Se aggiornate da Windows 7 o 32 bit à 8 (8.1) in Windows 10, allora u prucessu installerà a versione 32-bit di u sistema. Inoltre, certi dispositivi anu un sistema pre-installatu di 32 bit, ma u processore supporta Windows-64 a 64-bit è hè possibile cambià u sistema operativo per questu (è certi volte questu pò esse utili, soprattuttu se avete aumentatu a quantità di RAM nantu à u vostru computer o laptop).
Questu tutorial spiega cume cambià Windows di 32 bit di 10 à 64 bit. Se ùn sapete micca cume scopre a capacità di u vostru sistema attuale, veda l'articolo Cumu sapere a capacità di Windows 10 (cumu scopra quanti bit sò 32 o 64).
Installà Windows 10 x64 invece di un sistema di 32 bit
Quandu arricchite u vostru sistema operativo à Windows 10 (o cumprendu un dispositivo cù Windows 10 à 32 bit), avete ricevutu una licenza chì si adatta à un sistema di 64 bit (in ambedu i casi si hè registratu nant'à u situ di Microsoft per u vostru hardware è ùn avete bisognu di cunnosce a chiave).
Purtroppu, senza reinstallà u sistema, cambià 32-bit à 64-bit ùn hà un travagliu: l'unu modu per cambià a profondità di bit di Windows 10 hè di fà una installazione nera di a versione x64 di u sistema in a stessa edizione in un computer, laptop o tablet (ùn pudete micca cancellà i dati già esistenti nant'à u dispositiu, ma i piloti è i prugrammi duveranu esse reinstallati).
Nota: se ci sò parechje partizioni nant'à u discu (vale à dì chì ci hè un discu condizionale D), sarà una bona decisione di trasmette i vostri dati di utilizatore (inclusu da u desktop è e cartelle di sistema di documenti).
A prucedura hè cum'è seguita:
- Vai à Configurazione - Sistema - A propositu di u prugramma (Circu u sistema) è fate attenzione à u parametru "Tipu di sistema". Se indica chì avete un sistema operativu à 32 bit, processore x64-based, quessa significa chì u vostru processore supporta i sistemi à 64-bit (Se u processore x86 ùn ne sustene micca è cusì micca seguitu passi). Nota ancu a versione (edizione) di u vostru sistema in a sezione "Funzioni di Windows".
- Passu impurtante: sì avete un laptop o tablet, fighjate chì u situ ufficiale di u fabbricante cuntene i driver per Windows di 64 bit per u vostru dispositivo (se a prufonda di bit ùn hè micca specificata, i dui sistemi sò di solitu supportati). Hè cunsulatu à scaricà subitu.
- Scaricate e immagini ISO originali di Windows 10 x64 da u situ di Microsoft (à un mumentu una immagine contiene tutte e edizioni di sistema) è crea una unità flash USB (discu) di avvicinamentu o fà una unità flash USB di avviatore Windows 10 x64 cù u metodo ufficiali (cù l 'Strumentu di Creazione Media).
- Fighjate l'installazione di u sistema da una unità flash (vede Cumu installà Windows 10 da una unità flash). Solu u tempu, se ricevi una dumanda nantu à a edizione di u sistema da installà, selezziunale chjamata chjamata nantu à l'infurmazioni di sistema (à u passu 1). Ùn bisognu micca entrà a chjave di u prugrammu durante l'installazione.
- Se a "C drive" hà dati impurtanti, allora per esse micca cancellati, ùn formateci micca l'unità C durante l'installazione, selezziunate sta sezione in u modu "piena d'installazione" è cliccate "Next" (i file da Windows 10 a 32-bit saranu ponu in u cartulare Windows.old, chì pudete cancellà dopu).
- Complete u prucessu di stallazione, dopu l'installazione di i driver di sistema originali.
A stu puntu, a transizione da Windows di 32 bit di 10 à 64-bit hè cumpletata. Hè U scopu principale hè di passà in modo correttu à i passi di stallazione di u sistema da una unità USB è dopu installà i driver per uttene u sistema operativo à a profondità di bit richiesta.