Cumu aprite i file PPTX

U sviluppu di tecnulugia di l'infurmazioni hà bisognu di creazione di nuovi formati multimediali, combinendu un design luminosu, memorabile, testu strutturatu, animazione più o menu cumplessa, audio è video. Per prima volta, questi prublemi sò stati risolti cù u formatu PPT. Dopu à a licenza di MS 2007, hè stata rimpiazzata da un PPTX più funzionale, chì hè ancu utilizzatu per creà presentazioni. Vi diremu cume aprite i file PPTX per a visione è l'editing.

U cuntenutu

  • Cosa hè PPTX è chì serve?
  • Cumu aprite PPTX
    • Microsoft PowerPoint
    • OpenOffice Impress
    • PPTX Viewer 2.0
    • Kingsoft Presentation
    • Presentazione di Ufficiale di Abilità
    • Servizi online

Cosa hè PPTX è chì serve?

I primi passi versu una presentazione moderna sò stati fatti in 1984. Tre anni dopu, PowerPoint 1.0 per Apple Macintosh cun interfaccia nera è bianca hè stata liberata. Sò quellu annu, i diritti di u prugramma foru acquisiti da Microsoft, è in 1990 a novità hè stata inclusa in a suite d'uffiziu di base, ancu chì e so capacità restanu assai limitate. Dopu avè parechji miglioramenti successivi, in u 2007, u mondu hè statu introduttatu in u furmatu PPTX, chì hà e caratteristiche seguenti:

  • L'infurmazione hè presentata in forma di una serie di pagine di diapositive, ciascuna di e quali pò cuntene testu è / o schedari multimedia.
  • algoritmi forti di formattazione di testi sò pruposti per blocchi di testi è immagini; applicazioni per u travagliu cù diagrammi è altri oggetti informativi sò incorporati;
  • tutte e diapositive sò unite da un stile cumunu, anu una sequenza chiara, pò esse complementata cù note è note;
  • si pò animà a transizioni di diapositive, stabilisce un tempu specificu per a mostra di ogni diapositiva o di i so elementi individuali;
  • L'interfacce per l'editing è a visione di i documenti sò separate.

E presentazioni in u formatu PPTX sò largamente usate in istituti di educazione, in riunioni d'affari è in ogni altra situazione chì a visibilità è l'infurmazione persuasiva hè impurtante.

Cumu aprite PPTX

Usendu a presentazione, pudete parlà brevemente è informativamente nantu à u pruduttu di l'azienda.

Appena unu di i furmati di file hè diventatu abbastanza populare, decine di prugrammi è applicazioni vennu chì ponu travaglià cun chjama. Tutti anu interfacce è capacità capaci, e dunque ùn hè micca faciule di fà a scelta curretta.

Microsoft PowerPoint

U prugramma più diffuso per travaglià cù presentazioni rimane PowerPoint. Hà capienza larga per creà, edità è visualizà i file, ma hè pagatu, è per u travagliu rapidu richiede una putenza relativamente alta di l'hardware di u PC.

In Microsoft PowerPoint, pudete creà una bella presentazione cù transizioni interessanti è effetti.

Per i utilizatori di dispositivi mobili nantu à u sistema operativo Android, hè stata sviluppata una versione free di PowerPoint cun funzionalità in quantu riduta.

Facendu una presentazione facili ancu in un dispositivo mobile.

OpenOffice Impress

U pacchjettu di OpenOffice, sviluppatu originariamente per Linux, hè ora dispunibile per tutte e piattaforme popolari. U vantaghju principale hè a distribuzione gratuita di prugrammi, chì hè cumpletu, ùn avè micca bisognu di licenza è di una chjave di attivazione. Per creà e presentazioni, OpenOffice Impress hè adupratu, hè ancu capace di aprite presentazioni create in altri prugrammi, cumpresu i formati PPT è PPTX, cù a capacità di edità.

