Realtek - Una cumpagnia famosa di u mondu chì sviluppa chips integrati per l'apparecchii informatica. In st'articulu parramu direttamente nantu à e schede audio integrate di sta famosa marca. O piuttostu, quandu pudete truvà i piloti per tali dispositivi è cumu installà li correttamente. Dopu tuttu, si vede, in u nostru tempu, computer mutu ùn hè più in moda. Allora principiatu.
Scaricate è installate u driver Realtek
Sì ùn avete micca una scheda audio fissa, allora prubabilmente bisognu avete bisognu di software per a carta di Realtek integrata. Tale carte sò installate per difettu nantu à e motherboard è urdinatori. Per installà o aggiornà u software, pudete aduprà unu di i metodi chì seguite.
Metudu 1: u situ ufficiale di Realtek
- Andate à a pagina di download di piloti, situata nantu à u situ ufficiale di a cumpagnia Realtek. In sta pagina, ci interessa per a stringa "Codecs Audio di Alta Definizione (Software)". Cliccate nantu à sta.
- In a pagina successiva vedi un missaghju chì dichiara chì i driver propositi sò solu i file di stallazione generale per u travagliu stabile di u sistema audio. Per a personalizazione massima è perfeziona, ci vole à andà nantu à u situ di u custruatore di u laptop o a scheda madre, è scaricà a versione più recente di u driver. Dopu avè lettu stu missaghju, hè in traccia di a linea "Sò accettatu di quelli sopra" è premete u pulsante "Prossimu".
- In a prossima pagina avete bisognu di sceglie u driver in quantu à u sistema operativu installatu nantu à u vostru computer o laptop. Dopu, avete da cliccà nantu à a didicazione "Global" in opposizione a lista di i sistemi operativi. U prucedimentu di scaricà u schedariu per u computer parte.
- Quandu u schedariu di stallazione hè carregatu, esegui. A prima cosa chì vedete hè u prucessu di l'estrazione per l'installazione.
- Un minutu dopu vedi a schermata di benvenuta in u prugramma d'installazione di software. Pressu u pulsante "Prossimu" cuntinuà.
- In a prossima finestra pudete vede e fasi in cui u prucedimentu di stallazione serà fatta. Prima, u vechju driver sarà rimpicciutu, u sistema sarà riaviatu, è allora l'installazione di i nuovi piloti continuerà automaticamente. Pulsante "Prossimu" in fondo à a finestra.
- Questu hà inizià u prucessu di disinstallazione di u driver installatu. Dopu un pocu di ghjornu, hè finitu è si vede un messaghju nantu à u schermu cun una richiesta per riavvià u computer. Marcate a linea "Sì, riavvi a computer dighjà." è premete u pulsante "Fatti". Ùn vi scurdate di salvà i dati prima di riavvià u sistema.
- Quandu u sistema hà da riparà, l'installazione continuerà è vedete di nuovo a finestra di benvenuta. Bisognu à sente u pulsu "Prossimu".
- U prucedimentu di stallà un novu driver per Realtek darà inizio. Ci vole un pocu di minuti. Cusì, vedi di novu una finestra cù un missaghju nantu à l'installazione avè bè è una richiesta di riavvià u computer. Siamo d'accordu per ripartisce subitu e torna à chjappà u pulsante "Fatti".
Questu cumpleta l'installazione. Dopu avè riaviatu, ùn avete micca dighjà esistente finestre. Per assicurà chì u software hè installatu normalmente, avete bisognu di fà u seguitu.
- Aprite u manager di dispositivi. Per quessa, premete simultaneamente i tasti "Win" è "R" in a tastiera. In a finestra chì si vede, inserisci
devmgmt.msc
è cliccate "Enter". - In u manager di dispositivi, cerca a tabulazione cu dispositivi audio è aprite. In a lista di l'attrezzamentu si vede a linea "Audio Realtek High Definition". S'ellu ci hè una tale stringa, allora u driver hè installatu correttamente.
Metudu 2: situazione di u produttore di Motherboard
Comu hè dettu sopra, i sistemi audio Realtek sò integrati in schede madri, cusì pudete scaricà i driver di Realtek da u situ ufficiale di u fabbricante di a scheda madre.
