Scaricamenti Flash Player: unni si trova u cartulare è cume si "tirau" i file

A rete sociale di Facebook offre à i so utilizatori una funzione cum'è abbonamentu à e pagine. Pudete abbonà per riceve notifiche nantu à l'aggiornamenti d'utenti. Hè assai faciule per fà, solu qualchì manette simule.

Aghjunghje a pagina Facebook à l'abbonamenti

  1. Andate à a pagina personale di a persona chì vuoi iscrivà. Questu pò esse fattu cliccendu nantu à u so nome. Per truvà una persona, aduprate a ricerca di Facebook, chì hè situata in a parte superiore sinistra di a finestra.
  2. Una volta dopu passatu à u prugrammu desideratu, basta à cliccà Sottoscrìper riceve aggiornamenti.
  3. Dopu, avete a dumanda di dirittu nantu à u listessu butariu per configurà a visibilità di notifiche da quest'utente. Quì pudete annullà l'iscrizzamentu o primate a mostra di notifiche di stu profilu in u feed di notizie. Pudete ancu disattivà o abilite notifiche.

Emissioni di Subscription di Facebook

Nantu à a maggior parte di i casi, ùn ci si pò prublemu cù questu, ma dà una attenzione à u fattu chì, se ùn ci hè nisunu bottinu nantu à una pagina specifica, allora l'utente hà disattivatu sta funzione in a so impostazioni. Perciò, ùn pudete micca accettà per esse.

Vedete l'aggiornamenti in a pagina di l'utente in u vostru feed in seguitu. In u feed di notizie mostreranu ancu l'aggiornamenti di i so amichi, allora ùn vi piacè micca sottumessi. Pudete ancu mandà una dumanda per l'aggiunta di amici à una persona per seguità i so aggiornamenti.