I migliori clienti di torrent per macOS

In a rete sociale VKontakte pudete scuntrà persone chì lascenu un ligame cù u so propriu gruppu direttamente in a pagina principale di u so profilu. Quì, ne sapemu.

Cumu legà à u gruppu VK

Oghje, pudete lasciate un ligame cù una comunità precedente creata in duie maniere completamente distinte. I metudi descritti sò u più adatti per menzionà cumunità cù tippu "Pagina Publicu" è "Gruppo". Inoltre, un ligame pò esse marcatu cum'è quellu publicu, ancu sì ùn sò micca u so amministratore o un membru regule.

Vede ancu: Cumu creà un gruppu di VK

Metudu 1: Aduprà hyperlinks in u testu

Per piacè, avete a cunnuscenza chì nanzu di cunsultà a parte principale di stu manuale, vi è raccomandatu di familiarizzarti cù u prucessu di l'upplicazione è di copia di un identificatore unicu.

Vede ancu: Cumu scopra VK ID

In più di quellu sopra, hè bramatu di studiare l'articolo, chì descrive in dettaglio u prucessu di utraveru tutti i tipi di ipertestu VKontakte.

Vede ancu: Cumu inserisce un ligame in u testu VC

  1. Accedi à u situ VK è cambia à a pagina principale di a cumunità desiderata aduprendu a sezione "Gruppi" in u menù principale.
  2. Da a barra di indirizzu di u navigatore, copia u ID di publicu cù a scelta di tastiera "Ctrl + C".
  3. L'identificatore impiegatu pò esse sia in forma originale, in quantu à u numeru attribuitu durante a registrazione, o modificatu.

  4. Usendu u menu di menu principale à a sezione "A meia pagina".
  5. Scorri giù a pagina è crea una nova voce cù u blocu "Chì hè novu cun voi?".
  6. Vede ancu: Cumu creà una voce nantu à a parete

  7. Inserite un caratteru "@" e dopu, spessendu spazi, incolla l'identificatore di cumunità precedentemente copiatu cù a scelta di tastiera "Ctrl + V".
  8. Aduprà l'insetti pughjettu chì si vedenu dopu avè inseritu un identificatore per evità l'esecuzione di i passaggi in i dui punti chì seguite.

  9. Dopu à u carattere di l'identificatore finale, fate un unicu spaziu è creà parentesi parenti "()".
  10. Trà l'apertura "(" e a chiusura ")" scrivite u nome di a cumunità originale o u testu chì li punta.
  11. Se specifichi un ligame in un testu, devi chjovi tutti i codici usati da spazi, da u simbulu "@" è finisce per una chjave di chiusura ")".

  12. Appughjà nantu à u pulsante "Mandà"postà un post chì cuntene un link à un gruppu VKontakte.
  13. Dopu avè eseguitu l'azzioni descritte, un link à u publicu desideratu apparirà nantu à u muru.

Tra l'altro, fate casu chì pudete ancu sicurì l'entrata cumunata, pruteggendu dinò da altri posti postati annantu à a parete di u vostru profilo personale.

Vede ancu: Cumu fissà u record in a VK di a parete

Metudu 2: Specifichi u locu di u travagliu

Questu metudu hè statu discupratu tempu in unu di l'articuli nantu à u prucessu di l'uccisione di un tick in u situ VKontakte. In u casu di u link à a comunità, avete bisognu di fà quasi a stessa cosa, annullendu qualchì sfumatura.

Vede ancu: Cumu avè un tick di VC

  1. Mentre nantu à u situ di VK, aprite u menu principale cliccendu nant'à l'avataru in u angulu in alto a destra è cù a lista chì vene, andate in a sezione "Edit".
  2. Mediante u menu di navigazione nantu à a parte diritta di a pagina cambia in tab "Carriera".
  3. In u blocu principale in a pagina in u campu "Lu locu di travagliu" Averete à digità u nome di a cumunità desiderata, è quandu i messaggi appiestanu in forma di una lista di raccomandazioni, selezziunu un gruppu.
  4. Inserite u restu di i campi in cunfurmazione cù e preferenze persunale o lasciateli intatti.
  5. Appughjà nantu à u pulsante "Salvà"per stabilisce un ligame cù a comunità.

    S'ellu ci vole, pudete "Addu un altru travagliu"cliccendu annantu à u bottinu pertinente.

  6. Ritornu à a vostra pagina cù l'elemento di menu principale. "A meia pagina" è assicuratevi chì u ligame cù u publicu hè statu aghjuntu.

Comu pudete vede, per specificà un ligame cù a cumunità da stu metudu, avete bisognu di effettuà u numeru minimu di azzioni.

In aghjunghje à l'artìculu, vale a ritenu bisognu chì ogni metudu hà qualitie pozitive è negative rivelate durante l'usu. D'una manera o d'altra, in definitiva, pudete usarli in duie modi à tempu. Tuttu u megliu!

Vede dinò: Cumu nascondà a pagina VK