Convertite MKV in AVI

Quandu si lavora cù i fogli di calcestruzzi Excel, spessu hè necessariu operà cun intervalli interi di dati. In listessu tempu, alcune impegni implicanu chì tuttu u gruppu di cellule deve esse trasformatu letteralmente in un clic. In Excel ci sò strumenti chì permettenu per queste operazioni. Scopri cumu gestisce l'array di dati in stu prugramma.

Operazioni array

Un array hè un gruppu di dati chì si trovanu nantu à un fogliu in cellule adiacenti. Di larga parte, ogni tavula pò esse considerata una matrice, ma micca ognuna di esse una tavula, postu chì pò esse solu una gamma. In sostanza, tali zone ponu esse un-dimensiunale o bidimensionale (matrice). In u primu casu, tutti i dati sò situati in una sola colonna o riga.

In u secondu - in parechji cume.

Inoltre, i tipi orizzontali è verticali sò distinti da i matricii unidimensionali, dipende se siano una riga o una colonna.

Da l 'avvertimentu chì l' algoritmu per u travagliu cù tali rigali hè un pocu diversu da e operazioni più familiari cun cellule povere, ancu s'ellu ci hè ancu assai cumuni nant'à elli. Dai un ochju à l'umine di tali operazioni.

A creazione di a formula

Una formula di matrice hè un'espressione chì hè aduprata per prucessu un intervallo per fà affittà u risultatu finale in una sola matrice o in una cella unica. Per esempiu, per multiplicà una fascia per un altru, a formula hè applicata secondu u mudellu seguente:

= array_address1 * array_address2

Pudete ancu fà serviziu di l'azione, a sottrazione, u divisione è altre operazioni aritmetiche nantu à i intervalli di dati.

E coordinate di a matrice sò in forma di indirizzi di a prima cella è l'ultima, separata da un colon. Se u spaziu hè bidimensionale, allora a prima è l'ultima cellula si trovanu in diagonalmente l'unu da l'altru. Per esempiu, l'indirizzu di una matrice unidimensionale pò esse: A2: A7.

Un esempiu di l'indirizzu di un intervallu bidimensionale hè cumpratu: A2: D7.

  1. Per calculà una formula simile, avete bisognu di selezziunà nantu à u fogliu d'ellu l'uperazione in cui u risulte sarà visualizatu, è inserite una espressione per u calculu in a barra di formula.
  2. Dopu avè entratu ùn duvete cliccà nantu à u bottinu Entercum'è d'usu, è digià a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Enter. Dopu, l'espressione in a barra di formule sarà automaticamente scattata in parentesi curlate, è e celle in u fogliu sò piene cù i dati ottenuti in risu di u calculu, in l'intera gamma completa.

Modificate u Cuntinu Array

Se tù provi à eliminà u cuntenutu o cambia una qualsiasi di e celle, chì si trova in u intervallu induve u risultatu hè visualizatu, allora a vostra azione finisce in fallimentu. Ùn aghju micca u serviziu s'è pruvatu à edità i dati in a linea di funzione. In stu casu, un messagiu di l'infurmazione appare in cui sarà annunziatu chì ùn hè micca pussibule di cambià parte di l'array. Questu messaghju apparirà ancu se ùn avete micca u scopu di fà qualchì cambiamenti, è ghjè dopu cliccatu dopu cliccatu nantu à a cella di u range per casu.

Se chjate questu missaghju cliccendu nantu à u pulsante "OK", è dopu pruvà à spostà u cursore cù u mouse, o solu appughjà u pulsante "Enter", u missaghju d'infurmazione apparirà di novu. Ùn hè micca impossibile fermà a finestra di prugramma o salvà u documentu. Stu messaghju fastidiosu apparirà sempre u bloccà ogni azzione. È a strada per esce è hè abbastanza sèmplice.

  1. Chiudite a finestra di informazione, cliccendu nantu à u pulsante. "OK".
  2. Poi cliccate nantu à u pulsante "Annulla", chì si trova in u gruppu di icone à manca di a barra di formula, è hè un'icona in forma di croce. Pudete ancu cliccà nantu à u pulsante. Esc in a tastiera. Dopu à una di queste operazioni, l'azione sarà annullata, è puderete lavorà cù u fogliu cum'è prima.

Ma chì se avete bisognu di rimuovere o cambià a formula di matrice? In stu casu, seguite i passi chì seguitu.

