A struttura logica di u discu duru

Manipulazioni per u sistema chì scorre "Modu sicuru", permissimu à noi di eliminà parechji prublemi associati à a so prestazione, è risolve altri prublemi. Ma un tale ordini di travagliu ùn pò esse chjamatu pienu funziunale, postu chì quandu hè adupratu assai servizi, piloti è altri componenti di Windows sò disattivati. A propositu, dopu à a risoluzione di i problemi o à a risoluzione di altri prublemi, si pò esaminà a questione di partenza "Modu sicuru". Truvà cumu fà di questo cù vari algoritmi di azzione.

Vede ancu: Attivazione di "Modu sicuru" in Windows 7

Opzioni fora di u "Modu Furu"

Modi di via "Modu sicuru" o "Modu sicuru" dipende direttamente da cume hè stato attivatu. Dopu, esamineremo in più dettu cun questu questu è esaminà tutte le opzioni per e azzioni possibili.

Metudu 1: Ripartite u computer

Nantu à a maiò parte di i casi, per uscire da a modalità di test, hè tutta riavuta u computer. Questa opzione hè adatta se avete attivatu "Modu sicuru" da u solitu modu - premendu una tasta F8 quandu cuminciò u computer - e ùn usavate micca strumenti per questu scopu.

  1. So cliccate nantu à l'icona menu "Start". Dopu cliccate nantu à l'icona triangulare situata à a destra di l'iscrizzione "Shutdown". Sceglite Reboot.
  2. Dopu à quessa, a prucedura per riavvià u computer hè esitata. Durante a sua, ùn avete micca bisognu di fà più azzioni o battute. U computer riparte normalmente. E solu eccezzioni sò i casi chì avete parechji conti nantu à u vostru PC o una password hè statu piazzatu. Dopu avete bisognu di selezziunu un prufilu o inserisci una espressione di codice, cioè, esegui a stissa cosa chì fate sempre quandu accendi u computer in standard.

Metudu 2: "Linea di comando"

Se u metudu sopra riportatu ùn funziona micca, allora quì significa chì, assai probabile, avete attivatu u lanciate di u dispositivo in "Modu sicuru" per difettu. Questu pò esse fattu à traversu "Linea di cumandamentu" o aduprà "Configurazione di u sistema". Prima studiamu l'ordine di e azzioni in casu di a prima situazione.

  1. Cliccate "Start" è aperti "Tutti i prugrammi".
  2. Ora andate in u cartulare chjamatu "Standard".
  3. Truvà un oghjettu "Linea di cumandamentu", cliccà à diritta. Cliccate nantu à a posizione "Run as administrator".
  4. A conchiglia hè attivata, induve avete bisognu di guidà u seguitu:

    bcdedit / set default bootmenupolicy

    Cliccate Enter.

  5. Rinvià u computer in u stessu modu cum'è ind'è u primu metudu. U sistema operativo deve cuminciare in manera standard.

Lezione: Attivendu a "Linia di comando" in Windows 7

Metudu 3: Configurazione di u sistema

U metudu chì seguitu hè aduvatu se si ponu a attivazione "Modu sicuru" da default per "Configurazione di u sistema".

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Sceglite "Sistema è Sicurezza".
  3. Ora cliccate "Amministrazione".
  4. In a lista di elementi chì si vedenu, cliccate "Configurazione di u sistema".

    Ci hè un'altra opzione di lancia. "Configurazioni di sistema". Usate una cumbinazione Win + R. In a finestra chì si vede, inserite:

    msconfig

    Cliccate "OK".

  5. A conchiga di l'utile sarà attivata. Move a sezione "Download".
  6. Sì attivazione "Modu sicuru" default era installatu per mezu di a shell "Configurazioni di sistema"dopu in a zona "Boot Options" punto opposto "Modu sicuru" esse verificate.
  7. Deselezziunate sta scatula è poi preme "Applicà" è "OK".
  8. A finestra si aprirà. "Setup di u sistema". In stu, u sistema operativo vi vi manda à riavvià u dispositivo. Cliccate Reboot.
  9. U PC riavanu e accende in u funziunamentu normale.

Metudu 4: Sceglite a modalità mentre u computer hè attivatu

Ci hè dinù situazione quandu un download hè installatu in u computer. "Modu sicuru" per impostazione predefinita, ma l'utente quessa deve accende u PC solu una volta, cum'è altru. Questu accade raramente, ma accade sempre. Per esempiu, se u prublema di a prestazione di u sistema ùn hè ancu micca solu solu, ma l'utente quessa hà da testà u lance di u computer in un modu standard. In questu casu, ùn hà sensu reinstallà u tippu d'arrestazione predefinitu, o pudete selezzià l'opzione desiderata direttamente durante l'iniziu di l'OS.

  1. Ripartisce u computer chì esce in "Modu sicuru"cum'è descritta in Metudu 1. Dopu avè attivatu u BIOS, un signale hà da sente. Appena esce u sonu, avete bisognu di fà qualchi clic F8. In casi rari, certi dispositivi ponu un altru modu. Per esempiu, in qualchì laptopu bisogna applicà una cumbinazione Fn + f8.
  2. A lista si stalla cù una selezzione di tipi di avvale di sistema. Cliccendu nantu à a freccia "Giù" nant'à a tastiera, mette in risaltu l'elemento "Boot Windows Normal".
  3. U computer hà da cumincià in u funziunamentu normale. Ma a prossima volta chì principiate, se ùn fate micca nunda, u sistema operativo hè attivatu torna in "Modu sicuru".

Ci hè parechje maniere di usciri "Modu sicuru". Due di i sopra cunduti producenu l'usciu in tuttu u mondu, cioè cambiate a regolazione di difettu. L'ultima varianta studiata da noi produce solu una uscita per unu. In più, ci hè un metodo di ripartizione normale adupratu da a maggior parte di l'utenti, ma pò esse adupratu solu sì "Modu sicuru" micca impostatu cum'è da primu boot. Dunque, quandu si sceglie un algoritmu specificu di azzioni, hè necessariu pruvà esattamente cumu hè stato attivatu. "Modu sicuru", è ancu di decede, una volta chì vuoi cambià u tippu di lance o per un longu tempu.