U più spessu, à mezu à i gruppi di funzioni dispunibili, l'utenti di Excel si riferiscenu à a matematica. Cù l'aiutu di elli hè pussibule di produrre diverse azzioni aritmetiche è algebriche. Spessu sò usate in pianificazioni è calcoli scentifici. Amparemu chì ciò chì questu gruppu di operatori in tuttu rapprisenta è in più dettallu, ci focalizà nantu à i più popolari di elli.
Applicazione di funzioni matematiche
Cù l'aiutu di funzioni matematiche, pudete effettuà vari calcoli. Sarà utili à studienti è scoli, ingegneri, scienziati, contabili, pianificatori. Questu gruppu include circa 80 operatori. Semuveremu in dettaglio i dieci più popolari di elli.
Pudete aprite u listinu di formule matematiche in parechji maneri. U modu più faciule per inizià a funzione guidata hè da cliccà nantu à u pulsante. "Inserisci funzione"chì hè situatu à a sinistra di a barra di formula. In stu casu, devi prima selezziunà a cella induve u risultatu di u prucessu di dati sarà visualizatu. Questu metudu hè bonu perchè pò esse implementatu da ogni tab
Pudete ancu lanciare l'Assistente di Funzione andendu à la tabulazione "Formule". Ci vene a necessità di preme u pulsante "Inserisci funzione"situatu nantu à u fughjettu di più à manca di a cinta in a casella di attrezzi "Biblioteca di funzioni".
Ci hè un terzu modu per attivà a funzione guidata di funzioni. Si faci da pressu a combinazione di tasti nantu à a tastiera. Shift + F3.
Dopu chì l'utente ha effettuatu una di e azzioni sopra, l'assistente di Funzione si aprirà. Cliccate nantu à a finestra in u campu "Categoria".
A lista di i menu aperte. Sceglite una posizione in esse "Matematica".
Dopu à quellu, una lista di tutte e funzioni matematiche in Excel compare in a finestra. Per andà à l'introduzione di l'argumentazione, selezziunu una specifica è cliccate nantu à u bottinu "OK".
Ci hè ancu un modu di sceglie un operatore matematicu specificu senza aprire a finestra principale di l'Assistente di Funzioni. Per fà quessa, andate in a tabulazione già cunnisciuta. "Formule" è cliccate nantu à u pulsante "Matematica"situatu nantu à u nastro in un gruppu di strumentu "Biblioteca di funzioni". Una lista si apre da u quali avete bisognu di selezzià a formula richiesta per risolve una attività specifica, dopu allora chì a so finestra di argumenti si aprirà.
Tuttavia, ci vole à scurdà chì non tutte e formule di un gruppu matematicu sò presentate in sta lista, ancu a maghjine di esse sò. Se ùn trovi micca l'operatore chì avete bisognu, cliccate nantu à l'elemento "Inserisci funzione ..." à u fondu di u listinu, dopu allora chì u Maestru di e funzioni, già cunnoscute, aprirà.
Lezione: Statu di wizard di Excel
SUM
A funzione più comunemente usata SUM. Stu operatore hè destinatu à l'aggiunzioni di dati in parechje cellule. Benchì pò esse adupratu per a summazione abituale di numeri. A sintassi chì pò esse aduprata per l'ingressu manuali hè cumpriatu:
= SUM (numero1; numero2; ...)
In a finestra di l'argumentazione, inserite a cella di dati o a catena di ligami in i campi. L'operatore aghjusta u cuntenutu è mostra a quantità totale in una cella separata.
