Quale scheda madre di PC hè megliu: Asus o Gigabyte

L'elementu principali di u PC hè a scheda madre, chì hè responsabile per l'interazione corretta è l'alimentu di tutti l'altri componenti installati (processore, scheda video, RAM, unità). L'utenti di i PC sò spessu di fronte à u quistione di ciò chì hè megliu: Asus o Gigabyte.

Cumu Asus differisce da Gigabyte

À sente gli utenti, i bordi ASUS sò i più produttivi, ma Gigabyte hè più stabile in u funziunamentu.

In termini di funzionalità, ùn ci hè praticamente nisuna differenza trà e diverse carte madre basate nantu à un unicu chipset. Supportanu stessi processori, adattatori video, strisce di RAM. U fattore chjugu chì influenza a scelta di i clienti hè u prezzu è l'affidabilità.

Se crede di e statistiche di i grandi magazini in linea, allora a maiò parte di i cumpratori preferisce i prudutti di Asus, spieghendu a so scelta cù l'affidabilità di i cumpunenti.

I centri di servizii cunfirmanu sta infurmazione. Secunnu i so dati, di tutti i motherboards d'Asus, solu u 6% di i clienti anu cumulazione difettosa in 5 anni d'usu attivu, mentre Gigabyte hà stu indicatore à u 14%.

A scheda madre ASUS, u chipset riscalda più di Gigabyte

Tabulu: Asus è Specifiche Gigabyte

ParameterMadre Madre AsusCarte Madre Gigabyte
PrezziModelli low cost, u prezzu - a mediaU prezzu hè bassu, a massa di mudelli di bilanciu per ogni socket è chipset
FiabilitàAlta, sempre installati radiatori massiccia nant'à u circuitu di l'alimentu, chipsetMediu, u fabbricante salva spessu nantu à condensatori di alta qualità, radiatori di raffreddamentu
FunzionaleRispunta cun chjachjone di u chipset, hè cunsultatu da una UEFI grafica praticaCorrispondenu à i standard di chipset, UEFI hè menu pratettu chè in e motherboard Asus
Un potenziale di overclockHè impressionanti i modelli di schede madri per i ghjochi chì sò richiesti à mezu à a vitturiia di sperienzaMediu, spessu per ottene una maggiore prestazione di overclocking, ùn ci hè micca abbastanza rinfrescamentu di u chipset o linee di tensione per u processore
Set di consegnaInclude sempre un discu di driver, qualchi cavi (per esempiu, per cunnessione di dischi duri)In i mudelli di u bilanciu in u pacchju esiste solu u tippu bordu, oltre à un cappucciu decorativu nantu à a parete di u schernu, i discu di i piloti sò assai luntani d'esse aggiunti (in u pacchettu esse indicanu solu un link per scaricà u software)

Per a maggior parte di i parametri, e motherboards beneficiano di Asus, ancu se costanu quasi 20-30% più costosi (cun ​​funzionalità simili, chipset, socket). I ghjucarii preferiscono e componenti di stu pruduttori. Ma Gigabyte hè u capimachja in mezu à i clienti chì u so scopu hè di custruisce un PC di prumuzione per l'usu di a casa finu à u massimu.