  1. Per cambià a formula, selezziunu u cursore, tenendu u bottinu sinu di u mouse, l'intera gamma nantu à u fogliu in u quale si mostra u risultatu. Questu hè assai impurtante, perchè se si seleziona solu una cella di l'array, allora ùn succede nunda. Poi fà l'alimentu necessariu in a barra di formula.
  2. Dopu fà e cambiamenti sò fatti, digià a cumbinazione Ctrl + Shift + Esc. A formula sarà cambiata.

  1. Per eliminà una formula di matrice, avete bisognu, listessu cum'è in u casu precedente, selezziunate tutta a gamma di celle in cui hè situata cù u cursore. Poi premete u pulsante Elimà in a tastiera.
  2. Dopu à quessa, a formula sarà eliminatu da tutta a zona. Ora pudete inserisce tutti i dati in essa.

Funzioni di matrici

U modu più pratice per aduprà e formule è aduprà e funzioni di Excel già incorporate. Pudete accede à elli à traversu Wizard di Funzionepremendu u pulsante "Inserisci funzione" à a sinistra di a barra di formula. O in a tabulazione "Formule" In u tape, pudete sceglie una di e categorie in cui si trova l'operatore interessante.

Dopu l'utente in Wizard di funzione o in a barra di strumenti, seleziona u nome di un operatore specificu, a finestra di argomenti di funzione si aprite, induve potete inserisce i dati iniziali per u calculu.

E regule per entrate è edite e funzioni, s'ellu affissenu u risultatu in parechje celle à tempu, sò uguale per e formule di array standard. Hè cusì, dopu avè inseritu u valore, devi basatu u cursore in a barra di formula è digià a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Enter.

Lezione: Statu di wizard di Excel

Operatore di SUM

Una di e funzioni più richiesti in Excel hè SUM. Si pò aduprà sia per riassuntà u cuntenutu di e singuli cellule, sia per truvà a summa di array interi. A sintassi per questu operatore per le matrici hè cumpressa:

= SUM (array1; array2; ...)

Questu operatore visualizza u risultatu in una cella unica, è cusì, per fà u calculu, dopu avè inseritu i dati di entrata, basta à piglià u pulsante "OK" in a finestra d'argumentu di a funzione o di a chjave Enters'ellu hè fattu manualmente

Lezione: Cumu calculà a quantità in Excel

OPERATORI DI TRANSPORTE

Funzione TRANSPORT hè un tipografu tipicu. Permette di flip tavuletti o matrici, cioè, cambia righe è colonne in certi posti. In listessu tempu, usa solo l'uscimentu di u risultatu in u spaziu di e celle, dunque dopu à l'introduzione di questu operatore, hè necessariu aduprà a combinazione Ctrl + Shift + Enter. Hè ancu notatu chì prima di introduce a espressione stessa, hè necessariu selezziunate una area nantu à u strettu chì hà u numaru di cellule in una colonna uguale à u numeru di cellule in a riga di a tabella di origine (matrice) è, cun un vice, u numeru di cellule in a riga deve esse uguale à u so numeru in a colonna di fonte. A sintassi di l'operatore hè cum'è seguitu:

= TRANSPORT (array)

Lezione: Transponite Matrices in Excel

Lezione: Cumu capisce una tavula in Excel

Operatore MOBR

Funzione MOBR permette di calculà a matrice inversa. Tutte e regule per entrà i valori di questu operatore sò esattamente uguale a quella precedente. Ma hè impurtante sapè chì u calculu di a matrice inversa hè pussibule solu sì ch'ella cuntene un numeru uguale di righe è colonne, è se u so determinante ùn hè micca uguale a zero. Se applicate questa funzione à una zona cù un numeru diversu di righe è colonne, allora invece di u risultatu currettu, a uscita sarà visualizzata "#VALUE!". A sintassi per questa formula hè:

= MBR (array)

Per calculà u determinante, aduprà a funzione cù a sintassi seguente:

= MEPRED (array)

Lezione: Matrix Reverse Excel

Cum'è si pò vede, e operazioni cù intervalli aiutanu a risparmiare tempu in i calcoli, è u spaziu libaru di u fogliu, perchè ùn hè micca bisognu di aghjunghje ulteriori dati cumpressi in un intervinu per u travagliu in seguitu. Tuttu quessa hè fatta à a mosca. È per a cunverbbilità di tabelle è matrici, solu e funzioni di l'arraule sò adatte, postu chì e formule usuali ùn sò micca capaci di fronte à e task simili. Ma nant'à u tempu, hè necessariu tene in considerazione chì e regole di entrata è di editazione supplementari sò applicate à tali espressioni.