Quandu sì aprite un drive flash o una scheda di memoria ci hè una occasione di truvà annantu un file chjamatu ReadyBoost, chì pò occupà una quantità abbastanza spaziale di u discu. Vedemu chì questu file hè necessariu, sì pò esse eliminatu è cume fà.
Vede ancu: Cumu fà RAM da una unità flash
Procedura di rimozione
ReadyBoost cù l'estensione sfcache hè disignata per conservà a RAM di u computer in un drive flash. Hè cusì, hè un analogu particulari di u file di paginazione standardfilefile.sys. A presenza di questu elementu nantu à un dispositivu USB significa chì tu o un altru utilizatore anu adupratu a tecnologia ReadyBoost per aumentà a prestazione di u PC. In teoricu, s'è vo vulete piazzà spaziu nantu à u drive per altri oggetti, pudete sbarazzà di u schedariu specificatu semplicemente rimuò u lettu di flash da u connettore di u computer, ma quessa hè piena di malfunzionamentu di u sistema. Allora, urimentu micca di fà cusì.
Inoltre, cù l'esempiu di u sistema operativu di Windows 7, l'aleggimulu currettu di l'azione per eliminà u schedariu ReadyBoost sarà descrittu, ma in generale hè adeguatu per altri sistemi operativi Windows à cumincià da Vista.
- Aprite l'unità flash USB usando u standard "Esploratore di Windows" o un altru gestore di file. Cliccate nantu à u nome di l'oggetto ReadyBoost cù u cliccatu dirittu di u mouse è selezziunate da l'elencu di menù a discesa "Pruprietà".
- In a finestra chì si apre, andate in a sezione "ReadyBoost".
- Spostà u pulsante di radio per posiziona "Ùn aduprate micca stu dispositivo"è poi premete "Applicà" è "OK".
- Dopu, dopu, u schedariu ReadyBoost hè eliminatu è pudete rimuovere u dispositivo USB in modu standard.
Se truvate un file ReadyBoost nantu à una unità flash USB connessa à u vostru PC, ùn affruntami micca e smarrateli da u slot per evità prublemi cù u sistema, basta seguitu un certu cumpagnu di istruzioni semplici per rimuovere sicuru l'oggetto specificatu.