Android Studio 3.1.2.173.4720617

Concepitu per fà riparazioni, ma ùn cunniscenu micca cumu a stanza deve aspettà? Poi i prugrammi di modellazione 3D ti aiutanu. Cù u so aiutu, pudete progettà una stanza è vede cumu hè megliu à organizà i mobili è ciò chì carta da parechji sarà più bella. In Internet, ci sò parechji prugrammi chì si differenu in quantu di l'utili dispunibili è a qualità di l'immagine. Unu di elli - KitchenDraw

KitchenDraw hè un prugramma pagatu per a mudelazione 3D di a cucina è u bagno. Pudete scaricà a dimissione di 20 ore è vene cunnosce cù e so capacità. KitchenDraw hà una larga gamma di strumenti moderni chì ogni disegnatore hà bisognu. In più di e funzioni di basa, hà ancu parechje funzioni.

Cunsiglii di vede: Altri prugrammi per a creazione di u mussulinu

U editing

Quandu crei un prugettu, sì invitu à sceglie u schema di culori in cui u mudellu sarà fattu. Pudete combinà una varietà di culori è creà interessanti combinazioni di culori. Inoltre, cù u culore di i mobili, pudete sceglie u formatu di i minori dettagli di l'armeria: maniglie, superfici di travagliu, lampadini, ecc. Se cambià idea, pudete sempre cambià u stile di u prugettu durante u travagliu.

Cataloghi

U prugramma hà un catalanu amparatu di mobili è cullette di mobili. Aduprendu tutti l'oggetti dispunibili, pudete creà una varietà di mudelli di cucine è bagni, o creà cumpletamente manualmente ogni elementu da u zero. Ma ùn hè micca tuttu. Pudete sempre scaricà cataloghi in più è carichi in u prugramma.

Proiezioni

In qualunque stadiu di u travagliu, pudete vede u mudellu prughjettu in forma tridimensionale, in prospettiva, in sezione, in forma di disegnu ... Ma, contr'à u PRO100, eccu pudete personalizà perfettamente e proiezioni necessarie: selezziunu l'angulu di visualizazione, specificà l'impostazioni di a superficie, specificate a dimensione di l'oggetti è .d

Walk

In KitchenDraw, pudete andà in a modalità di camminata è ispezziunate u mudellu da tutti i lati, cum'è quellu chì state ghjucà un ghjocu. Pudete puru registrà una cammina è dispunerai cumu un video animatu direttamente in u prugramma, chì ùn puderia micca fà in Google SketchUp. I registrazioni di video sò aduprati meglio in manifestazione di un prugettu à un cliente.

Photorealistic

A caratteristica di KitchenDrow hè chì dà a migliore visualizazione 3D è a pseudo-fotografia di massima qualità trà tutti i costruttori dispunibili. Scopri una maghjina luminosa è culurita chì pudete in un modu personalizatu "Photorealistic".

Report

U prugramma tene registrazioni di tutti i materiali chì avete spesi. Avete basta solu specificà u prezzu per tutti l'ingiani interni chì vo usa. Dopu, premendu un bottinu, riceverete un rapportu cumpletu nantu à u costu di u prugettu.

Virtues

1. Un'interfaccia semplice è intuitiva;
2. Alta velocità;
3. Imagini di alta qualità;
4. Una grande basa di elementi prontu è a capacità di scaricà cataloghi in più;
5. Interfaccia russita.

Inconvenienti

1. Ùn avete micca cumprendu u prugramma, ma pagà per ogni ora d'usu;
2. Hà esigenze di sistema elevati.

KitchenDraw hè un sistema prufessiunale per a modellazione 3D di a cucina è u bagno, è mobili per i so. In essa vi truverete un assai di attrezzi è un catalogu cun un gran numeru di oggetti: da a maniglia di a porta à l'intera stanza. KitchenDrow hè un prugramma pagatu, ma risponde veramente à u so prezzu.

Scaricate KitchenDraw Trial

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale.

Astra Designer Furniture bCAD Furniture K3-Furniture Arrangiatore di stanza

Share l'articolo in reti sociali:
KitchenDraw hè un prugrammu prufessiunale per a modellizazione tridimensionale di l'internu di cucine è bagni, di selezzione è di sistemazione visuale di mobili in stanza.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Creative Workshop
Costu: $ 540
Dimensioni: 601 MB
Lingua: russo
Versione: 6.5