Errore "Failed to initialize DirectX" e a so soluzione


Errori in i ghjochi chì DirectX sò di culpisce sò abbastanza cumuni. Fondamentalmente, u ghjocu impone una certa revisione di i cumpunenti, chì u sistema operativu o a scheda video ùn supportanu micca. Unu di questi errori sarà discusu in stu articulu.

Ùn hà pussutu inizializà DirectX

Questu errore mi dice chì ùn era micca pussibile initializà a versione richiesta di DirectX. Dopu, parlamu di e cause di u prublema è pruvate à riparallu.

Supporto DirectX

U primu passu hè di assicurà chì a vostra accelerazione grafica supporti a versione richiesta di l'API. U missaghju cù l'errore indica ciò chì l'applicazione (gioco) vuole da noi, per esempio, "Impossibile inizializà D3D11". Ciò significa chì avete bisognu di avè l'undicesima versione di u DX. Pudete truvà e capacità di a vostra scheda video sia in u situ di u fabbricante, sia cù un software speciale.

Per sapè di più: Determinate se a scheda video supporta DirectX 11

S'ellu ùn hè micca supportu, allora, purtroppu, duverà rimpiazzà u "mudellu di più vidyuhi".

Driver di scheda video

U lugiziale di grafica anzianu pò affittà a definizione di ghjocu normale di una versione DX supportata. In fattu, un driver hè un prugrammu chì permette à l'OS è à un altru software di interagisce cun hardware, in u nostru casu cù una scheda video. Se u conducente ùn hà micca u pezzu di codice necessariu, allora sta comunicazione pò esse incompleta. Conclusione: avete bisognu di aggiornà u "legnu" per a GPU.

Ulteriori dettagli:
Cumu reinstallà i driver di schede video
Aghjurnà i driver di schede video NVIDIA
Installazione di i driver grafici AMD

Componenti DirectX

Ci hè accadutu chì à causa di tutti i fattori i file DirectX sò danneggiati o eliminati. Questu pò esse l'azzioni di virus o l'usu stissu. In più, l'upigrafia di biblioteca necessaria manca in u sistema. Ciò conduce à vari fallimenti in i prugrammi chì adupranu sti schedari. A soluzione hè simplicia: avete bisognu di aggiornà i cumpi DX.

Ulteriori dettagli:
Cumu aghjurnà e librerie DirectX
Circa l'eliminazione di i cumpunenti DirectX

Un laptop

U più spessu, i prublemi cù a definizione di hardware è driver esistenu in urdinatori quandu reinstallu o aghjurnanu u sistema operativu è software. Ciò hè da u fattu chì tutti i piloti sò scritti per un mudellu specificu di u laptop. U lugiziale, ancu se scaricatu da i siti ufficiali di NVIDIA, AMD o Intel, forse ùn funzeghja micca correttamente è porta à un crash.

U funzione di cambiamentu di e schede grafiche in urdinatori pò ancu "manca" è u laptop aghjunghjerà una grafica integrata invece di discreta. Tali prublemi ponu à u fattu chì e ghjochi è prugrami esigenti ùn semplicemente ùn funziunanu, dendu errori.

Ulteriori dettagli:
Accende a scheda grafica discreta
Si cambia a scheda video in u laptop
Cause è soluzioni à i prublemi cù l'impussibilità di installà u driver in a scheda video

L'articulu, un link à chì hè presentatu à a terza da sopra, in a sezione "Laptops", contiene informazioni nantu à a stallazione curretta di i driver di laptop.

Si sintesi, vale a dì chì e azzioni descritte in l'artìculu saranu efficaci solu in quelle situazioni in cui l'errore ùn hè micca causatu da malfunzionamenti serii in u sistema operativu. Sì ci erau casi di infezioni cun virus è e so azioni anu fattu non solu per danneghju i file DirectX, ma dinò a conseguenze più seriate, vi sarà prubabilmente da fà ricursu à reinstallà Windows.