Vede a temperatura di CPU in Windows 10

L'aumentazione di a temperatura di CPU in i PC è in i laptop urighjinò in u so travagliu. Un riscaldamentu eccessivu di a CPU pò purtà à u fattu chì u vostru prugramma manchi solu. Allora, hè abbastanza impurtante cummercià cun a so tempera è piglià e misure necessarie per arricallà u tempu.

Modi per visualizzare a temperatura di CPU in Windows 10

Windows 10, purtroppu, cuntene in a so composizione di strumenti standard solu un elementu, cù chì pudete vede a temperatura di u processore. Ma invece ci sò ancu prugrammi spiciali chì pò furnì à l'utente quest'informazione. Considerà i più popolari.

Metodo 1: AIDA64

AIDA64 hè una applicazione putente cun una interfaccia semplice è user-friendly chì vi permette di imparà guasi ogni cosa nantu à u statu di un computer personale. Malgradu a licenza pagata, stu prugramma hè una di l'altime opzioni ottimali per raccolta di informazioni nantu à tutti i componenti di u PC.

Pudete truvà a temperatura usando AIDA64 seguendu sti passi.

  1. Scaricate è installate a versione di prova di u pruduttu (o acquistate).
  2. In u menù principale di u prugramma, cliccate nantu à l'elemento "Computer" è selezziunate l'elemento "Sensori".
  3. Vede l'infurmazione di a temperatura di u processore.

Metudu 2: Speccy

Speccy - versione libera di u putente prugramma chì ti permette di scopre a temperatura di u processore in Windows 10 in solu pochi clic.

  1. Aprite u prugramma.
  2. Fighjate l'infurmazioni chì avete bisognu.

Metudu 3: HWInfo

HWInfo hè un'altra applicazione gratuita. A funzionalità principale hè di furnisce l'infurmazioni nantu à e caratteristiche di u PC è u statutu di tutti i so cumpunimenti hardware, cum'è sensori di temperatura nantu à a CPU.

Scaricate HWInfo

Per l'infurmazione in stu modu, seguite sti passi.

  1. Scaricate e servitevule è scorreru.
  2. In u menu principale, cliccate nantu à l'icona "Sensori".
  3. Truvà l'infurmazioni nantu à a temperatura di CPU.

Vale à fà avà chì tutti i prugrammi leghje l'infurmazioni da i sensori hardware di u PC è chì, sì chì falliscenu fisicamente, tutte queste applicazioni ùn puderanu micca mostrà l'infurzioni necessarie.

Metudu 4: Veda in BIOS

L'informazione nantu à u statu di u processore, cioè a so temperatura, pò esse ancu senza installà software addizionale. Per fà quessa, andate solu à u BIOS. Ma questu metudu paragunatu cù l'altri, ùn hè micca u più praticu è ùn mostra a piena foto, in quantu mostra a temperatura di a CPU à l'ora di micca una forte carica nantu à u computer.

  1. In u prucessu di u svegliu di u vostru PC, andate in u BIOS (tenite u pulsu Del o di unu di i tasti di funzione da F2 à F12, dipende da u mudellu di a vostra scheda madre).
  2. Vede l'infurmazione nantu à a temperatura in u graficu "Temperatura Cpu" in una di e sezioni di BIOS ("Status di salute di PC", "Potenza", "Status", "Monitor", "H / W Monitor", "Monitor di l'hardware" u nome di a sezione necessaria dipende ancu da u mudellu scheda madre).

Metudu 5: l'usu di strumenti standard

U PowerShell hè l'unicu modu per scopre di a temperatura di CPU usando l'utili nant'à Windows OS 10, è micca tutte e versioni di u sistema operativu supportanu.

  1. Fighjate PowerShell cum'è amministratore. Per fà quessa, inserisci in a barra di ricerca Powershellè dopu sceglite l'elemento in u menù contestuale "Run as administrator".
  2. Inserite u comando chì seguite:

    get-wmiobject msacpi_thermalzonetemperature -namespace "root / wmi"

    è riesaminà i dati richiesti.

  3. Merite di ricunnosce chì in PowerShell, a temperatura hè visualizzata in gradi Kelvin, moltiplicata per 10.

L'utilizazione regula di qualunque di sti metodi di cuntrollu di u statu di u processore di PC vi permetterà di evità guasti è, di conseguenza, u costu di cumprendu novu equipagiu.