Cumu sbloccare Bootloader nantu à Android

Sblocu u Bootloader (bootloader) nant'à u vostru telefuninu o tablet di Android hè necessariu se avete bisognu di fà u root (tranne chì aduprendu Kingo Root per stu prugramma), installate u vostru propiu firmware o recuperu persunalizatu. In questo manuale, passo-passo descrive u prucessu di sbloccà i mezi ufficiali, è micca i prugrammi di terze parti. Vede ancu: Cumu installà TWRP custom recovery in Android.

In listessu tempu, pudete sblutterà u gestore di avvallamentu nantu à a maggior parte di telefoni è tablet - Nexus 4, 5, 5x è 6p, Sony, Huawei, a maggior parte di HTC è àutri (eccettu per dispositivi cinesi antonici è telefoni ligati à l'usu di un portellu, problema).

Informazioni Impurtante: Quandu sbarchi u gestore di avvicinamentu in Android, tutti i vostri dati saranu cancellati. Allora, s'ellu ùn hè micca sincronizatu cù l'imprese di nuvule o ùn sò micca salvate nant'à u vostru computer, occupatevi di stu. Inoltre, in casu d'azzioni sbagliate è semplicemente falli in u prucessu di sbloccà u carregatore di avvicinamentu, ci hè una possibilità chì u vostru dispositivo ùn v questi prughjetti t'appoghjate (oltre à a pussibilità di perde a garanzia - quì diversi fabricanti anu e cundizioni differenti). Un altru prublemu impurtante - prima di principià, carica completamente a batteria di u vostru dispositivo.

Scaricate i driver di SDK è USB per sbloccà u bootloader Bootloader

U primu passu hè di scaricà gli Strumenti di Sviluppatore SDK di Android da u situ ufficiale. Andate à //developer.android.com/sdk/index.html è scorrite finu à a sezione "Altre opzioni di download".

In a sezione Strumenti di SDK solu, scarica l'opzione adatta. Aghju adupratu l'archiu ZIP cù u SDK di Android per Windows, chì aghju trascinatu in una cartella di u discu computer. Ci hè ancu un installatore simpale per Windows.

Da a cartella cun Android SDK, lanciate u file di Gestore SDK (s'ellu ùn hè micca avvicinatu - a finestra appare puru è sparisce, allora installa Java da u situ ufficiale di java.com).

Dopu u lanciu, selezziunate u piazzamentu dâ piattaforma-strumenti di SDK Android, l 'altra articulazione ùn hè micca necessaria (eccettu u driver USB Google à a fine di u listinu se avete un Nexus). Fate un clic nantu à u pulsante Install Packages, è in a finestra successiva, "Accetta licenza" per scaricà è installà i cumpunenti. Quandu u prucessu hè finitu, chjappate u Manager SDK di Android.

In più, avete bisognu di scaricà u driver USB per u vostru dispositivo Android:

  • Per Nexus, sò scaricati cù u Gestore di SDK, cum'è descrittu sopra.
  • Per Huawei, u driver hè inclusu in l'utilità HiSuite.
  • Per HTC - cum'è parte di HTC Sync Manager
  • Per Sony Xperia, u driver hè carregatu da a pagina ufficiale //developer.sonymobile.com/downloads/drivers/fastboot-driver
  • LG - LG PC Suite
  • Soluzioni per l'altri marchi si trovanu nantu à i rispettivi siti ufficiali di i pruduttori.

Abilita a debug USB

U passu successivu hè di abilità a debug USB in Android. Per fà quellu, seguite sti passi:

  1. Vai à l'impostazioni, scorrere giù - "Circu u telefuninu".
  2. Cliccate ripetutamente nantu à "Custru numeru" finu chì pudete vede un messagiu chì avete diventatu un sviluppatore.
  3. Ritornu à a pagina di l'impostazioni principali è aprite l'elemento "Per sviluppatori".
  4. In a sezione "Debug", abilite "Debugging USB". S'ellu ci hè un articulu di sblocu OEM in a regolazione di sviluppatore, allora accende u troppu.

Ricevi u còdice da sbloccà u Caricatore di Bootu (micca necessariu per ogni Nexus)

Per a maiò parte di telefoni fora di Nexus (ancu s'ellu hè un Nexus di unu di i pruduttori elencati sottu), devi ancu riceve un codice di sbloccu per sbloccà u gestore di avvallamentu. Questu aiuta i pagine ufficiali di i pruduttori:

  • Sony Xperia - //developer.sonymobile.com/unlockbootloader/unlock-yourboot-loader/
  • HTC - //www.htcdev.com/bootloader
  • Huawei - //emui.huawei.com/en/plugin.php?id=unlock&mod=detail
  • LG - //developer.lge.com/resource/mobile/RetrieveBootloader.dev

Queste pagine descrivenu u prucedimentu di sbloccu, è pudete ancu ottenere un codice di sblocu per l'ID di a periferica. Questu codu sarà necessariu in futuro.

