Cumu pulisce l'unità C da i file inutili

In sta guida per i principianti, guarderemo uni pochi modi semplici per aiutà qualunque utilizatore pulisce a unità C di u sistema da i file inutili è liberà spaziu nantu à u discu duru, chì hè prubabilmente utile à qualcosa assai più utile. In a prima parte, i modi per pulì u discu, chì apparse in Windows 10, in u secondu - i metudi chì sò adatti per Windows 8.1 è 7 (è ancu per 10).

Malgradu u fattu chì i dischi rigidi HDD ogni annu diventanu sempre più in volume, in qualchì manera sorprendente riescanu ancu à riempià. Questu pò esse un prublema ancu di più s'è usendu un SSD SSD capaci di stà in i dati assai micca chè un discu duru regulare. Inizià a pulizia u nostru discu rigiu da i ciambelli chì si accumularu in ellu. U serviziu dinò: I migliori programmi per pulisce u computer, Pulizia automatica di u discu Windows 10 (in Windows 10 1803 a possibilità di pulizia manuali cù l'aiutu di u sistema, spicchja dinò in stu manuale).

Se tutte e opzioni descritte ùn aiutanu micca a liberà spaziu in l'unità C in quantità e, nant'à u tempu, u vostru discu duru o SSD hè divisu in parechji partizioni, allora l'istruzione Cum'è aumentà u discu C usando u drive D pò pò esse utile.

Pulizia di Dischi C in Windows 10

Modi per liberà spaziu in a partizione di u discu sistema (in u discu C), descrittu in e sezioni seguenti di sta guida, funzionanu ugualmente bè per Windows 7, 8.1 e 10. In a stessa parte, solu e funzioni di pulizia di dischi chì sò apparse in Windows 10 e questu apparse abbastanza assai.

Aggiornamentu 2018: in l'aggiornu di Windows 10 1803 di Aprile, a sezione descritta sottu hè situata in Options - System - Device Memory (è micca Storage). È, aghjunghje à i metudi di pulizia chì truvate in più, ci hè apparutu u articulu "Pulizia di u locu" per pulizia rapida di u discu.

Conservazione di Windows 10 è impostazioni

A prima cosa da fendà attazione se avete bisognu di scaldà l'unità C hè l'elemento "Memorizzazione" (Memoria di Dispositiu) dispunibule in "Tutti i parametri" (cliccendu nant'à l'icona di notificazioni o a chiave Win + I) - "Sistema".

In sta sezione di impostazioni, pudete vede a quantità di spazi liberi è utilizzati nantu à i dischi, stabilisci i posti di conservazione per e nuove applicazioni, musica, immagini, video è documenti. Quest'ultima pò aiutà evità u cumulo rapidu di dischi.

Sè cliccate nantu à uno qualsiasi di i dischi in u "Conservazione", in u nostru casu, nantu à u discu C, pudete vede più infurmazione dettagliata nantu à u cuntenutu è, ancu di più, rimuovere una parte di stu cuntenutu.

Per esempiu, à a fine di a lista ci hè l'inseme "File Temporari", selezendu chì pudete cancellà i file temporanei, i cuntenuti di u paniere di riciccamentu è scarichi cartelle da u computer, liberendu spaziu di discu in più.

Quandu sceglite "File di sistema", pudete vede quandu i file di paging ("Memoria virtuale"), l'ibernazione, è i file di recuperu di sistema. Quì pudete andà a configurà e opzioni di riparazione di u sistema, è u restu di l'infurmazioni ponu aiutà quandu si decidenu di disattivà a mubedilità o l'impostazione di u file di pagingazione (chì ne sarà più).

In a sezione "Applicazioni è ghjochi" pudete familiarizzarti cù i prugrammi installati nantu à u vostru computer, u spaziu ch'elli occupanu nantu à u discu è se volete cancellà i prugrammi inutili da u computer o mustrarli à un altru discu (solu per applicazioni da u 10 Store di Windows). Informazione addizionale: Cumu cancellà i schedari temporanei in Windows 10, Cumu trasferisce i file temporanei à un altru discu, Cumu trasferisce una cartella OneDrive à un altru discu in Windows 10.

