Cumu installà u tema in Windows 10

Un computer mudernu hè difficiule d'immaginà senza a capacità di ghjucà video è audio. Dunque, a situazione induve quandu quandu voi provate à guardà u vostru filmu preferitu o ascoltà a vostra registrazione audio preferita ùn ci hè nisunu sona, hè assai spartintu. È quandu pruvate à scopre i cause di i prublemi in Windows XP, l'utente truieghja un missaghju deprimente "Dispositivi audio mancanu" in a finestra di pruprietà di i dispositivi audio è audio di u pannellu di cuntrollu. Cosa fate in stu casu?

I motivi di a mancanza di sonu in Windows XP

Ci sò parechji fattori chì ponu esse in causa un missaghju nantu à a mancanza di dispositivi audio in Windows XP. Per risolve un prublema, avete bisognu di verificà a so presenza in modo sequenziale finu chì u problema sia risoltu.

Reason 1: Problemi cù u driver audio

Nantu à a maggior parte di i casi, i prublemi cù u driver audio sò chì causanu prublemi cù u sonu in u computer. Allora, in casu chì si presentanu, prima di tuttu, hè necessariu controllà a so presenza è a giustizia d'installazione di u driver audio. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Aprite u manager di dispositivi. U modu più faciule per chjama hè à traversu a finestra di lancia di prugramma, chì hè aperta da u link Run in u menù "Start" o aduprà a scelta di tastiera Win + R. In a linea di lancia, hè necessariu entrà u comandodevmgmt.msc.
  2. In a finestra di gestore, ampliate u filiale di i dispositivi audio.

A lista di i driver visualizzati ùn anu micca include i dispositivi chì anu cunsegna ogni marca in forma di signu esclamativo, di crucia, di signu di dumande è simili. Se tali marcate sò dispunibuli, devi reinstallà o aggiornà i driver. Forse a pernetta hè solu sì disattivata, in quellu casu avete da activà.

Per fà quessa, aduprà u menu cliccatu da u cliccava per aprì u menù contestuale è selezziunate "Engage".

Aiutu à risolve u prublema pò micca solu l'aggiornamentu di i driver, ma dinò ricusà à a versione originale. Per fà quessa, scaricate u driver da u situ ufficiale di u custru è installatu. U più spessu in i computer moderni sò usate carte di sughjettu Realtek.

Per di più: Scaricate è installate i driver audio per Realtek

Se aduprate una scheda audio da un altru fabbricante, pudete scopre chì driver hè necessariu da u manager di dispositivi o usando un prugramma speziale per testà l'installazione, per esempio AIDA64.

In ogni casu, per eliminà cumpletamente sta causa, dite di provà tutte e opzioni.

Reason 2: Windows Audio Service Disabled

Se a manipolazione di i piloti ùn hà fattu micca a riparazione di u sonu, assicuratevi di verificà chì u serviziu di Windows Audio Services sia in u sistema. A verifica hè fatta in a finestra di gestione di u serviziu.

  1. In a finestra di lanciatu di u prugramma inserite u comandoservices.msc
  2. Truvate i Servizii audio di Windows in a lista è assicuratevi ch'ellu funziona. U serviziu deve esse enumeratu cum'è funziona è configuratu per cuminciare automaticamente à l'iniziu di u sistema.

Se u serviziu hè disattivatu, dopu cliccate nantu à e so proprietà è setate i parametri di u lancio richiesti. Poi fate una prova cliccendu nantu à u pulsante. "Start".

Per assicurà chì u prublema sonora hè cumplettamente risoluta, riavuta u computer. Se dopu à u reiniziu di u serviziu l'audio di Windows torna à esse disattivata, allora hè blocatu da qualche applicazione chì parte da u sistema, o di un virus. In questu casu, verificate attentamente a lista di avvicinamentu, caccià e entrate inutili da ellu o discuniscendu una per una. In più, ùn serà supranu per verificà virus.

Vede ancu:
Modificà a lista di inizio in Windows XP
Lotta contru virus virus

Se e misure elencate sopra ùn anu micca purtatu à u risultatu desideratu, pudete pruvà i mezi più radicali - ripristinendu u sistema. Ma nant'à u tempu, Windows sarà ripristinatu cù tutti i parametri originali, cumprendu i servizii cumincioli è correttamente.

Per di più: cumu riparazione di Windows XP

S'eddu ùn era micca pussibule di adattà u sonu dopu à ciò, i motivi vanu cercati in l'hardware di u computer.

Reason 3: Problems Hardware

Se l'azzioni descritte in e sezioni precedenti ùn anu micca cuscessu - forse u mutivu di a mancanza di sonu hè in l'hardware. Allora hè necessariu verificare i punti chì seguite:

Pulveru in l'unità di sistema

A polvere hè u principale nemicu di u "hardware" di l'ordinatore è pò cunduce à un fallimentu di u sistema in generale, è à i so cumposti singuli.

Perciò, per evitare prublemi, pulizia periodicu di u vostru computer da a polvere.

Per sapè di più: Pulizia adatta di u vostru computer o laptop da a polvere

U dispositariu audio hè disattivatu in BIOS

In stu casu, bisogna assicurà chì u dispositivo audio integratu hè abilitu in u BIOS. A ricerca di stu parametru hè necessariu in a sezione. "Periferiche Interificate". L'impostazione curretta hè indicata da u valore impostatu. "Auto".

In e varie versioni, u nome di stu parametru pò cambià. Dunque, avete a messa à focu in a presenza in essu di a parola Audio. Se hè necessariu, pudete semplicemente ripresentà u BIOS in l'impostazioni predefinite ("Carica impostazioni predefinite").

Condensatori gonfi o goccioli in a scheda madre

Fallimentu condensatore hè una di e cause cumuni di fallimenti di sistema. Allora, in casu di prublemi, fighetta attenzione à sì esiste un condensatori di u tipu chì seguita nantu à a scheda madre o nantu à i componenti attaccati:

Quandu sò rilevati, bisognu cuntattà u centru di serviziu, o rimpiazzà i condensatori danneggiati voi stessi (se avete a cunniscenza è e cumpetenze).

Se aduprate una carta sana discreta, pudete provà à riorganizarla in un altru slot PCI, è se pudete, cunnessa à un altru computer o testà u vostru PC cù un'altra scheda sonora. Duvete ancu attenti à a condizione di i condensatori nantu à a carta stessa.

A volte una semplice reinstallazione di a carta sana in u listinu di mani aiuta.

Quessi sò i principali motivi chì causanu u missaghju "Dispositivi audio mancanu". Se tutte l'azione sopra riportata ùn anu micca purtatu à l'apparenza di u sonu, avete da ricurrà à azzioni più radicale cum'è a reinstallà Windows XP. È ancu pussibule chì ci sia un difettu in l'apparecchiatura. In stu casu, avete bisognu di dà u computer per verificà in u centru di serviziu.

Vede ancu:
Modi per ripristinà Windows XP
Istruzioni per l'installazione di Windows XP da un drive flash