Perchè u computer ùn vede micca u discu duru

L'augmentazione di a carica nantu à u processore centralizante face frenesi in u sistema - e applicazioni aprite di più, u tempu di trattamentu aumenta, è si pende. Per sbarrazzà di stu, avete bisognu di verificà a carica nantu à i componenti principali di u computer (primu nantu à a CPU) è riduce finu chì u sistema funzi di normalmente di novu.

Cause di u caricu elevatu

U processore centrale hè carregatu di prugrammi pesanti aperti: ghjochi moderni, editori grafichi è video pratichi è prugrammi di servitore. Dopu avete finitu di travaglià cù prugrammi pesanti, assicuratevi di chiuderli, è ùn sguglite micca, dunque risparate e risorse di l'ordinatore. Alcuni prugrammi ponu travaglià ancu dopu a fine di u fondu. In questu casu, duveranu chiuderu Task Manager.

Se ùn includite micca alcun prugrammi di terze parti, è ci hè un altu carregamentu nantu à u processore, allora ponu esse parechje opzioni:

  • Virus. Ci hè parechji virus chì ùn causanu micca dannu significativu à u sistema, ma à u listessu tempu sò carichi pesanti, chì rende u travagliu normale difficiuli;
  • Registro "Clogged". In u tempu, u OS accumula diversi bug è junk files, chì in grandi quantità ponu creà una carica significativa nantu à i componenti di u PC;
  • Programmi in "Startup". Alcuni prugrammi ponu esse addizionati à sta sezione è caricate senza a cunniscenza di l'utente cun Windows (a più grande carica nantu à a CPU accade durante l'avvio di u sistema);
  • Polvere accumulatu in l'unità di sistema. Di per se, ùn carica micca a CPU, ma pò dà una surriscaldamentu, chì riduce a qualità è a stabilità di a CPU.

Pruvate dinò di ùn installà micca i prugrammi chì ùn adattanu micca i vostri requisiti di sistema. Un tale prugramma pò travagliari bè bè è gestisce, ma nant'à u tempu impiega u pesu massimu nantu à a CPU, chì cù u tempu riduce assai a stabilità è a qualità di u travagliu.

Metudu 1: Clean Task Manager

Prima di tutti, fighjate à ciò chì i processi pigghia u più risorse da u computer, se cusì pussite, spezialu. Altrimenti, avete bisognu di fà cun prugrammi chì sò carichi cù u sistema operativu.

Ùn disattivà micca i processi è i servizii di sistema (avete una designazione speciale chì li distingui da l'altri), se ùn sapete micca ciò chì funziunanu. Hè cunsigliatu chì solu i prucessi di l'utente sò disattivati. Pudete disattivà u prucessu di u sistema / serviziu solu sì chì sì sicuru chì ùn causerà micca un riavevu di un sistema o schermi di morte di neru / blu.

L'istruzzioni per a disattivazione di i cumpunenti inutili hè u seguitu:

  1. Combinazione di tasti Ctrl + Shift + Esc aprite Task Manager. Se avete Windows 7 o una versione più vechja, usa a combinazione di tasti Ctrl + Alt + Del e selezziunu da a lista Task Manager.
  2. Cliccate nantu à la scheda "Prucessi"in cima di a finestra. Cliccate "Dettagli", in u fondu di a finestra per vede tutti i processi attivi (inclusi i prucessi di background).
  3. Trova i prugrammi / prucessi chì anu cullatu più a carica di u CPU è li si dispuniscenu cliccendu nantu à elli cù u pulsante sinistro di u mouse è selezziunu sottu "Rimuete a missione".

Sperò dinò Task Manager bisognu di puliscia "Startup". Pudete fà ciò:

  1. In cima di a finestra vene à "Startup".
  2. Ora selezziunate i prugrammi chì anu più carichi (scrittu in a colonna "Impattu annantu à u lancia"). Se ùn avete micca bisognu di stu prugramma per esse carregatu cù u sistema, allora selezziunu cù u mouse è cliccate nantu à u pulsante "Disable".
  3. Fate u puntu 2 cù tutti i componenti chì sò u più stressanti (a menu di menu).

Metudu 2: Pulitore di u Registru

Per sguillà u registru di i file sfumati, ghjustu basta à scaricà un software particulare, per esempiu, CCleaner. U prugramma hà sia pagate è versioni libere, completamente russificate è facili da usà.

Lezione: Cumu pulì u registro à l'aiutu di CCleaner

Metudu 3: Rimozione di Virus

I piccoli virus chì carichi u processore, travappatu cume vari servizii di sistema, sò assai facili da rimuovere cù l'aiutu di quasi tutti i prugrammi antivirus di alta qualità.

Pigliate in pensà di pulì u vostru computer da virusi cù l'esempiu di Kaspersky antivirus:

  1. In a finestra di prugramma antivirus chì si apre, cerca è andà a "Verificazione".
  2. In u menu di sinistra, andate à "Scansione completa" è ghjunghjite. Pò dighjà parechje ore, ma tutti i virus seranu truvati è eliminati.
  3. Una volta finita a scansione, Kaspersky vi mostrerà tutti i schedari suspittosi truvati. Cancellate li cliccendu nantu à u pulsante speciale à l'antichità.

Metudu 4: pulizia di u PC da a polvere è di rimpiazzamentu di a pasta termica

A polvere stessa ùn carica in alcun modo u processore, ma hè capace di intasare in u sistema di raffreddamentu, chì causerà rapidamente u surriscaldamentu di i core di CPU è incidi a qualità è a stabilità di u computer. Per a pulizia, avete bisognu di un panno asciutto, di preferenza sciarpe speciali per pulì i cumponitori di PC, tamponi di cotone è un aspiratore di bassa putenza.

L'istruzzioni per pulì l 'unità di sistema da a polvere parenu questu:

  1. Spegni u fugliale, rimuete a copertura di l'unità di sistema.
  2. Cancellate tutti i posti induve trovani polvere. Posizioni difficilissime à ghjunghje ponu esse pulite cun un pennu micca rigide. S'è ancu à stu passu, pudete aduprà un aspiratore, ma solu cù una putenza minima.
  3. Dopu, rimuete u maiò. Sì u prughjettu vi permetta di scullà u ventilatore da u radiatore.
  4. Pulite questi componenti da a polvere. In u casu di un radiariu, pudete aduprà un aspiratore.
  5. Mentre u cooler hè cacciatu, rimuovi u vecchiu stratu di pasta termica cù tamponi di cotone / disci inzuppati in alcool, è dopu applicà un novu stratu.
  6. Aspetta 10-15 minuti finu chì a pasta termica asciuga, è dopu installà u frigorifero in u locu.
  7. Chiudite u coperchiu di l'unità di sistema è tappate u computer in potenza.

Lezioni nantu à u tema:
Cumu rimuovere u più cool
Cumu applicà grasso termicu

Aduprendu questi consigli è istruzioni, pudete riduce significativamente a carica nantu à a CPU. Ùn hè micca raccomandatu di scaricà vari prugrammi chì suppone acceleranu a CPU, perchè Ùn riceverete micca risultati.