- Prima, scopre u produttore è u mudellu di a scheda madre. Per fà quessa, premete a combinazione di tasti "Win + R" è in a finestra chì si vede, inserisci "Cmd" è spingà u pulsante "Enter".
- In a finestra chì si apre, hè necessariu inserisce e dumande
baseboard wmic diventa u Fabbricante
e premete "Enter". Parechje, dopu à stu entremubaseboard wmic scullate di prudutti
è ancu premete "Enter". Questi comandi vi permetteranu di scopre u fabbricante è u mudellu di a scheda madre. - Andate à u situ di u fabbricante. In u nostru casu, questu hè u situ di Asus.
- Nant'à u situ site avete bisognu di truvà u campu di ricerca è inserite u mudellu di a vostra scheda madre quì. In generale, questu campu hè situatu in cima di u situ. Dopu avete inseritu u mudellu di a scheda madre, cliccate nantu à a tasca "Enter" per andà à a pagina di risultati di ricerca.
- In a pagina successiva, sceglite a vostra scheda madre o laptop, postu chì u so mudellu coincide spessu cù u mudellu di a borda. Cliccate nantu à u nome.
- A pagina successiva ci vole à andà à a sezione. "Supportu". Dopu, selezziunate a sottusezzione "Driver è Utilità". In u menù di sìmulu di menu in giù, noi specificemu u nostru OS, cù a profondità di bit.
- Ci vole à avvalendu chì quandu si sceglie un sistema operativo, micca tutta a lista di software pò esse indicata. In u nostru casu, u laptop hà Windows 10 64bit installatu, ma i driver necessarii sò situati in a sezione Windows 8 64bit. Nant'à a pagina truvamu u ramo "Audio" è aprite. Avemu bisognu "Driver Audio Realtek". Per inizià à scaricà i schedari, cliccate nantu à u pulsante "Global".
- Cusì, l'archiu cù i file sarà scaricatu. Avete bisognu di disimballà u cuntenutu in una cartella è uttenite u schedariu per cuminciare à stallà u driver. "Setup". U prucessu di stallazione sarà simule à quello descrittu in u primu metudu.
Metudu 3: Prugrammi di u scopu generale
Tali prugrammi includenu utilità chì scandenu di modu indipendente u vostru sistema è installanu o aghjunghjenu i driver necessari.
Lezione: I migliori programmi per l'installazione di i driver
Ùn pudemu micca spiegà a metà di u prucedimentu di l'aggiornamentu di u prugramma chì utilizza tali prugrammi, postu chì ci hè statu bè trattendu cù alcune grandi lezioni nantu à stu tema.
Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack
Lezione: Driver Booster
Lezione: SlimDrivers
Lezione: Driver Genius
Metudu 4: Manager di dispositivi
Questu metudu ùn include micca l'installazione di prugrammi di software addizionali Realtek. Permetterà solu à u sistema di ricunnosce correttamente u dispositivo. Tuttavia, à volte questu metudu pò ghjunghje praticu.
- Andate à u manager di dispositivi. Cumu fà sta hè descrittu à a fine di u primu metudu.
- In cerca di una rama "Dispositivi soni, di ghjocu è di video" è aprite. Se u driver Realtek ùn hè micca installatu, allora vedite una linea simile à quella mostrata in a screenshot.
- In un tali dispositivu, avete bisognu di cliccà à diritti è selezziunà "Aggiorna i Driver"
- Dopu, vedite una finestra in cui bisogna selezziunate u tipu di ricerca è installazione. Cliccate nantu à l'inserzione "A ricerca automatica di i driver aggiornati".
- Cume, a ricerca di u lugiziale impiegatu cumincerà. Se u sistema scopre u software necessariu, si installerà automaticamente. À a fine, vedete un missaghju nantu à l'installazione di un driver di successu.
Cum'è una conclusione, mi vogliu notà chì quandu installendu i sistemi operativi di Windows 7 è più alti, i piloti per e schede audio Realtek integrate sò installate automaticamente. Ma sò i driver cumuni cumune da a basa Microsoft. Dunque, hè assai raccomandatu di installà u prugramma da u situ web di u fabbricante di a scheda madre o da u situ ufficiale di Realtek. Dopu, pudete persunalizà u sonu in u vostru computer o laptop in più dettu.