Prima di tuttu, ciò chì hè un indirizzu MAC (MAC) hè un identificatore fisicu unicu di un dispositiu di rete, chì hà scrittu in u stadiu di produzione. Ogni scheda di rete, adattatore Wi-Fi è router è ghjustu un router - anu tutti un indirizzu MAC, di solitu 48-bit. Pò esse dinò utule: Cumu cambià l'indirizzu MAC. L'istruzzioni vi aiutanu à scopre l'indirizzu MAC in Windows 10, 8, Windows 7 è XP in parechji maneri, è quì sottu truverete una guida video.
Perchè bisognu un indirizzu MAC? In generale, per chì a rete funziona correttamente, ma per un utente regule, pò esse necessariu, per esempiu, per configurà u router. Ciò chì ùn hè micca passatu tempu, aghju provatu à aiutà unu di i miei lettori da l'Ukraina à mette in opera un router, è per qualchì ragione ùn aghju micca cusì. Più tardi si hè rivelatu chì u fornitore utilizza l'indirizzamentu MAC di cunnessione (chì ùn aghju micca cunnisciutu nanzu) - chì l'accessu à Internet hè pussibule solu da u dispositivo chì a so indirizzu MAC hè cunnisciuta da u fornitore.
Come truvà l'indirizzu MAC in Windows via a linea di cumannu
Circa una settimana fa aghju scrittu un articulu nantu à 5 uti di uttavule di rete Windows, unu di i quali ci aiutera à scopre u notorio indirizzu MAC di una scheda di rete informatica. Eccu ciò chì avete bisognu di fà:
- Premete i tasti Win + R di a vostra tastiera (Windows XP, 7, 8, è 8.1) è inserite u comando cmd, una aperta di comando s'hè aperta.
- A promptu di l'ordine, inserisci ipconfig /tuttu e premete Invescia.
- Cusì si vederà una lista di tutti i dispositivi di rete di u vostru computer (micca solu reale, ma dinò virtuali, quelli ponu dinò). In u campu "Indirizzu Fisicu", vedite l'indirizzu impiegatu (per ogni dispositivu propriu - cioè per l'adattatore Wi-Fi hè una, per a scheda di rete di u computer - l'altra).
U metudiu sopra descrittu hè descrittu in qualunque articulu in stu sughjettu è ancu in Wikipedia. Ma un cumandamentu ancu di più chì funziunate in tutte e versioni moderne di u sistema operativu Windows, cumincendu da XP, hè per qualchì ragiunu micca descrittu da nessun locu, è dinò qualchì ipconfig / all ùn funzeghja.
Più veloce è in un modu più pratice pudete avè informazione nantu à l'indirizzu MAC cù u comando:
getmac / v / fo list
Hè ancu necessariu esse inseritu in a riga di cume, è u risultatu sarà simule tale:
Vede l'indirizzu MAC in l'interfaccia di Windows
Forse questu modu per scopre l'indirizzu MAC di un laptop o un computer (o piuttostu a so scheda di rete o adattatore Wi-Fi) sarà ancu più faciule chè u precedente per l'utenti principianti. Funziona per Windows 10, 8, 7 è Windows XP.
Tre passi semplici sò necessarii:
- Premete i tasti Win + R di a tastiera è digià msinfo32, premete Invescia.
- In a "finestra di Informazione di sistema" aperta, andate in "Rete" - "Adattatore".
- In a parte diritta di a finestra, vedete l'infurmazioni nantu à tutti i adattatori di rete di u computer, cumprendu l'indirizzu MAC.
Comu pudete vede, tuttu hè simile è chjaru.
Un altru modu
Un altru modu simprivu di scopre l'indirizzu MAC di un computer o, più precisamente, a so carta di rete o l'adattatore Wi-Fi in Windows hè di andà à a lista di cunnessioni, aprite i pruprietà chì avete bisognu è vede. Eccu cumu fate lu (una di e scelte, postu chì pudete andà à a lista di cunnessioni in modi più familiari, ma menu rapidu).
- Premete i chjavi Win + R è intrate u cumandamentu ncpa.cpl - Questu aprirà una lista di cunnessioni di computer.
- Fate un clic destro su a cunnessione desiderata (quella di cui avete bisogno è quella che usa l'adattatore di rete, il cui indirizzo MAC dovete sapere) e fai clic su "Proprietà".
- In a parte superiore di a finestra di pruprietà di cunnessione ci hè un campu "Cunnetta via" in cui hè specificatu u nome di l'adattatore di rete. Se spedite u puntatore à a mouse è li tena per un pocu, una finestra pop-up apparirà cun l'indirizzu MAC di questu adattatore.
Pensu chì sti dui (o ancu trè) i modi per determinà u vostru indirizzu MAC sarà abbastanza per l'utenti Windows.
Istruzione di video
In listessu tempu aghju preparatu un video, chì mostra passo passo per visualizzare l'indirizzu mac in Windows. Se site interessatu à e stesse informazioni per Linux è OS X, pudete trovarle quì sottu.
Amparemu l'indirizzu MAC in Mac OS X è Linux
Ùn tutti ne usanu Windows, dunque solu in casu ti dicu cume di scopre l'indirizzu MAC in computer è urdinatori cun Mac OS X o Linux.
Per Linux in un terminal, aduprate u cumandatu:
ifconfig -a | grep HWaddr
In Mac OS X, pudete aduprà u comando ifconfig, o andate in "Impostazioni di u sistema" - "Rete". Poi, aprite i parametri avanzati è selezziunate sì Ethernet o AirPort, a seconda di quale indirizzu MAC avete bisognu. Per Ethernet, l'indirizzu MAC sarà nantu à a scheda "Hardware", per AirPort, vede l'ID AirPort, questu hè l'indirizzu desideratu.