Rimuovere i ghjochi è i prugrammi in Windows 7

In un computer modernu di qualunque utilizatore, una quantità enorme di vari software hè installatu. Ci hè sempre un set obbligatori di prugrammi chì ogni persona usa ogni ghjornu. Ma ci sò ancu prudutti specifici - ghjochi, prugrammi per svolgere un compitu specificu di una volta, questu include ancu sperienze cù un novu software per truvà e appruvà questu serie permanente.

Quandu u prugramma ùn hè più pertinente per l'usu, u prugramma pò esse rialzatu per organizà u postu di lavoro è liberà spaziu nantu à u discu duru (per non parlà di aumentà e prestazioni di u computer scargendu). Ci hè parechje maniere di rimuovere efficacemente i prugrammi da un computer, chì permetterà di rimuovere tutte e tracce restanti cun esattezza cum'è possibile, è ancu un utilizatore principiante pò fà quellu.

Uninstalling Software Extra

A causa di u fattu chì ogni primu utilizatore hè impegnatu in a rimozione di prugrammi, sta domanda hà trovu assai bè supportu da sviluppatori di software. Ci sò parechje soluzioni autoree chì ponu analizzare accuratamente e applicazioni, ghjochi è altri componenti installati, è dopu da disinstallà qualitativamente. Naturalmente, i sviluppatori di Windows offrìu un attrezziu integratu chì riesce a rimuovere tutti i prugrammi, ma ùn splende micca cù efficienza è hà parechji svantagghi (parleremo successivamente in l'articolo) in comparazione cù prugrammi specializzati di terze parti.

Metodo 1: Revo Uninstaller

Una di e megliu soluzioni da sta categoria hè l'autorità indiscussa in a rimozione di prugrammi. Revo Uninstaller darà una lista dettagliata di u lugiziale installatu, mostra tutti i componenti di u sistema è fornisce un serviziu praticu per a so disinstallazione. U prugramma hà una interfaccia di lingua completamente russa, comprensibile ancu à un utilizatore principiante.

Nantu à u situ di i sviluppatori, ci sò dui versione pagata è libera di u prugramma, ma per i nostri scopi, questu questu basterà. Hè sviluppatu attivamente, si stà diventendu rapidamente, avè pocu pesu è un grande potenziale.

  1. Da u situ ufficiale scarica u pacchjettu d'installazione, chì esiste dopu scaricatu u dopu cliccate. Installate u prugramma seguendu u sorsu simplici di stallazione. Dopu avè installatu, fate un prugramma cù un draghju nantu à u desktop.
  2. Davanti à noi apparirà a finestra di prugramma principale. Revo Uninstaller passerà qualchi secondi scansionu u sistema per i prugrammi installati è fornisce l'utente à un listinu dettagliatu induve tutte e voci saranu sistemate in ordine alfabeticu.
  3. Truvate u ghjocu o prugramma chì volete cancellà, allora cliccate nant'à u record cù u bottinu destro di u mouse. U menu cuntestu di u prugramma si apre. In a finestra chì si vede, cliccate nantu à u primu articulu. "Elimina".
  4. U prugramma aprirà una nova finestra in cui u log di eliminazione di u prugramma apparirà. Revo Uninstaller criarà un puntu di riparazione per un rimborsu di sistema sicuru in casu d'errore di un sistema (per esempiu, dopu a rimossa di un pilastru o un elementu di sistema impurtante). Ci impieganu circa un minutu, dopu allora chì u disinstallatore standard di u prugramma da supprimà sarà lanciatu.
  5. Seguitate e istruzioni di u Assistente di disinstallazione, è poi selezziunate u livello di scansione di u sistema di file per e spazzioni rimanenti. A scansione hè raccomandata per a rimozione più accurata. "Avanzate". Ci vole una bella quantità di tempu, ma truverà assai precisamente tutte l'ordine in u sistema.
  6. A scansione pò durà 1 à 10 minuti, dopu allora chì una lista dettagliata di e voci residui in u registru è sistema di file apparirà. Entrambe e finestre differiranu solu in cuntenutu, u principiu di u travagliu in elli hè assolutamente uguale. Selezziunate tutti gli elementi presentati cù i segni di cunsigliu è cliccate nantu à u pulsante. "Elimina". Effettuate questu operazione cum'è e voci in u registro, è cù i file è cartulari. Legiate attentamente ogni articulu, di colpu ci erau file di un altru prugrammu cù una installazione in parallele à l'iniziu.
  7. Dopu à quessa, tutte e Windows si chiuderanu è l'utente torna à vede a lista di i prugrammi installati. L'operazione simile deve esse fatta cù ogni prugramma irrilevanti.

    In più, si consiglia di studà u materiale chì si face in l'insignamentu di l'instrumentu è di l'usu.

    Leghjite ancu l'articolo nantu à i disinstallatori più popolari. Per a maiò parte, si differenu solu in l'interfaccia, u principiu di u funziunamentu hè uguale per tutti - a scelta di un prugramma, a creazione di un puntu di ripristinamentu, u smaltimentu standard, a rimozione di spazzatura.

    Metudu 2: Strumentu standard di Windows

    U schema di rimozione hè simile, solu ci hè una serie di svantaggi. Prima di cancellà, a creazione automatica di u puntu di riparazione ùn accade micca, deve esse fatta manualmente (cum'è descritta in st'articulu), è dopu a disinstallazione, devi cercà è cancellà tutte e tracce manualmente (a ricerca di file residui hè spiegata in stu articulu, paragrafo 4 di u sicondu metudu).

    1. Da u desktop, aprite a finestra "U me computer" dopu cliccate nantu à l'etichetta curretta.
    2. In a finestra chì si apre, cliccate "Rimuete o cambia u prugramma".
    3. A scara uninstall di standard apre. Selezzi ch'è vo vulete disinstallà, cliccate à dirittu drittu nantu à u so nome, selezziunate l'elementu in u menù contestuale chì si vede "Elimina".
    4. Seguite u wizard di disinstallazione standard, dopu chì u prugramma sarà disinstallatu da u computer. Cancellate tracce in u sistema di file è riavvale se fate necessario.

    U serviziu di software di terze parti per rimuovere i prugrammi permette a qualità di tracce di pulizia nettamente megliu. Tutte e operazioni sò cumplettamente automatiche, necessitanu interventi minimi è impostazioni di l'utente, ancu un principiante pò gestisce.

    U disinstallazione di i prugrammi hè a prima manera di pulì spazi liberi nantu à a partizione di u sistema, ottimizendu l'autoladdu è a carica di l'ordinatore generale. Pulite regolarmente u vostru computer da i prugrammi irrilevanti, senza dimenticà a creazione di punti di recuperu per evitare interruzioni di u sistema.