di qualità.

Dettagli di u schedariu

Se avete bisognu di avè una infurmazione dettagliata nantu à u file in esecuzione, cumu u formatu, i tassi di bit, u codec utilizatu, u numeru di canali è ancu di più, PotPlayer pò furnisce queste informazioni à voi.

Avantaghji:

1. Interfaccia simpatica è bella, cù l'abilità di aduprà nuove pelli;

2. Ci hè u supportu per a lingua russa;

3. Distribatu assolutamente libaru;

4. Hà un numeru impurtante di impostazioni è un grande serie di codecs integrati.

Inconvenienti:

1. Alcuni elementi di u prugramma ùn sò micca tradotti in u russo.

PotPlayer hè una grande soluzione per ghjucà audio è video in un computer. U prugramma hà una quantità impressionante di impostazioni, ma si ferma abbastanza pratice d'usu. Ma oltre à stu prublemu, u lettore multimediale hè nè esigente di risorse di sistema, in modo chì funziunate cun fiducia, ancu in i computer impurtati.

Scaricare Purtunolu Free

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Customize PotPlayer Gomore lettore media Lega leggera Giocatore di cristallu

Share l'articolo in reti sociali:
PotPlayer hè un lettore multimediale cù ricca funzionalità, impostazioni flessibili è supportu per tutti i formati di file video popolari.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Daum Communications
Costu: Free
Dimensione: 20 MB
Lingua: russo
Versione: 1.7.10780