A quistione di cumu truvà a password da u Wi-Fi hè unu di i più frequenti in i forum di Internet. Avendu acquistatu un router e avendu impostatu una chjave di sicurezza, parechji utilizatori cù u tempu scurdanu i dati chì anu accaduti nanzu. Quandu reinstallate u sistema, cunnessa un novu dispositivo à a rete, queste informazioni sò esse rente. Fortunatamente, ci sò metodi chì dispunibanu per ottene questa informazione.
Ricerca di password da Wi-Fi
Per truvà a password da a rete wireless, l'utente può aduprà l'utili di Windows integrati, a console di configurazione di u router e prugrammi esterni. St'articulu hà da esaminà i maneri semplici chì includenu tutta a lista di l'utili.
Metudu 1: WirelessKeyView
Unu di i modi più veloci è più pratici hè di aduprà una utilità speciale WirelessKeyView. A so funzione primaria hè di cumandà e chiavi di sicurezza Wi-Fi.
Scaricate l'utilità WirelessKeyView
Tuttu hè assai simplici: curse u lugaghju eseguibile è vede immediatamente i password per tutte e cunnessioni dispunibule.
Metudu 2: Router Console
Pudete truvà a password di Wi-Fi cù a console di rettifiche di u router. Per questo, u router di solitu si cunnessa à u PC via un cavumu d'alimentazione (cumpressu cù u dispositivo). Ma sì u computer hà una cunnessione senza fili à a rete, u cavu hè opzionale.
- Scriviamu in u navigatore "192.168.1.1". Stu valore pò differisce è sì ùn impeghja micca, prova u seguente: "192.168.0.0", "192.168.1.0" o "192.168.0.1". In alternativa, pudete aduprà a ricerca in Internet digitendu u nome di u mudellu di u vostru router + "indirizzu IP". Per esempiu "Indirizzu IP di Zyxel keenetic".
- Una finestra di dialogo di login è password ingrossa. Come si vede à u screenshot, u router mostra di modu veru e informazioni necessarie ("admin: 1234"). In stu casu "admin" - Questu hè login.
- In a sezione di configurazione di sicurezza Wi-Fi (in a cunsuletta Zyxel, stu "Rete Wi-Fi" - "Sicurezza") hè a chiave desiderata.
Cunsigliu: L'indirizzu specificu di fabbrica login / password, l'indirizzu entratu per accede à a console dipende da u fabbricante. Se ci vole, lighjate e istruzioni per u dispositiu o cercate informazioni nantu à u corpu di u router.
Metudu 3: Strumenti di sistema
I metuditi aduprati per truvà una password cù l'uttrenu standard di l'OS varanu dipende da a versione installata di Windows. Per esempiu, ùn ci sò nant'uttrade in u cunsideru per visualizà e chiavi di accesso in Windows XP, allora avete da cerca per e soluzioni. À u cuntrariu, i utilizatori di Windows 7 sò furtunati: anu un metudu assai prestu à dispunìbule, accessibile per mezu di u cartulare.
Windows xp
- Duvete cliccà nantu à u bottinu "Start" e sceglite "Pannello di cuntrollu".
- Se una finestra si vede cum'è in a screenshot, cliccate nantu à a didicazione "Passà à a vista classica".
- In a barra di task, selezziunu Wireless Wizard.
- Cliccate "Prossimu".
- Piazzà u switch à u secondu elementu.
- Assicuratevi chì l'opzione hè selezionata. "Installa rete manualmente".
- In a nova finestra, cliccate nantu à u pulsante. "Stampa impostazioni di rete".
- In un documentu di testu pianu, in più di a descrizione di i parametri esistenti, ci sarà a password chì state cercando.
Windows 7
- In u angulu inghjettu a destra di u schermu, cliccate u mouse in l'icona senza filu.
- S'ellu ùn ci hè nè un'icona, allora hè nascosta. Dopu cliccate nantu à u chjappu per u freccia.
- In a lista di cunnessioni, truvate quellu chì avete bisognu è cliccate à dirizzione diritta annantu à ella.
- In u menù, selezziunu "Pruprietà".
- Dunque, andemu immediatamente à la tabulazione "Sicurezza" finestra di pruprietà di cunnessione.
- Verificate a casella "Mostra i caratteri di l'input" è ottiene a chiavi desiderata, chì pò esse copiata in u clipboard.
Windows 7-10
- C cliccate nant'à u dirittu di u mouse in l'icona di a cunnessione senza filu, aprite u so menù.
- Dopu, selezziunate l'elemento "Rete è Spartizione".
- In a nova finestra, cliccate nantu à l'iscrizzione nantu à a sinistra sopra cù le parole "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".
- In a lista di cunnessioni dispunibule truvemu quellu chì avemu bisognu è cliccate nantu à u cù u bottinu di diritta.
- Selezzione di l'oggetto "Condition"vai à a finestra omonima.
- Cliccate nantu à "Proprietà senza filu".
- In a finestra di parametri, andate in tab "Sicurezza"dove in a linea "Chiave di sicurezza di rete" è sarà a cumbinazione desiderata. Per vede lu, selezziunate a casella "Mostra i caratteri di l'input".
- Ora, s'ellu ci vole, a parola d'accessu pò esse facilmente copiata in i clipboard.
Dunque, per ricuperà una parola d'ordine da Wi-Fi, ci sò parechje maneri semplici. A scelta di un particulare dipende da a versione di l'OS impiegata è da e preferenze di l'usule stissu.