In questu manuale ci sò trè modi di disattivà a verifica di a firma digitale di driver in Windows 10: una di elli funziona solu una volta quandu u sistema hè booted, e l'altri dui disattiva a verifica di firma di driver per sempre.
Speru chì sapete perchè avete bisognu di disattivà questa funzione, perchè tali cambiamenti in l'impostazioni di Windows 10 pò dà una maghjina vulnerabilità di u sistema à malware. Forse ci sò altri modi per stallà u driver di a vostra periferica (o un altru driver), senza disattivà a verifica di a firma digitale è chì, sì un pruceddu mette in rete, hè megliu à aduprà.
Disattivazione di a verifica di a firma di driver tru mezu di e opzioni di boot
U primu modu per annullà una volta à a verifica di a firma digitale, quandu u sistema hè riavvitatu è prima di u successu riaviscimentu, hè di aduprà i parametri di boot di Windows 10.
Per aduprà u metudu, andate in "Tutte le opzioni" - "Aggiornamentu è sicurezza" - "Riprova". Dopu, in a sezione "Speciale download options", cliccate "Reload Now".
Dopu u reiniziziu, andate à u seguitu via: "Diagnostica" - "Opzioni avanzate" - "Opzioni di download" è cliccate nantu à u pulsante "Ripartizà". Dopu u reiniziziu, un menu di selezzione di opzioni apparirà chì sarà usatu questu tempu in Windows 10.
Per disattivà a verurazione di a firma digitale di u cunduttore, selezziunate a vocazione corrispondente premendu i 7 o F7. Finitu, Windows 10 scaricherà cun verifica disattivata, è puderete installà un driver senza firmatu.
Disattivà a validazione in l'editor di e regule di gruppu locale
A verifica di a firma di driver può esse scurdata ancu cù l'editor di e regule di gruppu locale, ma sta caratteristica hè solu presente in Windows 10 Pro (micca in a versione home). Per avvicinà l'editor di e regule di gruppu locale, premete i tasti Win + R nantu à a tastiera, è tittate gpedit.msc in a finestra Run, premete Enter.
In u editore, andate in a sezione Configurazione di l'utente - Modelli amministrativi - Sistema - Installazione di i piloti è dopu cliccate nantu à l'opzione "Firma digitale di i Driver di Dispositivi" a destra.
Si aprirà cù i valori possibili di stu parametru. Ci hè dui modi per disattivà a verità:
- Set to Disabled.
- Impostate u valore in "Enabled", è dopu, in a sezione "Se Windows rileva un file di driver senza una firma digitale," installà "Skip".
Dopu avè stabilitu i valori, cliccate OK, chiudete l'editor di e regule di gruppu locale è ripartite u computer (ancu, in generale, si deve funzionà senza riavrugere).
Usendu a linea di cumannu
È questu sicondu metudu, chì, cum'è quellu precedente, disabilita per sempre a cuntruzione di a firma di driver - utilizza a linea di cumunicazione per edità i parametri di boot. Limitazioni di u metudu: o avete bisognu di avè un computer cun BIOS, o, se avete UEFI, avete bisognu disattivà l'avviamento sicuro (questu hè obbligatorio).
I stadi sò cumprati in i seguenti modi: lanciate u prompt di l'ordine di Windows 10 cum'è amministratore (cume si principia u prompt di l'ordine cum'è amministratore). A chjama di cumandata, inserite i dui cumandamenti seguenti in sequenza:
- bcdedit.exe -set loadoptions DISABLE_INTEGRITY_CHECKS
- bcdedit.exe -set TESTSIGNING ON
Quandu i dui cumandamenti sò fatti, u chjappu u prompt di l'ordine è ripartite u computer. A verifica di a firma digitale sarà disabilita, cù una sola sfumatura: in u angulu in dirittu ughjale vi piazzamentu una notificazione chì Windows 10 funziona in modalità test (per rimuovere l'iscrizzione è riavvii a verifica, inserisci bcdedit.exe -set TESTSIGNING OFF nella riga di comando) .
È un'altra opzione hè di disattivà a verifica di firma cù bcdedit, chì, seconde e recensioni, funziona megliu (a verifica ùn accende micca automaticamente cun l'arriereghje Windows 10 seguente)
- Avvia in modalità sicura (vede Cume accede à Windows 10 mode sicuru).
- Aprite un prompt di comando per nome di l'amministratore è inserisci u comando seguitu (premendu Invesione).
- bcdedit.exe / set nointegritychecks on
- Rinvià in modalità normale.