Verificate a videocamera in u prugettu Skype

I possessuri di ATI Radeon 3000 Carte di Grafica anu necessariu installà un driver di base è, pussibule, un prugramma addizionale per affinà u compositu per migliorà a so prestazione. Pudete installà i schedari necessarii in diversi modi, è in questu articulu vedemu 4 opzioni dispunibili.

L'informazione prima di installà u driver per ATI Radeon 3000 Graphics

Dopu avè acquistatu ATI da AMD, tutti i prudutti liberati in precedenza è u so supportu anu continuatu à esse pruduttu è aggiornatu, cambiando leggermente u so nome. In cunnessione cù stu titulu "ATI Radeon 3000 Graphics" similamente "ATI Radeon HD 3000 Series"Allora discutemu l'installazione di un driver in dirittu in stu modu.

A causa di u fattu chì queste carte grafiche sò abbastanza antecedenti, ùn ci hè bisognu di aspettà l'aggiornamenti di un prugrammu privativu - l'ultima versione hè uscita parechji anni fà cù l'aggiunzione di supportu per Windows 8. Cusì, se sì un utilizatore di Windows 10, u driver ùn garantisce micca u travagliu currettu.

Metudu 1: u situ ufficiale di AMD

AMD mantene un software per tutte e so carte video, sì in l'ultimi mudelli o in unu di i primi. Allora pudete scaricà facilmente i file necessari. Questu metudu hè u più sicuru, postu chì spissu i piloti salvati da sorgenti marcati sò infettati di virus.

Vai à u situ ufficiale di AMD

  1. Aprite a pagina di supporto AMD à u ligame sopra. Usendu a lista di prudutti, selezziunate a seguente opzione:

    Grafica > AMD Radeon HD > ATI Radeon HD 3000 Series > u vostru mudellu di a scheda video> "Mandà".

  2. A pagina cù una lista di i sistemi operativi supportati apri. Come annunziatu sopra, ùn ci hè micca una versione adatta per Windows 10. I so pruprietari ponu scaricà software per l '"8", ma i sviluppatori ùn danu micca a garanzia chì u travagliu hè u% à 100%.

    Solu u più, ampliate a tabulazione adatta è selezziunate a versione chjosa di driver. A versione stabile hè chjamata Catalyst Software Suite, è ci vogliu scaricà per a maggior parte di l'utenti. Tuttavia, in certi casi, hè preferibile caricare Ultimu Beta Driver. Questu hè una versione aggiornata di u prugramma in u quali l'errori singuli sò riparati. Guarda a so lista espandendu u spoiler "Dettagli di driver".

  3. Dopu avè decisu nantu à a versione, cliccate nantu à u pulsante "Download".
  4. Run u installatore scaricatu. Modificare a situazione per l'estrazione di i file, se necessariu, è cliccate "Install".
  5. Aspetta chì i schedari esse scucchiati.
  6. In u direttore di l'installazione di Catalyst chì pò vene, selezziunate a lingua di l'interfaccia, se hè necessariu, è cunduce ulteriormente.
  7. Per fà una installazione rapida, selezziunate "Install".
  8. Prima di tutti, specificate u parcorsu induve sarà installatu u cartulare cun u driver. Hè cunsigliatu di lasciare u spaziu predefinitu. dopu segnà u tippu d'installazione attiva - "Veloce" o "Custom". Allora - "Prossimu".
  9. L'analisi di a cunfigurazione accadrà.
  10. Sicondu u tippu d'installazione scelta, i passi sò diversi. Quandu "Utente" vi sarà dumandatu di annullà l'installazione di un cumpunente addizionale di u PC AMD APP SDK Runtime, cù "Veloce" sta tappa manca.
  11. Accetta à i termini di u bottinu di l'accordu di licenza "Accetta".

U driver hè installatu cù u Catalyst. Durante a prucedura, u schermu sbarru assai volte per un breve tempu. À a fine di l'installazione, ripartite u computer - ora pudete aduprà i parametri di a scheda video cù u Catalyst o iniziate subitu ad aduprà u PC piena.

Metudu 2: Software per installà i driver

Un metudiu alternativu discusso sopra ùn hè di aduprà software di terze parti. Questu software impiega i driver per ogni numeru di componenti di computer è periferiche chì necessitavenu esse cunnessi o aggiornati.

Una tale soluzione hè impurtante soprattuttu se vo vulete reinstallà u sistema operativu o solu vulete aghjurnà a parti di u software. In più, ùn hè necessariu di stallà tutti i driver à u tempu pò - pudete fà selectivamente, per esempiu, solu per una scheda video.

In u nostru altru articulu, u megliu di tali prugrammi sò discusse in dettu.

Leggi ancu: Software per l'installazione è l'aggiornamentu di i driver.

L'applicazioni più diffuse di sta listessa sò DriverPack Solution è DriverMax. Malgradu u fattu chì u principiu di u travagliu cun elli hè semplice, i utilizatori novici ponu qualchì domanda. Per questa categoria, avemu preparatu istruzioni nantu à cume installa i driver à traversu questi prugrammi.

Vede ancu:
Installazione di u cunduttori trà Soluzione DriverPack
Installazione di u driver per scheda video via DriverMax

Metudu 3: ID di dispositiva

L'identificazione di l'attrezzatura hè un còdice unicu chì hè attribuitu à ogni dispositivu esterno è internu. Truvà u ID hè più faciule "Manager di dispositivi"è dopu adupriselu per ricercà un driver. Per fà quessa, ci sò siti speciali in a rete cun basi di dati spaziosi.

Stu metudu hè pertinente in quantu ùn avete micca bisognu di scaricà software addizionale. Inoltre, ùn avete micca bisognu à scaricà solu l'ultima versione pruposta da u situ di AMD, chì vi sarà utule per i prublemi di software è compatibilità di Windows.
Pudete scopu cume si cerca e scarichi un driver à uttene un ID in un articulu separatu à u ligame sottu.

Leggi più: Cumu trovu un driver da ID

Metudu 4: Manager di dispositivi

Attraversu stu cumpunente di sistema hè permessu micca solu di truvà e copia l'ID di l'adattatore di grafica, ma dinò installà a versione di base di u driver. Hè necessariu cambià a risoluzione di u schermu à u massimu dispunibule in a configurazione di l'utente. Questu metudu hè utili per l'utenti chì ùn anu micca per muzzà a so computer, ma chì anu bisognu à aumentà a risoluzione di u schermu. Cumu aduprà "Manager di dispositivi" Per fà a missione, leghje u ligame sottu.

Per di più: Installazione di u driver in u strumentu standard di Windows

Avemu amparatu 4 manere disponibili per stallà i piloti per a scheda video di ATI Radeon 3000 Graphics. Sceglite quella chì megliu di più per voi è aduprala.