Cosa hè un router di Wi-Fi

Scriveru questu articulu per quiddi utenti principianti à chì l'amichi dicenu: "Cumprà un router e ùn soffri micca", ma ùn spieghjenu micca in dettu ciò chì hè, è ghjè dunque e dumande in u mio situ:

  • Perchè bisognu un router Wi-Fi?
  • Sì ùn ho micca un Internet via cavi è un telefonu, possu cumprà un router è sedere in Internet via Wi-Fi?
  • Quantu Internet hà da costà via un router?
  • Aghju Wi-Fi in u mo telefonu o tablet, ma ùn hè micca cunnessa, s'è cumpru un router, funziona?
  • È pudete fà Internet hè in più computer?
  • Chì hè a differenza trà un router è un router?

Tale questione pò sembra ingenu per quessa, ma pensu sempre chì sò abbastanza normali: micca tutti, in particulare a generazione più vechja, ghjè (è pò) capisce cume tutte queste reti wireless funzionanu. Ma, pensu, per quelli chì anu manifestatu a brama di capisce, mi pò spiegà ciò chì hè chì.

Router Wi-Fi o router wireless

Prima di tutti: router è router sò i sinonimi, subitu davanti à una tale parola cume un router (è quellu hè u nome di questu apparecchju in paesi di lingua anglica) hè statu cunsultatu per esse traduttu in russo, u risultatu era un "router", ora più spessu legenu solu i caratteri latini in russo: avemu un router.

Tipi di router Wi-Fi

Se parlemu di un router Wi-Fi, quessa significa chì u dispositiu pò travaglià cù i protocolli di cumunicazione senza filu, mentre a maggior parte di i mudelli di router in casa supportanu una cunnessione cablata.

Perchè avete bisognu di un router Wi-Fi

Se fighjate a Wikipedia, pudete truvà chì u scopu di u router - l'unione di segmenti di rete. Unclear per l'usu media. Testemu diversamente.

Un router di Wi-Fi in casa abituente integra dispositivi cunnessi in ellu in una casa o in un ufficiu (ordinatori, urdinatori, telefoni, tablet, stampanti, Smart TV, è ancu altre) in una rete locale è, perchè a maggior parte di a ghjente l'accetta, permette di aduprà Internet da tutti i dispositivi simultaneamente, senza fili (via Wi-Fi) o cun elli, s'ellu ci hè solu una linea di fornitore in l'appartamento. Un esempiu di u travagliu chì pudete vede in a foto.

Risposte à alcune dumande da u principiu di l'articolo.

Io riassume quì sopra e rispondi à e dumande, eccu ciò chì avemu: per aduprà un router Wi-Fi per accede à Internet, avete bisognu di questu accessu solu, chì u router hà da "distribuire" à i dispositivi finali. Se aduprate un router senza avè una cunnessione cablata à Internet (certi router supportanu altri tipi di cunnessione, per esempiu, 3G o LTE), allora chì usanu u pianu pudete solu organizzare una rete locale, fornendu u scambiu di dati tra i computer, i portatili, a stampa di rete è altri ... funzioni.

U prezzu di l'Internet via Wi-Fi (se si utilizza un router di casa) ùn hè micca diversu da quello di l'internet cablatu. Cosa hè, se avete una tariffa illimitata, continui à pagà quant'ellu prima. Cù un megabyte di pagamentu, u prezzu dipenderà da u trafficu totale di tutti i dispositivi cunnessi à u router.

Configurate u router

Una di e funzioni principali affrontate da u novu pruprietariu di u router Wi-Fi hè a so configurazione. Per a maiò parte di i prestatori russi, avete bisognu di configurà i cunfusioni di cunnessione Internet in u router stesso (faci da u computer) chì si cunnige à l'internet - vale à dì, se avete principiatu cunnessione cun un PC, allora quandu l'organizazione di una rete Wi-Fi, u router deve stabilisce sta cunnessione) . Vede Configurazione di u Router - istruzioni per i mudelli popolari.

Per alcuni prestatori, in quantu, a messa in riservazione di una cunnessione in un router ùn hè micca necessaria - u router, essendu cunnessu à u cavu di Internet cù i parametri di fabbrica, funziona immediatamente. In questu casu, avete a cura di l'impostazioni di sicurezza di a rete Wi-Fi per impedisce à terzi di cunnessione.

Conclusione

Per riassumendu, un router Wi-Fi hè un dispositiu utile per ogni utilizatore chì hà almeno un paiu di cose in a casa cun accessu à Internet. I routers senza filu per l'usu di a casa sò in viaghju bassi, furniscenu accesso Internet ad alta velocità, facilità d'usu è risparmi paragonati à l'usu di reti cellulari (spiegeraghju: certi persone anu cablata l'internet à a casa, ma scaricanu applicazioni nantu à i tablet 3G è smartphone ancu in l'appartamento. In stu casu, hè solu irrazionale non cumprà un router).