Navigatore Opera: bypassu i siti di bloccu

Ci sò i casi in cui, per una ragione o altra, certi siti ponu esse bloccati da prutezziori individuali. In questu casu, l'usu, pari, hè solu di dui modi: o di rifiutà i servizii di stu fornitore, e di passà à un altru operatore, o di rifiutà di vede i siti bloccati. Ma, ci sò ancu i modi per bypassà a serratura. Amparemu cumu bypassà a serratura in Opera.

Opera Turbo

Un di i modi più facili per bypassà a serratura hè abilità Opera Turbo. Naturalmente, u scopu primu di questu strumentu ùn hè micca affattu in questu, ma in l'augmentazione di a velocità di caricamentu di e pagine web è di riducendu u trafficu cù cumpressione di dati. Ma, questu cumpressione di dati si faci nantu à un servitore proxy remote. Dunque, l'IP di un situ particulare hè rimpiazzatu per l'indirizzu di stu servitore. U fornitore ùn pò calcà chì i dati provenenu da un situ bloccatu, è passa l'informazioni.

Per avvicinà u modalità Opera Turbo, basta à aprite u menu di u prugramma è cliccate nantu à l'elemento pertinente.

VPN

In più, Opera hà un strumentu integratu cum'è VPN. U so scopu principale hè solu l'anonimatu di l'utente, è accede à e risorse bloccate.

Per abilità VPN, andate in u menu di navigatore principale, è andate à l'elemento "Impostazioni". Oppure, premete a combinazione di tasti Alt + P.

Dopu, andate in a sezione di configurazione "Sicurezza".

Cercemu un blocco di cunnessioni VPN in a pagina. Marcemu a casella accantu à "Attiva VPN". In stu casu, a scritta "VPN" appare à a sinistra di a barra di indirizzu di u navigatore.

Installate Estensioni

Un altru modu di accede à i siti bloccati hè di stallà add-ons di terze parti. Unu di i megliu di questi hè l'estensione friGat.

A differenza di e altre extensioni, friGate ùn pò esse scaricatu nant'à u situ ufficiale di l'Apple add-ons, ma hè scaricatu solu da u situ di u sviluppatore di sta estensione.

Per questa ragione, dopu à a scarica di u add-on, per stallà questu in l'Opera, andate in a sezione di gestione di le estensioni, truvate u fanuGat add-on, è cliccate nantu à u bottinu Install, situatu accantu à u so nome.

Dopu, questu alloghju pò esse adupratu. In realtà, tutte e addizioni saranu effettuate automaticamente. FriGat hà una lista di siti adesu. Quandu andate à un tale situ, u proxy hè automaticamente attivatu, è l'utente accede à a risorsa web blocata.

Ma, ancu se u situ chjugeratu ùn hè micca cullettatu, l'utente può accende u proxy manualmente, solu cliccendu nantu à l'icona di l'estensione in a barra di strumenti, e cliccendu nantu à u pulsante di attivazione.

Dopu à quellu, un missaghju si vede chì u proxy hè attivatu manualmente.

Cliccando u bottinu di dirittu di u mouse nantu à l'icona, pudete entrà in a regolazione di estensione. Quì hè pussibule di aghjunghje e so propri listi di siti chjamati. Dopu aghjunghjatu, friGat attiva u proxy automaticamente quandu andate à i siti da a lista d'utenti.

A differenza trà u friGate add-on è altre estensioni simili, è u metudu abilitate VPN, hè chì e statistiche di l'utente ùn sò micca cambiate. L'amministrazione di u situ vede a so vera IP, è altri dati di l'utente. Così, u scopu di friGate hè di furnisce l'accessu a risorse bloccate, è ùn rispessu l'anonimatu di l'utente, cume altri servizii proxy.

Scaricate friGate for Opera

I servizii Web blocanu i bypass

In u World Wide Web ci sò siti chì furnizanu servizii proxy. Per uttene l'accessu à una risorsa bloccata, basta entrà u so indirizzu in una forma particulare per tali servizii.

Dopu à quessa, l'utente hè reindirizzato à una risorsa bloccata, ma u fornitore vede solu una visita à u situ chì dà u proxy. Questu metudu pò esse applicatu micca solu in Opera, ma dinò in qualunque altro browser.

Cumu si pudete vede, ci sò parechje maniere di passà u fermu in Opera. Certi di elli richiedenu l'installazione di prugrammi è di elementi in più, mentre altri ùn ne anu. A maiò parte di sti metodi prevani ancu per l'anonimatu di l'utente à i padroni di a risorsa visitata cun l'usu di l'IP. L'unica eccezione hè l'usu di l'estensione friGate.