Cumu disattivà e chiavi appiccicose in Windows 7, Windows 8 è 8.1

Se avete trovu st'articulu in cerca di un modu per sfruttà e chjavi appiccicati, allora probabilmente sapete sta finestra fastidiosa chì pò apparìri durante a ghjucatura o u travagliu. Rispondi "No" à a quistione di sì per attivà a attaccu, ma allora questu casu di dialogu torna apparendu.

Questu articulu descrivu in dettaglio u modu per sguassà sta cose fastidiosa affinchì ùn si presenti micca in futuro. Benchì, à l'altra parte, questu, dicenu, pò esse pratticu per alcune persone, ma ùn hè nantu à noi, è cusì rimuove.

Disattivà e chiavi appiccicose in Windows 7

Prima di tutti, aghju avverutu chì in questu modu si viira per disattivà attaccamentu di chiavi è filtrazione di entrata non solu in Windows 7, ma ancu in l'ultime versioni di l'OS. Tuttavia, in Windows 8 è 8.1 ci hè un altru modu per configurà queste funzionalità, chì serà discusse in seguitu.

Allora, prima di quì, aprite u "Pannello di cuntrollu", cambia, se hè necessariu, da a vista "Categorie" per u visu di l'icona, e poi cliccate "Access Center".

Dopu à ciò, selezziunu "Relief di tastiera".

Più probabilmente, vedite chì l'ingranaggi "Attiva l'adesione di chiavi" è "Abilita filtrazione di l'entrata" sò disattivati, ma quessa significa solu ch'elli ùn sò micca attivi in ​​quellu ghjornu è chì premete Shift cinque volte in una volta, pudete vede torna a finestra "Chiavi appicciculi". Per rimuirelu in tuttu, cliccate nantu à "Paràmetri chiavi di attaccu".

U passu chì seguitu hè di rimuovere "Abilitazione di chiavi appoghju pè pressione di a tastu SHIFT cinque volte". Altrimenti, si deve andà à l'elemento "Input Filtering Settings" e selezziunate "Enable mode input filtring while holding hold the right SHIFT per più di 8 secondi", se questu cose anzi anchi preoccupatu.

Fatto, ora sta finestra ùn apparirà.

Un altru modu per disattivà chiavi appiccicose in Windows 8.1 è 8

Nantu à l'ultime versioni di u sistema operativu Windows, parechji di i parametri di u sistema sò duvati duplicati in a nova versione di l'interfaccia, u listessu vale per u sticking of keys. Pudete aprà u pannellu di dirittu mossendu u puntatore di a mouse in unu di l'anguli chì dighjà di u schermu, cliccate "Impostazioni", e poi cliccate "Modifica l'impostazioni di l'ordinatore".

In a finestra chì si apre, selezziunate "Funzioni speciali" - "Tastiera" è mettite u selettori cum'è desideratu. Tuttavia, per sbarrazzà completamente a attacca di e chiavi, è per impedisce a finestra di una sughjettu di aduprà sta funzione, dovete usà u primu di i metudi descritti (quello per Windows 7).