Cumu aprite u schedariu .ISO

A quistione di ciò chì apra ISO hè piu spessu per l'utenti novitarii chì, per esempiu, anu scaricatu un ghjocu, un prugramma o una immagine di Windows da Internet è ùn puderanu micca aprire u schedariu ISO cù l'utili di Windows. Fighjà una veduta più stretta à ciò chì faci cù tali file.

Pudete ancu creà una ISO o aprite un file MDF

Cosa hè un file ISO?

In generale, un file .ISO hè una immagine di CD o DVD. Benchì micca necessariu queste portatrici. Dunque, questu schedariu contene tutte e informazioni nantu à i cuntenuti di u CD, qualunque sia l'infurmazioni ch'ellu porti, inclusu musica, distribuzioni di boot di sistemi operativi, ghjochi o prugrammi.

Cumu aprite i file image ISO

Prima di tutti, devi rimarcà chì in un sensu sta dipende da ciò chì esiste esattamente in sta immagine. S'ellu si tratta di un prugramma o di un ghjocu, allora u megliu modu ùn hè micca di aprire u schedariu cum'è tale, ma di montà a immagine ISO in u sistema operativu - so.e. U schedariu .ISO si apre in un prugramma spiciali chì rende così un novu CD virtuale chì si vede in l'esploratore, cù cui pudete esegui tutte l'operazioni necessarie - installate ghjochi è roba. A muntagna ISO hè a scelta più cumuna è di solitu i più adatti. Sottu sarà discupratu cume montà una immagine di discu in u sistema.

Un altru casu possibili hè chì u .ISO file cuntene a distribuzione di u sistema operativu. In questu casu, per esempiu, per installà Windows in un computer, ci vole à brucà quest'immagine à un discu o à un lettore USB, dopu allora chì u computer infila da stu supportu è Windows hè installatu. Cumu aduprà l'imagine ISO per creà un discu di avvicinamentu o unità di memoria USB hè spiegatu in dettu in queste istruzioni:

  • A creazione di un drive flash aviabile
  • Cumu fà un discu di avvicinamentu Windows 7

È l'ultima opzione pussibule hè di aprire u schedariu ISO in l'archiviu, a praticità di ciò chì è cume à fà questu sarà discugliatu à a fine di l'articolo.

Cumu montà una immagine .ISO

U modu spicchiu più adupratu per aprite un file di immagine ISO hè Daemon Tools Lite. Scaricate Daemon Tools da u situ ufficiale //www.daemon-tools.cc/rus/downloads. Mi annunziau chì avete bisognu di scaricà Daemon Tools Lite - solu questu opzione hè di rigalu per u privatu, tutte l'altre opzioni sò pagate. Se dopu appughjatu u bottinu "Download", ùn vedite micca unni hè u link per scaricatu, allora un suggerimentu: "Download" lea sopra u banner quadratu a destra, cù piccole lettere blu. Dopu avè installatu Daemon Tools, avete un novu CD-ROM virtuale in u vostru sistema.

Avè principiatu Strumenti Daemon, pudete aprire qualunque file .ISO cù stu prugramma, è dopu muntà lu in una unità virtuale. Dopu aduprà sta ISO cum'è un CD regnu inseritu in un DVD-ROM.

In Windows 8, ùn anu micca necessariu alcun prugramma addizionale per aprite u schedariu .ISO: dunque hà dopu cliccà dopu nantu à sta lima (o cliccate à dirizzione diretta è selezziunate "Connettiti") dopu chì u discu sarà montatu in u sistema è pudete usarlo .

Cumu aprite un file ISO cù l'aiutu di l'archiver è perchè pò esse necessariu

Tuttu u file di l'immagine di discu cù l'estensione .ISO pò esse aperta cù quasi tutti l'archiviu moderni - WinRAR, 7zip è altri. Cumu fà? Prima di tutti, pudete lanciare l'archiviu separatamente, allora selezziunu u schedariu in u menù di l'archiviu - apri è specificate u caminu à u file ISO. Un altru modu hè di fà cliccà à dirizziu u file ISO è sceglite l'elemento "Apri cù", allora trova l'archivatore in a lista di prugrammi.

Cusì vedi un elencu di tutti i file contenuti in sta immagine di u discu, è puderete disimballa tutti o separatu in qualunque situu di u vostru computer.

Francu, ùn vedu l'usu di sta caratteristica - di solitu hè più faciule è più veloce di montà una immagine chè di aprire una ISO in l'archiviu, mentre dopu pudete ancu estrà qualsiasi file da un discu montatu. L'unica opzione chì mi pari justificata hè a mancanza di prugrammi per montà e immagini ISO, cum'è Daemon Tools, a mancanza di necessità per tali prugrammi è di a mancanza di installazione, ma nant'à u tempu a prisenza di un necessariu per accede à i file in a immagine ISO.

UPD: cume aprite a ISO in Android

Siccome l'usu di u torrent in telefoni Android è tablet nò ùn hè micca strana, pudera dì chì avete bisognu di aprire l'immagine ISO in Android. Per fà quessa, pudete aduprà u prugramma ISO Extractor free, chì pò esse scaricatu da Google Play per //play.google.com/store/apps/details?id=se.qzx.isoextractor

Forse, sti metudi per aprire l'image sò abbastanza, speru chì l'articolo hè stata utile per voi.