Ogni modem USB esistente da diverse aziende, cum'è Beeline, per via predefinita hà un urdinatu molto spessu, chì hè a mancanza di supportu per e carte SIM da altri operatori. Questu pò esse riparatu solu sì installendu un firmware non ufficiale. In u quadru di questu articulu descriviremu questa procedura in dettu.
Firmware di u modemu Beeline per tutte e carte SIM
Eseguire ulteriori azzioni descritte deve solu à u vostru propiu periculu è risicu, cume una manipolazione impropria pò disattivà u dispositivo. In più di i metudi descritti, hè ancu pussibule di ricorrerà à un software ufficiali è più sicuru.
Nota: I mudelli di modem solu supportati da un prugrammu spiciali ponu lampà.
Vede ancu: Cumu lampà un modem Beeline
Opzione 1: Hua Moduli Huawei
Per aghjurnà u modemu Beeline da Huawei finu à e carte SIM di tutti l'operatori gratuitamente, pudete aduprà un software speciale è u numaru di serie di u modem. U svantaggiu principale di stu metanu hè a mancanza di supportu per parechji dispositivi moderni.
Passu 1: Ricevi u codice
- Da u link sottu, andate à a pagina cun un generatore di còdice di sblocu speciali per i vari modem USB. Supporta quasi tutti i dispositivi, indipenientemente di u fabbricante è di u mudellu.
Vai à sbloccà generatore di còdice
- In u casu di testu "IMEI" Inserite u set di numeri presentatu nantu à u vostru modem USB. Di solitu, u numeru hè stampatu nantu à a cassa o à un adesivu speciale sottu à u coperu protettivo.
- Dopu avè inseritu è una cuntruzione supplementare, cliccate "Calc".
Nota: L'unica alternativa à stu generatore hè u prugramma. "Calcolo Huawei".
- Dopu, a pagina sarà attualizata, è i codici chì differenu l'una cù l'altru appariranu in i campi di prima vacanti. Avete bisognu di aduprà solu una opzione, dipende da u USB-modem.
Passu 2: Sblocca
- Avendu preparatu i codici senza fermà a pagina, vai à u situ cù più prugrammi chì ti permettenu di aprà a finestra di entrata di codice di sblocco. Questu software ùn hè micca compatibile cù tutti i modem è cusì à a scelta di una versione, verificate attentamente a lista di i mudelli supportati.
Andate à scaricà i prugrammi per sbloccà
- Dopu avè scaricatu u prugramma in u vostru computer in un modu opportunu, installatu. Questu prucedimentu ùn hè micca diversu da l'installazione di software standard chì vene per difettu cun dispositivo.
Nota: Se u modem ùn hè micca supportatu, pudete provà à truvà una shell in Internet.
- In certi casi, pò esse necessariu rimuovere u prugramma di cuntrollu di modem standard. Per esempiu, se tentate di cunnessu, a finestra di sblocu ùn apru micca.
- Scignate u modem da u computer è installate a SIM-card da qualunque altra operatrice, eccettu Beeline.
- Ricunisciunite u modem à u portu USB libare di u primu esecuzione di u prugramma per controllà a cunnessione. Se avete fattu tuttu u correttu è u lugiziale hè compatibile cù u vostru dispositivo, dopu l'installazione di i piloti apparirà una finestra "Unlock Data Card".
- Sì ùn cunniscite micca chì codu à aduprà, inserite i numeri di generazione precedente da a stringa in ordine. "v1" è "v2".
- Sì successu, dopu a disabilitazione di u serratura, u modem pò esse adupratu per a qualunque carta SIM senza necessità di ripetite l'azzioni descritte.
A prucedura di stu metudu ùn hà nunda à fare cun l'aggiornamentu di u dispositiu. Inoltre, u sbloccu ùn hà micca un impurtanza in a capacità di installà aggiornamenti da e fonti ufficiali di Beeline.
Option 2: Modem ZTE
Oltre à i soliti modem USB-USB Huawei, Beeline hà ancu liberatu significativamente diversi dispositivi ZTE, chì sò gestiti da una interfaccia web speciale. A maiò primure a diferenza hè a necessità di aduprà cume supplementari per sbloccà.
Pagina cun file supplementari
Passu 1: Preparazione
- Prima di cunnessione di un modem USB à un computer, scaricate è installate un driver speciale. "ZTEDrvSetup". Pò esse scaricatu da a pagina sopra.
- Ora scarica u prugramma DC Unlocker da u situ ufficiale è lancia u.
Go to download DC Unlocker
- Tramite l'elencu di i menù "Selezziunà produttore" sceglie opzione "Modem ZTE".
- Inoltre, se hè possibile, indicà l'opzione adatta in u blocu "Selezziunu modellu" è cliccate nantu à u bottinu di lupa.
- Dopu avè ricevutu i dati di diagnosticu, ponu attenta à u portu, u so valore deve esse limitatu à "COM9". Pudete cambià u portu per DC Unlocker in a linee corrispondenti.
- Com'è u casu di u driver, ora avete bisognu di scaricà u schedariu "diag1F40_F0AA" e disifini u dirittu radice di u discu sistema.
Passu 2: Sblocca
- Com'è amministratore, esegui "Linea di cumandamentu" è inserite u codu chì seguita dopu premendu "Enter".
cd /
- Dopu, avete bisognu di copià u schedariu cù un cumandatu speciale.
copia / b diag1F40_F0AA.bin COM7
- Oghje u missaghju nantu à a copia di u lugiziale di successu deve vene.
Nota: A procedura ùn hè micca sempri cumanda.
Passu 3: Completamentu
- Ampliate u prugramma DC Unlocker è inserite u comando chì seguite in a console.
AT + ZCDRUN = 8
- Subitu dopu da ciò, avete bisognu à inserisce u codice chì seguita.
AT + ZCDRUN = F
- Dopu à a so missione, disconnuete è ricuniscià u modem. Dopu, sarà possibile aduprà tutte e carte SIM.
Com'è a prima opzione descritta sopra, questu hè ancu micca perfettu è pudete avè bè tutte e difficoltà. Per questo, ùn avete micca da cuntinuà à sbloccà, avè ghjunti un limite di 3 o menu tentativi, affinchì u dispositivo ùn fallisca.
Conclusione
Speremu chì, dopu leghje i nostri istruzioni, avete riesciutu à lampà un modemu USB Beeline sottu cartà SIM di ogni operatori. Se qualcosa ùn funziona micca, pudete sempre cuntattà i sperti in stu campu o dumandeci dumandà chiarente in i commenti.