Trasfurmà e cellule in raportu à l'altru in Microsoft Excel

U bisognu di scambià ungule in a scrittura di un Microsoft Excel hè abbastanza raru. Tuttavia, tali situazioni sò è necessitanu di esse affrontate. Scopemu in chì modi pudete scambià a cellula in Excel.

Moving cells

Purtroppu, in u serie di strumentu standard ùn ci hè micca una tale funzione chì, senza azzioni in più o senza avè cambià a portata, pudereu scambià dui cellule. Ma à u listessu tempu, ancu questu prucessu di muvimentu ùn hè micca simu simile cum'è no vulemu, ma pò esse sistematu, è in parechji maneri.

Metudu 1: Sposta cù copia

A prima soluzione à u prublema implica una copia banale di dati in una zona separata, seguita da una sostituzione. Vedemu cumu si faci.

  1. Selezzi a cellula chì vulete spostà. Pressu u pulsante "Copia". Hè piazzatu nantu à u nastro in a tab. "Casa" in u gruppu di impostazioni "Appunti".
  2. Selezziunu ogni altru elemento vuoto nantu à u schede. Pressu u pulsante Incolla. Hè in u listessivu di strumentu nantu à u nastro cum'è u bottinu. "Copia", ma à cuntrariu avia un aspettu di più visibile per a so taglia.
  3. Dopu, andate a seconda cellula, i dati di cui vulete spostà a u primu postu. Selezziunu e premete di novu u pulsante. "Copia".
  4. Selezziunu a prima cella di dati cù u cursore è premete u pulsu Incolla nant'à u tape.
  5. Un valore avemu muvutu quì avemu bisognu. Ora turnemu à u valore chì ci hè inseritu in a cella vuota. Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "Copia".
  6. Selezzi a seconda cellula in cui vulete spostà i dati. Pressu u pulsante Incolla nant'à u tape.
  7. Allora, ci scambiamimu i dati necessarii. Avà da supprimà u cuntenutu di a cella di transitu. Selezziunu e cliccate nantu à u bottinu direttu di u mouse. In u menu di cuntestu chì era attivatu dopu à queste azioni, andate da l'elemento "Cancella cuntenutu".

Ora i dati di transitu sò cancellati, è u travagliu di spostà e cellule hè cumpletatu.

Benintesa, stu metudu ùn hè micca bè pratico è necessita di molte azzioni di più. Tuttavia, hè ellu chì hè applicabile da a maggior parte di l'utenti.

Metudu 2: trascina

Un altru modu chì permette di scambià celle in posti pò esse chjamatu semplicemente trascinatu. Tuttavia, quandu utilizanu questa opzione, e cellule si cambieranu.

Selezzi a cellula chì vulete spostà in un altru locu. Piazzà u cursore nantu à u so lìmule. In listessu tempu, deve esse trasformatu in una freccia, à a fine di ciò chì ci hè puntatori diretti in quattru direzzioni. Fighjate a chjave Shift annantu à a tastiera è traghjate finu à u locu dove vulemu.

Di norma, deve esse una cella adiacente, postu chì durante u trasferimentu in tale modu, l'intera gamma hè sparata.

Dunque, si sposta in parechje cellule spesso accade in modo sbagliatu in u cuntestu di una tavola specifica è hè usata abbastanza raramente. Ma a necessità di cambià i cuntenuti di e zone chì sò luntanu da a vicenda ùn sparisce micca, ma richiede altre soluzioni.

Metru 3: Usa Macros

Come sopra citatu, ùn ci hè nisuna manera rapida è curretta di Excel senza copia in a fascia di transitu per scambià dui cellule trà elli se ùn sò micca in e zone adiacenti. Ma questu pò esse ottenutu per mezu di l'usu di macros o add-ins di terze parti. Semuveremu l'usu di una tale macro speciale sottu.

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di attivà a modalità macro è u pannellu di sviluppatore in u vostru prugramma, se ùn l'avete micca attivatu, ancu quessa hè impiegata per difettu.
  2. Dopu, andate à u tabulamentu "Sviluppatore". Cliccate nantu à u bottinu "Visual Basic", chì si trova nantu à u nastro in a "Casetta" di u Codice.
  3. U editor hè in carica. Inserite u codice chì seguita in lu:

    Sub MovingTags ()
    Dim ra As Range: Set ra = Selection
    msg1 = "Fate una selezzione di TWO gamme di dimensioni identiche"
    msg2 = "Fate una selezzione di i dui spazii di a dimensione IDENTICA"
    Se ra.Areas.Count 2 Dopu MsgBox msg1, vbCritical, "Problem": Exit Sub
    Se ra.Areas (1) .Count ra.Areas (2) .Count Then MsgBox msg2, vbCritical, "Problem": Exit Sub
    Application.ScreenUpdating = False
    arr2 = ra.Areas (2) .Value
    ra.Areas (2) .Value = ra.Areas (1) .Value
    ra.Areas (1) .Value = arr2
    End sub

    Dopu avè inseritu u codice, chiudite a finestra d'editore cliccendu nantu à u bottinu di chjusu standardizatu in u so angulu in dirittu superiore. Dunque, u còdice sarà arregistratu in a memoria di u libru è u so algoritmu pò esse riproduttu per fà operazioni chì avemu bisognu.

  4. Selezzi duie celle o duie gamme di parechje quantità chì vulemu scambià. Per fà quessa, cliccate nantu à u primu elementu (intervista) cù u bottinu sinu di u mouse. Poi l'abbattenu u bottu Ctrl in a tastiera è ancu cliccà à sinistra nantu à a seconda cella (intervista).
  5. Per fà u macro, cliccate nantu à u bottinu. Macrosponu nantu à u nastru in a tab "Sviluppatore" in un gruppu di strumentu "Code".
  6. A finestra di selezzione di macro si apre. Marcate l'elemento desideratu è cliccate nantu à u pulsante. Run.
  7. Dopu à quest'azione, a macro face cambia automaticamente u cuntenutu di e cellule scelte in posti.

Hè impurtante notà chì quandu chjusu un file, a macro hè automaticamente cancellata, dunque a prossima volta dighjà esse registrata di nuovo. Per ùn fà quellu u travagliu ogni volta per un cartinu di lavoro particulare, se pensate di portà in parechje movimenti tali, devi salvà u schedariu in un quadru di Excel in tuttu di macro (xlsm).

Lezione: Cumu creà una macro in Excel

Comu pudete vede, in Excel ci sò parechje maniere di spostà e cellule in raportu à l'altru. Questu pò esse fattu cù l'utuli standard di u prugramma, ma queste opzioni sò piuttostu inconvenienti è coglianu assai tempu. Fortunatamente, ci sò macros è add-ins di terze parti chì vi permettenu di risolve u prublema più prontamente è più facilmente. Dunque per l'utenti chì anu da sempre dumandà tali movimenti, hè a seconda opzione chì sarà u più ottimale.