Ùn ne spiegeraghju micca u prucedimentu, da chì si differisce per e marche diverse è spieghjitu in dettaglio nantu à e pagine pertinenti (ancu in inglese).

  • Per i telefoni Sony Xperia, u còdice di sbloccu sarà dispunibule in u situ di sopra annantu à u vostru IMEI.
  • Per telefoni Huawei è tablets, u còdice hè ancu impurtatu dopu à a registrazione è à l'infurmazione di i dati richiesti (cumpresu l'identificativu di u Produttu, chì pò esse ottenutu cù u còdice di a tastiera di u telefunu, chì vi hà dumandatu) nantu à u situ specificatu in precedenza.

Ma per HTC è LG, u prucessu hè un pocu diversu. Per avè u còdice di sblocu, avete bisognu di furnisce un ID di Dispositiu, chì descrive cume u prupede:

  1. Spegni u dispositiu Android (pienu, tenendu u pulsante di alimentazione, è micca solu u schermu)
  2. Premete e tenitete i pulsanti di potenza + u sonu finu finu chì a schermata di avvicinamentu vene in modalità fastboot. Per i telefoni HTC, avete bisognu di selezziunate i pulsanti di cambiamentu di u fastboot è cunfirmi a selezzione premendu brevemente u pulsante.
  3. Cunnessi u vostru telefonu o tavoletta via USB à u vostru computer.
  4. Vai à u SDK di Android - Cartulina-Strumenti-Piattaforma, allora tene Maiuscultu, cliccate nant'à questa cartella cù u cliccavu dirittu di u mouse (in u spaziu libaru) è selezziunate l'elemento "Apri finestra di comando".
  5. A promptu di l'ordine, inserisci fastboot oem device-id (in LG) o fastboot oem get_identifier_token (per HTC) è preme Invescia.
  6. Puderete vede un long codu numericu messu nantu à parechje linie. Questu hè l'ID di Dispositiu, chì avete bisognu di entrà in u situ ufficiale per avè u còdice di sbloccu. Per LG, solu u lima sblocu hè inviata.

Nota: I schedari di sbloccu .bin chì vene à voi per posta sò più bè situati in a cartella Platform-tools, affinch'ellu ùn ne indica micca u parcorsu di cumunamentu quandu esegue i cumandamenti.

Sbloccare u Caricatore di avvicinamentu

Sì è in u mode fastboot (cum'è descrittu sopra per HTC è LG), allora i prossimi passi ne sò necessarii prima di entrà i cumandi. In altri casi, entremu in u modu Fastboot:

  1. Spegni u telefonu o u tablet (tuttu).
  2. Preme e tenete u bottinu di l'alimentazione + u volume finu per chì u telefuninu iniziò in u modalità Fastboot.
  3. Connettu u vostru dispositivo via USB à u vostru computer.
  4. Vai à u SDK di Android - Cartulina-Strumenti-Piattaforma, allora tene Maiuscultu, cliccate nant'à questa cartella cù u cliccavu dirittu di u mouse (in u spaziu libaru) è selezziunate l'elemento "Apri finestra di comando".

Dopu, dipende da quale mudellu di telefonu avete, inserisci unu di i cumandi seguenti:

  • fastboot lampallu sbloccare - per Nexus 5x è 6p
  • fastboot oem unlock - per altri Nexus (più vechji)
  • fastboot oem unlock unlock_code unlock_code.bin - per HTC (induve unlock_code.bin hè u schedariu aghjuntu da voi per mail).
  • fastboot flash unlock.bin - per LG (induve unlock.bin hè u lima di sbloccu mandatu).
  • Per Sony Xperia, u cumandamentu per sbloccà u bootloader sarà enumeratu nant'à u situ web ufficiale quandu tu passassi per tuttu u prucessu cù una scelta di mudelli, etc.

Quand'ellu esegue un cumandamentu nantu à u telefuninu stessu, pudete ancu dà bisognu à cunfirmà u sblugmentu di u bootloader: selezziunu "Sì" cù i pulsanti di u volume è confermà a selezzione premendu brevemente u pulsante.

Dopu avè eseghitu u cumandamentu è aspettendu un pocu (finchè i file sò cancellati è / o novu sò registrati, ciò chì vedi nantu à u schermu di Android) u vostru bootloader sarà sbloccatu.

In più, nantu à u schermu di fastboot, cù i tasti di u volumu è cunfirmà ponendu tempu scebbene u pulsu di l'alimentazione, pudete selezziunate un elementu per riavvi o iniziendu u dispositivo. A avvicinanza di Android dopu à sbloccà u gestore di avvicinamentu pò durà un pezzu di ghjornu (fino à 10-15 minuti), avete a pazienza.