Recuperà i programmi cancellati in u computer

In casu di rimozione accidentale di u prugramma nantu à u computer, hè bisognu di ripristinarlo. Si pò fà cun pochi di metudi simuli. Ci vole qualchì azzioni. In questu articulu, descrivemu in dettaglio cumu restituzione di software à distanza in un computer è discriveva in dettaglio tutte e fasi.

Recuperà u software eliminatu in computer

Comu sapete, a maiò parte di i prugrammi consistenu in numerose cartelle cù i lìculi necessarii per chì u prugramma funziunate correttamente, dunque avete da ripristinà tutti. Tuttu u prucessu hè fattu cù un software speciale o Windows integratu. Fighjate un sguardo à questi metodi in ordine.

Metudu 1: Disk Drill

A funzionalità di un prugrammu simu e praticu di Drill è incentratu nantu à a recuperazione di i file eliminati. Cù sì, pudete scansà e partizioni di u discu duru necessarii, trova u software richiesto è restituisce tutti i dati à u vostru computer. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Andate à u situ di sviluppatore ufficiale, scaricate è installate l'ultima versione di Disk Drill.
  2. Fighjate è cliccate nantu à u bottinu. "Recuperu" in opposizione a partizione di u hard disk in cui era installatu u software à distanza. In u casu chì ùn ricordate micca u locu esatta di u cartulare di software, cerca i file per ripristinare tutte e sezioni à tempu.
  3. I file truvati saranu visualizzati in una cartulina separata. Sparghje per trovà i dati chì avete bisognu. A ricerca hè lente, allora avete a aspettà un pocu per chì Disk Drill puderà rilevà tutte l'informazioni cancellate.
  4. Selezziunate e cartule necessarie per recuperà e cliccate nantu à u pulsante. "Recuperu". Quandu u prucessu hè finitu, a cartella cù i dati restituiti sarà aperta automaticamente.

In Internet, ci hè ancu un gran numeru di vari prugrammi chì permettenu di recuperà i file eliminati. In u nostru articulu nantu à u ligame sottu ponu truvà una lista di i migliori rapprisintanti di tali prugrammi. Sceglite una di e opzioni se Disk Drill ùn hè micca adatta per qualchì ragione.

Leggi più: I migliori programmi per recuperà i file eliminati

Metudu 2: Software Recovery System

Ci hè un prugrammu spiciali chì salvà u sistema. Archivisce i file specificati è permette di ripristinarli quandu hè necessariu. Un tali prugramma hè perfettu per recuperà i prugrammi cancellati. Un listinu cumpletu di i rappresentanti di tali prugrammi pò esse trovu in u nostru articulu à u ligame sottu.

Leggi ancu: Risturazione sistema

Metudu 3: Strumenti standard di Windows

U sistema operativu Windows hà una funzione integrata chì vi permette di fà un backup è ripristinare partizioni in un discu dur. L'utugamentu crea automaticamente un puntu è periodicamente riscrive i dati, dunque questu metudu pò esse adupratu per restituisce un prugramma eliminatu prima. Per fà un recuperu in qualunque tempu, sarà necessariu configurà è fà un archiu. Per sapè di più nantu à stu prucessu in u nostru articulu à u ligame sottu.

Leggi più: Creà un backup di u sistema Windows 7

U recuperu di u software à distanza da un puntu di riparazione hè u seguente:

  1. Aprite "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Cliccate nantu à a sezione "Backup è Restore".
  3. Scorri giù a finestra, selezziunate l'elemento "Restore my files" è truvate una data adatta di cunsulume.
  4. Aspettate finu à a fine di u prucessu è andate à e cartelle incù i file restituiti. Ci vole à avverà chì, in più di u vostru software, tutti i dati precedentemente eliminati saranu ripristinati.

L'indirizzazioni dettagliate per ripristinà u sistema per mezu di registrazioni di backup, si trovanu in u nostru articulu à u ligame sottu.

Leggi di più: Opzioni di riparazione di Windows

Di sopra, avemu riesaminatu trè metudi simuli per mezu chì pudete effettuà a ripresa di software à distanza. Ognunu di elli hà u so algoritmu di azzioni è hè adatta per diversi utenti. Sceglite u metudu più adeguatu è seguite e istruzioni per restituite u software à distanza.