Avemu testu e prestazioni di computer

Malgratu l'uriziu di a rete cù cunnessione diretta cù i dati di l'utente, alcune applicazioni VKontakte pò esse scaricate à un computer è dispositivi mobili. Parleremu di tutti i metudi esistenti oghje, chì a rilevanza dipende da applicazioni specifiche.

Scaricà i ghjochi da VK

Scaricà i ghjochi creati inizialmente specificamente per Windows, oltre à alcune applicazioni chì sò aduprate per dispositivi mobili, sò in i modi attuali. In dui modi, ricevi un ghjocu chì utilizza parzialmente i vostri dati da a pagina VC.

Metudu 1: ghjochi per Windows

U primu è u più furmatu modu per scaricà i ghjochi da VKontakte in PC hè di scaricà applicazioni clientelli specifichi chì sò rende in una categoria separata. Questa caratteristica hè dispunibule grazie à "Game Center Mail.ru", è quandu li usanu, bisognu un contu nantu à sta risorsa.

Scaricare "Game Center Mail.ru"

  1. Tramite u menu principale, andate a pagina "Giochi" è ampliate a lista "Più" in u blocu cù categorie.

    Qui ci vole à sceglie a opzione "Games for Windows".

  2. Cliccate nantu à l'applicazione desiderata per visualizzare i dettagli.
  3. In u angulu in alto à destra di a finestra chì si apre, cliccate "Scaricate per Windows".

    Tramite a finestra "Salvà" selezziunu un locu nantu à u PC è aduprà u pulsante "Salvà".

  4. Dopu à quessa, un file cù l'icona apparirà nantu à u pannellu di download. "Mail.ru Game Center". Fate un clic nantu à essa in u pannellu o in u cartulare chì avete sceltu durante u download.
  5. L'incepitu interitu di u prucedimentu hè quasi identicu à l'installazione di ghjochi scaricati da u situ Mail.ru. À u primu stadiu, selezziunate a cartella in a quale tutti i directory di i figlioli cù e applicazioni scaricate via "Game Center".
  6. Dopu un pocu, una finestra emergerà "Game Center"induve hè necessariu fà autorizazione cù u account Mail.ru. Inoltre, hè possibile attaccà un profilo da u Rete sociale VKontakte, riceve bonifici previsti in certi ghjochi.
  7. Pudete vede a prucedura di download in a so pagina in "Game Center". Da quì pudete dumandà dinò u download, è cambiate ancu altre impostazioni.

    Una volta finitu u scaricamentu, vi avemu da avvisatu, è apparirà un bottinu nantu à a pagina cù l'applicazione per avè u clientu.

Questu conclude l'attualu attuale di l'artìculu è offre una maghjina più dettagliata di u tema d'installazione è di esecuzione di ghjochi da Mail.ru in un insignamentu separatu per u ligame fornitu à l'iniziu.

Metudu 2: Applicazioni mobili

Questu modu di scaricà i ghjochi da Vkontakte ùn hè micca assai micca chè a descritta sopra, cù a sola eccezione chì avete bisognu di un dispositivo mobile è di l'accessu à a magazina di app per scaricà. Pudete imparà nantu à a possibilità di scaricà da a descrizione di u ghjocu selezziunatu o in a so cumunità ufficiale.

Nota: cù l'aiutu di emulatori di Android in Windows, pudete eseguire l'applicazione micca solu nantu à u telefunu, ma dinò nant'à u computer.

  1. Per scaricà l'applicazione, avete bisognu di u so nome, chì si trova in a sezione "Giochi" in u situ VK. A più applicazione adatta sò categurizate cum'è "Populariu".
  2. In u vostru dispositivo mobile, aprite Google Play è inserite u nome di l'applicazione in a casella di ricerca. In u nostru casu, solu un ghjocu sarà adupratu da esempiu.
  3. Cliccate "Install" è verificate i permessi supplementari.

    Dopu à quessa, a prucedura di download di l'applicazione hà da principià, è chì avemu bisognu di esse lanciata cù u pulsante "Apertu".

  4. A seconda di u ghjocu, a procedura di login da VKontakte pò differisce. In ogni casu, avete bisognu di truvà u pulsante corrispondente in l'impostazioni o in a pagina iniziale di l'applicazione.
  5. Se u prufilu di VC hè adupratu in u muvimentu mobile, hè abbastanza à premere u pulsante "Permette" in a pagina di conferma. Altrimenti, devi prima entrà i dati da u account.
  6. Se a sincronizazione hè cumpletata cù successu, tutti i prugressi da u ghjocu in a rete sociale VK saranu importati in una applicazione separata nantu à u telefuninu.

Speremu chì ci hè ritrattu in descrivendu in maniera dettagliata u solu modu pertinente per scaricà applicazioni da VC à dispositivi mobili.

Ulteriori informazioni

Fà un po 'di tempu in più di i metudi cunsiderati in VK, era pussibule di scaricà e applicazioni postali direttamente cù u lente successu in Swf. Hè allargatu praticamenti à tutti i ghjochi chì travaglia indipindente da u profilu di l'utente. Tuttavia, à causa di cambiamenti significativi in ​​l'API VKontakte, stu metudu hè attualmente inoperante.

Questu hè impurtante da tene in considerazione per risparmià tempu è sforzu, chì ci hè una grande quantità di informazioni irrilevanti in i spazi aperti di a rete.

Conclusione

Comu pudete vede da e nostre istruzioni, oghje pò scaricà solu numaru limitatu di applicazioni. Inoltre, s'è a possibilità di scaricamentu hè presente, allora ùn ci sarà più prublemi cù i ghjochi. Pudete cuntattu ancu in i commenti per cunsiglii per scaricà certi applicazioni.