A media di a Cina tenendu Tencent intende à purtà u so serviziu di distribuzione digitale per i ghjochi WeGame in u mercatu internaziunale è competere cun Steam. Secunnu a publicazione Variety, andà oltre a Cina sarà a risposta di Tencent à a decisione di Valve di pubblicà a versione cinese di Steam in collaborazione cù i sviluppatori di Perfect World.
WeGame hè una piattaforma abbastanza ghjovana, lanciata solu l'annu passatu. Attualmente, circa 220 tituli diversi sò dispunibuli per i so utilizatori, ma in un prossimu prossimu, decine di novu prudutti saranu aggiunti à a biblioteca di servizii di ghjocu, cumprende Fortnite è Monster Hunter: Mondo. In più di scaricà i ghjochi, WeGame offre à i gamelli possibilità di trasmissione è di chiacchierà cù l'amichi.
I ghjurnalisti di varietà dicenu chì l'espansione versu u mercatu internaziunale permetterà à Tencent di accelerà significativamente u lance di i nuovi prughjetti nantu à a so piattaforma. U fattu hè chì e leggi cinesi costringenu i editori à furnisce ghjochi anticipati per l'autorità à verificà u cunsultamentu cù e regule di censura, mentre in a maggior parte di l'altri paesi ùn ci sò micca restrizioni tali.