Funzioni di cumpressione di u schedariu OS è u schedariu d'ibernazione

Windows 10 introduce una cumpressione di cumpressione di file di sistema OS Compact, chì permette di riduce a quantità di spaziu occupata nantu à u discu OS. In cunfurmazione di Microsoft, l'usu di sta caratteristica nantu à i computer relativamente produttivi cun una quantità sufficiente di RAM ùn deve influenzà a performance.

In stu casu, s'è abilite a cumpressione di l'Utilità Compatta, puderete liberà più di 2 GB in sistemi à 64 bit è più di 1,5 GB in sistemi à 32-bit. Per sapè di più nantu à a funzione è u so impiegu in l'istruzione di cumpressione OS compatta in Windows 10.

Inoltre, una nova caratteristica per u lìculu d'ibernazione. Se prima puderia esse disattivu, liberendu spaziu discu uguale à 70-75% di a dimensione di RAM, ma perde le funzioni di u lancimentu rapidu di Windows 8.1 è Windows 10, allora avete pudete piazzà una dimensione ridotta per stu file per chì sia utilizatu solu per u lancia rapidu. Dettagli nantu à l'azzioni in u manuale Hibernation Windows 10.

Eliminazione è muvimentu applicazioni

Oltre à u fattu chì e applicazioni di Windows 10 ponu esse spostate in a sezione "Conservazione" di a configurazione, cum'è descrittu sopra, hè pussibile rimuoverle.

Si tratta di rimuovere applicazioni incorporate. Questu pò esse fattu manualmente o cù l'aiutu di prugrammi di terze parti, per esempiu, una tale funzione hà apparutu in l'ultime versioni di CCleaner. Più: Cumu smarriri applicazioni di Windows 10 incorporate.

Forse questa hè tuttu di ciò chì apparse novu in termini di liberà spaziu in a partizione di sistema. I maneri rimanenti per pulì u discu di C uteranu bè bè per Windows 7, 8, è 10.

Fate una pulizia di Dischi di Windows

Prima di tuttu, vi pruponi l'usu di l'utilità di Windows incorporata per pulì u discu dur. Questu strumentu elimina i file temporanei è altri dati chì ùn sò micca impurtanti per a salute di u sistema operativu. Per aprite una pulizia di dischi, fate un clic destro nantu à l'unità C in a finestra "U me computer" è selezziunate a "Proprietà".

Proprietà di u discu duru in Windows

A tabulazione "Generale", cliccate nantu à u pulsante "Pulizia di Dischi". Dopu à pochi minuti, Windows raccunerà l'infurmazioni nantu à ciò chì i file inutili si sò accumulati in u HDD, vi sarà dumandatu di selezziunate i tippi di file chì vorresti caccià. Fra li sò lighjini temporanei da Internet, i lugaghji da a piastrella di riciclaggio, i rapporti nantu à u funziunamentu di u sistema operativu, etc. Comu pudete vede, in u mio computer in questu pudete liberà 3,4 Gigabyte, chì ùn hè tantu pocu.

Pulizia di Dischi C

Inoltre, pudete cancellà i schedari di sistema Windows 10, 8 è Windows 7 (micca critichi per u funziunamentu di u sistema) da u discu U prugramma hà da verificà una volta più chì hè pussibule di sguassà relativamente senza penurtimentu è dopu chì, oltre à una scheda "Pulizia di dischi", un altru sarà dispunibule - "Avanzate".

Pulizia di i file di sistema

In stu tabulazione, pudete pulì u computer da prugrami superfluu, è pudete cancellà i dati per a riparazione di u sistema. Questa azzione elimina tutti i punti di riparazione, eccettu l'ultima. Allora, primu avete da assicurà chì u computer hè aghjuntu bè, perchè Dopu à sta azzione, ùn puderete micca tornà à i punti di recuperu di prima. Ci hè un'altra possibilità - di avè a pulizia di u discu di Windows in modu avanzatu.

