Pruduzione per scrive un LiveCD in una unità flash USB

Aviannu un drive flash cun LiveCD pò esse assai utile quandu Windows rifiuta di travaglià. Un tale dispositiu aiutera à curà u vostru computer da virus, fà una risoluzione completa di i problemi è risolvi un assai di vari prublemi - tuttu dipende da u setu di prugrammi in l'imagine. Cumu scrive in un drive USB, guarderemu ulteriormente.

Cume brusgi un LiveCD in una unità flash USB

Prima ci vole à scaricà l'imagine LiveCD di emergenza. E vittime si chjama un link à un schedariu per scrive in un discu o un drive flash. Tu, rispettivamente, bisognu una seconda opzione. Usendu l'esempiu di Dr.Web LiveDisk, simu cum'è quellu chì hè mostratu in a foto sottu.

Scaricate Dr.Web LiveDisk nant'à u situ ufficiale

L'immagine scaricata ùn hè micca basta à lancia à mezu media. Deve esse scrittu à traversu unu di i prugrammi spiciali. Utilizzaremu u seguente software per questi scopi:

  • LinuxLive USB Creator;
  • Rufus;
  • UltraISO;
  • WinSetupFromUSB;
  • MultiBoot USB.

L'utility listatu ghjè operatu bè nantu à tutte e versioni attuali di Windows.

Metudu 1: LinuxLive USB Creator

Tutte e iscrizioni in russo è una interfaccia luminosa inusuale cù a facilità di usu rendenu stu prugramma un banu candidatu per scrive un LiveCD in una unità flash USB.

Per aduprà stu uttenu, fate quì:

  1. Accedi à u prugramma. In u menù drop-down, truvà a unità di memoria Flash desiderata.
  2. Sceglite una posizione di conservazione di LiveCD. In u nostru casu, questu hè un file ISO. Per piacè, avà a nota chì pudete scaricà a distribuzione necessaria.
  3. In l'impostazioni, pudete nascundà i file creati in modo chì ùn sò micca visualizzati nant'à i media è ponu a so formatazione in FAT32. U terzu puntu in u nostru casu ùn hè micca necessariu.
  4. Ci vole à cliccà nantu à u fulmine è confermà a formattazione.

Comu un "pripuratore" in certi blocchi ci hè un semaforo, chì a luce verde induce a verità di i parametri specificati.

Metudu 2: USB MultiBoot

Unu di i metodi più semplici per creà un drive flash USB di avviatura implica l'usu di questu utilità. L'istruzzioni per a so aduprà sò i seguenti:

  1. Run u prugramma. In u menù drop-down, specificate a lettera assignata à l'unità da u sistema.
  2. Appughjà nantu à u pulsante "Navigazione ISO" è truvate a maghjina desiderata. Dopu à quessa cumincià u prucessu cù u bottinu "Crea".
  3. Cliccate "Sì" in a finestra chì si vede.

Sicondu a taglia di a maghjina, a prucedimentu pò esse ritardata. U progressu di a registrazione pò esse osservatu à a scala di u statu, chì hè dinò molto pratticu.

Vede ancu: Cunsiglii per a creazione di un drive flash di più in più

Metru 3: Rufus

Stu prugramma hè praticu di tutti i tipi di eccessi, è tutte e impostazioni sò fatte in una finestra. Ognunu pudete vede ancu se seguite una serie di passi semplici:

  1. Aprite u prugramma. Specifichi u drive flash desideratu.
  2. In u prossimu blocu "Scimentu di a sezione ..." In a maggior parte di i casi, a prima opzione hè adatta, ma pudete specificà un altru à u vostru discrezione.
  3. A scelta ottimale di u sistema di file - "FAT32", a dimensione di u cluster hè megliu sinu "default", è l'etichetta di u volumu apparirà quandu specificate u schedariu ISO.
  4. Togliete "Quick Format"dopu "Crea una dischi bootizabile" e infine "Crea un'etichetta estesa ...". In u listinu in goccia, selezziunu "Immagine ISO" è cliccate accantu à ellu per truvà u schedariu in u computer.
  5. Cliccate "Start".
  6. Ùn resti chì per cunfirmà chì sì d'accordu cun a cancellazione di tutti i dati nantu à i media. Un avvertimentu apparirà in u quale avete bisognu à cliccà "Sì".

A scala piena indica una fine di a registrazione. In questo casu, i nuovi file appariranu nantu à u drive flash.

Metudu 4: UltraISO

Stu prugramma hè un strumentu affidabile per a masterizzazione di e dischi è per a creazione di unità flash aviabile. Hè unu di i più popolari per u compitu. Per aduprà UltraISO, fate u seguitu:

  1. Run u prugramma. Cliccate "File"selezziunate "Apertu" è truvate u schedariu ISO in u computer. A finestra standard di selezzione di file si aprirà.
  2. In a zona di travagliu di u prugramma vedi l'interu cuntenutu di l'immagine. Ora apri "Bootstrapping" è selezziunate "Burn Burn Disk Image".
  3. In a lista "Unità di Disk" selezziunate u discu flash desideratu, è in "Metodo di scrittura" specificate "USB-HDD". Appughjà nantu à u pulsante "Format".
  4. Apparirà una finestra di formatazione standard, induve hè impurtante specificà u sistema di file. "FAT32". Cliccate "Start" e cunfirmi l'operazione. Dopu a formattazione, a stessa finestra si aprirà. In essa, cliccate "Prisente".
  5. Rimanendu esse d'accordu cun a cancellazione di dati nantu à l'unità flash, ancu se ùn ci manca nunda dopu furmatu.
  6. À a fine di a registrazione, vedite u missaghju cumunitu mostratu in a foto sottu.

Vede ancu: Risolvendu u prublema cù i lugizii è i cartulari nascosti nantu à un drive flash

Metudu 5: WinSetupFromUSB

L'utenti cun esperienza scelanu spesso questu prugramma particulare per a so simplicità simultanea è a so larga funziunità. Per brucà un LiveCD, seguite sti simplici passi:

  1. Aprite u prugramma. In u primu blocu, u drive flash cunnessu hè automaticamente rilevatu. Spuntà a l'opposizione "U furmatu autumaticu cù FBinst" è selezziunate "FAT32".
  2. Spuntà a casella "Linux ISO ..." è cliccendu nantu à u bottu oppositu, selezziunu u schedariu ISO in u computer.
  3. Cliccate "OK" in u prossimu postu.
  4. Cumprà a registrazione pigliatu cù u bottinu. "GO".
  5. Accetta cun avvertimentu.

Vogliu dì chì, per u cumandamentu di a foto impiegata, hè impurtante configurà u BIOS.

Configurazione di u BIOS per l'inizializazione da livecd

L'idea hè di configurà a sequenza di avvicinamentu in u BIOS in modo chì u lancio cumincia cù un drive flash. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Run u BIOS. Per fà quessa, mentre si accende u computer, hè bisognu di avè u tempu di preme u pulsante di accesso BIOS. Più spessu questu "DEL" o "F2".
  2. Sceglie e tab "Boot" e cambiate a sequenza di avvicinamentu per cuminciare cù una unità USB.
  3. L'accentu di u salvamentu pò esse fattu in la tabulazione "Esce". Ci vole à sceglie "Salvà e modifiche è uscite" è cunfirmate ciò in u missaghju chì si vede.

Se avete un prublema seriu avete "riassicurazione"chì aiuterà a restituisce l'accessu à u sistema.

Se avete qualchi prublemi, scrivi su elli in i commenti.

Vede ancu: Cumu cuntrollà i virus in un drive flash