Lezione: Cumu calculà a quantità in Excel
Sums
Operatore Sums calcula ancu a quantità totale di numeri in e cellule. Ma, cuntrariu à a funzione precedente, in questu operatore, pudete dì una situazione chì determina chì valori sò coinvolti in u calculu, e chì ùn sò. Quandu specificate a situazione, pudete aduprà i segni ">" ("più"), "<" ("menu"), "" ("micca uguale"). Hè cusì, un numeru chì ùn rispettaghja micca a situazione specificata ùn hè micca cunsiderata in u secondu argumentu quandu si calcula a quantità. In più, ci hè un argumentu supplementare "Stazione di summazione"ma ùn hè micca obbligatoria. Questa operazione hà a sintassi seguente:
= SUMMESLES (Range, Criterion; Range_Summing)
RONDE
Come si pò capisce da u nomu di a funzione RONDEServe per rotà numeri. U primu argumentu di questu operatore hè un numeru o una riferenza à una cella chì cuntene un elementu numericu. A differenza di e altre funzioni, questu spaziu ùn pò agisce cum'è valore. A seconda argumentu hè u numeru di posti decimali per rotà à. L'arrogghiu hè effettuatu secondu e regule matematiche generali, cioè à u numeru di modulo più vicinu. A sintassi per questa formula hè:
= ROUND (numero, cifre)
In più, in Excel, ci sò funzioni cum'è ROUNDUP è CIRCLEchì rispettivamente numeri rotundu à u più vicinu più grande è più chjeru in valore assolutu.
Lezione: Numeri di rotundazione Excel
PRODUCTION
Operazione operatore CALL hè a multiplicazione di numeri individui o quelli chì si trovanu in e cellule di u strellu. L'argumenti di sta funzione sò referenze à e cellule chì cuntenenu dati per a multiplicazione. Fino à 255 tali ligami pò esse aduprati. U risultatu di a multiplicazione hè espositu in una cella separata. A sintassi di sta dichjarazione hè:
= PRODUCTION (numero, numero; ...)
Lezione: Cumu si multiplica correttamente in Excel
ABS
Usendu una formula matematica ABS Calcula u numeru di u modulu. Sta dichjarazione hà un argumentu - "Numero"cioè, una riferenza à una cella chì contiene dati numerichi. L'intervallo in u rolu di l'argumentu ùn pò micca agisce. A sintassi hè:
= ABS (numero)
Lezione: Funzione di modulu Excel
DEGREE
Da u nome hè chiaru chì u compitu di l'operatore DEGREE hè a custruzzioni di un numeru à un determinatu gradi. Questa funzione hà duie argumenti: "Numero" è "Degree". U primu pò esse specificatu cum'è una riferenza à una cella chì cuntene un valore numericu. U secondu argumentu indica u gradu di l'erezione. Di quì sopra, si cumanda chì a sintassi di questu operatore hè cum'è seguitu:
= DEGREE (numero, gradu)
Lezione: Cumu alzà un diploma in Excel
ROOT
Funzione attività ROOT hè a furmazione quadrata. Stu operatore hà solu un argumentu - "Numero". In u so rolu pò esse una riferenza à a cella chì cuntene i dati. A sintassi aghjò a forma seguente:
= ROOT (numero)
Lezione: Cume calculà a radice in Excel
CASE
A formula ha un compitu spicificu. CASE. Essa consiste in traspurtà à a cèlula specifica qualsiasi numeru incaricatu situatu trà dui numeri datati. Da a descrizzione di u funziunale di questu operatore, hè chiaro chì i so argumenti sò i limiti superiore è inferiore di l'intervallu. A so sintassi hè:
= CASE (Lower_boundary; Upper_boundary)
PRIVATE
Operatore PRIVATE usato per dividere numeri. Ma in i risultati di a divisione, mostra solu numeri pari, rotondu à un numeru menu. L'argumenti di sta formula sò referenze à e cellule chì cuntenenu un dividendu è un divisore. A sintassi hè u seguitu:
= PRIVATE (Numeratore; Denominatore)
Lezione: Formula di divisione in Excel
ROMAN
Questa funzione permette di convertite numeri arabi, chì Excel utilizza per difettu, à numeri romani. Questu operatore hà duie argumenti: una riferenza à a cella cù u numaru da convertisce, è una forma. U secondu argumentu hè opzionale. A sintassi hè:
= ROMAN (Numero; forma)
Di sopra, solu le funzioni matematica più famose di Excel sò state spiegate. Aiutanu à simplificà assai i vari calcoli in stu prugramma. Incù l'aiutu di sti formule, pudete effettuà à tempu aritmetica simuli è calcoli più cumplessi. In particulare aiutanu in casi chì avete bisognu di fà calculi in massa.