A funzionalità di Impress pò competere cun PowerPoint. L'utenti cunniscianu un pocu numeru di mudelli predefiniti, ma l'elementi di design mancanti ponu esse sempre scaricati da u Web. Inoltre, u prugramma hè dispunibule per cunverte e presentazioni à u formatu SWF, ciò chì significa chì ogni computer in cui Adobe Flash-player hè installatu li pò ghjucà.

Impress hè inclusa in u pacchjettu di OpenOffice.

PPTX Viewer 2.0

Una soluzione eccellente per i proprietarii di PC vecchi è più lenti sarà u prugramma PPTX Viewer 2.0, chì pò esse scaricatu gratuitamente da u situ ufficiale. U schedariu d'installazione pesa solu 11 MB, l'interfaccia di l'applicazione hè semplice è intuitiva.

Come indica u nome, PPTX Viewer 2.0 hè prupusitu solu per a visione di presentazioni, chì ùn pò esse adupratu per esse modificate. Tuttavia, l'utente può scala u documentu, cambia i parametri di visualizazione, stampa a presentazione o mandala per e-mail.

U prugramma hè liberu è dispunibule da scaricà nantu à u situ ufficiale.

Kingsoft Presentation

L'applicazione hè a parte di u pacchetto PWP di WPS Office 10, dispunibule di una interfaccia user-friendly, ottima funzionalità è parechji mudelli brillanti, culuriti. Rispuntendu à i prugrammi di Microsoft, WPS Office pò offra una operazione più veloce è più stabile, a capacità di personalizà u cuncepimentu di e finestre di travagliu.

U prugramma hà una serie di strumenti per creà è visualizzare presentazioni.

Ci sò versioni di WPS Office per tutte e piattaforme mobili popolari. In a manera libera, pudete vede e funzioni di edizione di base di PPTX è altri file; attrezzi prufessiunali sò offerti per un tarifu addizionale.

In a versione tagliata di a presentazione Kingsoft ci hè un set di base di strumenti per travaglià cù presentazioni, devi pagà per e funzioni supplementari

Presentazione di Ufficiale di Abilità

Un'altra applicazione di u pacchetto di software di ufficiu alternative. À questu tempu, u so "chip" hè a funzionalità avanzata di multimedia - animazione cumpleta hè dispunibule, supportu per i display cù una risoluzione di 4K è altru.

Malgradu u cuncepimentu un pocu zuccatu di a barra di strumenti, hè pratice d'impir lu. Tutte e icone impurtanti sò raggruppate in una sola scheda, perchè durante u travagliu ùn avete micca spessu di cambià trà menu differenti di cuntestu.

Ability Office Presentation ti permette di fà presentazioni cù animazione cumpleta.

Servizi online

In l'ultimi anni, un prugrammu familiari hè statu rimpiazzatu in ogni locu da e tecnulogie di nube per a creazione, l'elaborazione è l'archiviazione di dati. E presentazioni PPTX, cù chì e risorse online ponu travaglià, ùn sò micca eccezione.

U più populare di elli hè Microsoft PowerPoint Online. U serviziu hè sèmplice è pratticu, in parechji manieri assomiglia à l'assembni stazziunali di u prugramma di l'ultimi usciti. Pudete conservà e presentazioni create sia in PC sia in OneDrive cloud dopu creazione di u cuntu in questu.

Pudete cuntenenu e presentazioni sia in un computer sia in u cloud OneDrive.

U concurrente u più vicinu è u serviziu di Presentazione di Google, chì appartene à u Google Tool. U vantaghju principali di u situ hè a simplicità è a velocità. Benintesa, senza un contu quì ùn hè micca abbastanza.

Per travaglià cù presentazioni in Google, bisognu un contu.

Speremu chì noi pudemu scontru una risposta exhaustiva à tutte e vostre dumande. Ùn resti più à sceglie un prugramma, e condizioni di l'usu è a funziunalità chì megliuranu più i vostri esigenze.