Analoghi gratuiti di TeamViewer


TeamViewer permette di cuntrullà u vostru computer à distanza. Per l'usu da a casa, u prugramma hè liberu, ma per e cummercializazioni sarà necessariu avè una licenza per u 24.900 rubli. Dunque, una alternativa libera a TeamViewer permetterà di salvà una quantità decente.

Tightvnc

Questu prugrammu ti permette di cunzervà a distanza u vostru computer. U prugramma hè cross-platform. Hà divisu in dui parti: u clientela è u servore. In TightVNC ci hè una bona prutezzione. Pudete chiudere l'accessu à un computer à indirizzi IP specifichi, è ponu una password.

Per avvicinà u prugramma, ci sò dui modi: u serviziu - u prugramma sarà in background e attendu per a cunnessione, User Define - inizio manual. Per uttene u massimu di sicurezza, pudete attivà a interdizione d'entrata di dati à distanza. A lingua di u prugramma hè inglese. A so interfaccia hè guasgiu cume a tutti i prugrammi di stu tipu.

Scaricate TightVNC da u situ ufficiale

LiteManager Free

Cù questu strumentu, ogni utilizatore, ancu quellu chì ùn capisce micca niente in computer è prugrammi, puderà cuntrullà una macchina di travagliu à distanza. Questu pò esse fattu per mezu di una rete locale è via Internet.

Pudete cunnessu à u partenariu non solu usando u ID, ma ancu per l'indirizzu IP. U prugramma hà una interfaccia intuitiva è Russified, à diffe a versione precedente. U so funzionalità hè più larga.

Scaricate LiteManager Free da u situ ufficiale

Anydesk

Questu prugramma contiene tutte e caratteristiche di questi prudutti è supporta interfacce grafiche moderne. Qui potete fà tuttu ciò chì in TeamViewer, ma cun un vantaghju impurtante - una velocità maggiore. A cuntrastu cù TightVNC è Lite Manager, stu clientela hè u più veloce. AnyDesk fornisce un travagliu stabile è rapidu à a velocità di l'internet à parità di 100 kbps.

Scaricate AnyDesk

Chrome Remote Desktop

Ùn hè micca un prugramma cumpletu cum'è TightVNC, Lite Manager o AnyDesk, ma solu una estensione di navigatore. Tuttavia, hà una numerosa avventura. Per esempiu, hà un pocu pesu è hè configuratu è cuntrullatu faciule, chì hè luntanu da esse annunziatu per ogni analogu datu da quì. Chrome Remote Desktop permette di personalizà u vostru computer o di travaglià assai. Se aduprate u navigatore da Google, dopu à l'installazione, u prugrammu puderà configurà è sincronizzà sè.

Scaricate Chrome Remote Desktop

X2GO

Stu prugramma hè un'altra soluzione per accede à un PC à distanza. Benchè pudete truvà e so versioni nantu à e piattaforme popolari, in ogni caso, u servitore chì serve per l'accessu in remota pò esse installatu solu in Linux, chì hè direttamente un inconveniente, à diffe passu di l'analogii citati. U prugramma sustene u so è permette di cunnesse à una stampante. Per cunnesse à un PC cù un canale fiducale SSH. Inoltre, u software permette di gestì una applicazione separata nantu à u servitore.

Scaricate X2GO da u situ ufficiale

Ammyy admin

Questu hè una piccula utilità cù chì pudete cunnessu assai facilamente à un PC à distanza. In a so funzionalità, contiene solu l'utrani più impurtanti. A differenza di tutti l'analogii sopra, u pruduttu hè portable è ùn hà micca impiegatu installazione. Ammyy Admin travaglia cù una rete locale o via Internet. E funzioni semplici è ùn anu micca da amparà. A gestione face capisce ogni utilizatore.

Scaricate Ammy Admin

Ora pudete sceglie una analoga di TeamViewer, s'ellu questu duvule ùn s'alline per voi.