B612 per Android


Fotocamere Matrix di telefoni moderni sò diventati uguali à u budget, è ancu u segmentu medianu di fotocamere digitali. Un vantaghju significativu di telefuni paragunatu cù fotocamere digitali hè una grande selezione di software. Avemu scrittu annantu à e applicazioni pensate per i fotografi - Retrica, FaceTune è Snapseed, è ora vulemu parlà di un strumentu simile, B6 12.

Proporzioni è metodi di sparamentu

Una caratteristica di u B612 hè a scelta di a proporzione è di u tippu di sparamentu - per esempiu, 3: 4 o 1: 1.

A scelta hè veramente grande - pudete fà una serie di foto cumminate in una sola immagine, o applicà un filtru à solu a metà di a foto.

"Box"

Una caratteristica interessante hè "Boxes" - Corti di video corti cù un sonu chì pò esse mandatu à un amicu chì utilizza dinò u B612.

U video ponu esse annotatu in qualunque prublema è cù un filtru sovrapuntatu. In più, piste audio arbitrarie sò dispunibuli per l'utente.

Hè pussibule di registrà a vostra audio s'è micca soddisfatti di unu di quelli presenti in l'applicazione.
A lunghezza di u video hè limitata à 3 o 6 secondi (dipindendu da i parametri scelti). A clip hè conservata nant'à i servitori di l'applicazione, è l'accessu à questu hè pussibule solu cù un còdice secretu unicu per ogni.

Opportunità di foto

Quale, ancu a fotocamera più simplici nantu à Android hà un set minimu di impostazioni, cume a luminosità, u timer di riprese è lampeggia. Ùn hè micca una eccezione è B612.

Di l'impostazioni specifiche da valere a pena d'attende l'imitazione di una lente vignetted.

È una funzione piuttostu spicca è l'allargamentu visuale di e gambe.

A sincerità, l'ultima opzione hè a più controversa di tutti i settori, è forse solu per e ragazze.

Filtri

Com'è Retrica, u B612 hè una fotocamera cù filtri in tempo reale.

A forza di a maggior parte di l'effetti pò esse aghjunta - quandu hè applicatu, un cursore compare in u fondu, chì controlla a percentuale di sovrapunzione.

Ci sò parechje decine di filtri dispunibili. In a qualità, esse hè uguale a quelli stabiliti in a Retrika, allora in stu sensu e applicazioni sò identiche. Un'altra cosa hè chì a cambiazione tra i filtri sia quasi istantanea, è in questa situazione, u B612 superau u concurrente.

Effetti Randomizer

Per i fan di sperienze, i sviluppatori anu fattu una opportunità divertente - l'usu di l'effettu incerta. Questa funzione hè indicata nantu à a barra di strumenti cù una icona di u centru (simile à u pulsante "Mettite" in u lettore audio).

Vale ancu notatu chì l'opzione influisce solu effetti, senza cambià a generale, l'impostazioni manualmente fatte. Tuttavia, u randomizer hè una soluzione originale chì e persone creative dàvanu.

Galleria incorporata

L'applicazione hà una galleria di diritti integrata.

E immagini sò ordenate alfabeticamente, dispunibuli per visualizazioni per cartella, chì sò dinò sistemate per nome.

Ci hè ancu una funzione in a galleria B612 - da qui puete ancu gestisce filtri di foto.

Da u listessu modu cum'è in modalità fotocamera, una selezzione casuale di l'effettu hè dispunibule, ma da a galleria hè più pratice d'usu - hè subitu chiaru ciò chì hà sceltu u randomizatore.

Virtues

  • Fully in Russian;
  • Una ricca selezione di metudi di sparatu;
  • Un gran numaru di filtri di foto;
  • Galleria incorporata.

Inconvenienti

  • Shopping in l'applicazione.

U mercatu per a foto è i video nantu à Android hè assai rinumatu. Una competizione sana hè sempre bè: à qualcuno piace l'interfaccia è a funzionalità di Retrica, è à a persona chì a velocità è e funzioni ricche di a B612 sò più impurtanti. Quest'ultima hè particolarmente attraente, considerendu ancu u pocu volumu occupatu da ellu.

Scaricate B612 gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di l'applicazione da u Google Play Store