Rimuova i prassi inutilizzati chì occupanu assai spaziu di u discu

A prossima cosa chì ponu raccomandare hè di rimuovere prugrammi inutilizati inutili nantu à u vostru computer. Se andate à u Pannellu di Cuntrollu di Windows è aprite Programmi è Funzioni, pudete vede l'elenco di prugrammi installati nant'à u vostru computer, è a colonna Dimensione, chì mostra quantu spaziu ogni prugramu piglia.

Sì ùn vedite micca sta culunna, cliccate nantu à u pulsante Impostazioni in u angulu in alto a destra di a lista è accende a vista "Tavola". Una poca nota: questi dati ùn sò micca sempre precisi, postu chì tutti i prugrammi ùn anu micca segnalatu a dimensione esatta di u sistema operativo. Pò esse chì u software impiega una quantità significativa di spaziu nant'à u discu, è a colonna "Dimensione" hè viuta. Rimuete quelli prugrammi chì ùn usate micca - ghjochi stabiliti è ancu non remoti, prugrammi chì sò stati installati semplicemente per testi è altri software chì ùn anu micca bisognu.

Analisate ciò chì piglia spazio in u discu.

Per scopre esattamente quali file occupanu spaziu nantu à u vostru discu duru, pudete aduprà prugrammi appositamente progettati. In stu esempiu, aduprà u prugramma di WinDIRStat gratuito - hè distribuitu gratuitamente è dispunibule in rusa.

Dopu avè scansionatu u discu duru di u vostru sistema, u prugramma mostrerà quali tippi di file è quali cartelle occupanu tuttu u spaziu di u discu. Quest'informazione ti permetterà di determinà più precisamente ciò chì esattamente da eliminà, per pulì l'unità C. Se avete assai immagini ISO, i filmi chì avete scaricatu da u torrent è altre cose chì ùn puderete micca aduprà in futuro, li sicuru . Ùn ci hè spessu bisognu à nimu di tene una raccolta di un terabyte di film annantu à u discu dur. In più, in WinDirStat pudete vede più precisamente quale prugramma riprende quantu spaziu nantu à u discu duru. Ùn hè micca l'unicu prugramma per questu scopu; per altre opzioni, veda l'articolo Cumu scopra perchè spaziu discu hè adupratu.

Pulisce i file temporanei

A "Pulizia di Dischi" in Windows hè senza dubbju una utilità utile, ma ùn elimina micca i file temporanei creati da i prugrammi, è micca da u sistema operativu in sè. Per esempiu, se usate u navigatore Google Chrome o Mozilla Firefox, a cache puderà piglià parechji gigabyte in u vostru discu sistema.

CCleaner finestra principale

Per pulisce i file tempurarii è l'altri ordini da un computer, pudete aduprà u prugramma libaru CCleaner, chì pò esse scaricatu gratuitamente da u situ di u sviluppatore. Pudete leggere più nantu à stu prugramma in l'articolo Cumu utli CCleaner cun benefiziu. Ti mancu informà chì, cù questu utilità, pudete pulì più inutile da u drive C à ch'è aduprà strumenti di Windows standard.

Altre tecniche di Cippulazione di Dischi C

Oltre à i metudi descritti sopra, pudete usà quelli addiziunali:

  • Fighjate attentamente i prugrammi installati nantu à u vostru computer. Rimuete quelli chì ùn sò necessarie.
  • Rimuovi i vecchi driver di Windows, vede Cumu scurgà i pacchetti di driver in DriverStore FileRepository
  • Ùn conservate micca film è musica nant'à u partitu di u discu sistema - questi dati occupanu assai spaziu, ma a so ubicazione ùn importa.
  • Truvà è pulisce i file dughjuli - spessu chì spessu avete duie cartelle cun filmu o foto chì sò duplicate è chì occupanu spaziu in discu. Vede: Cumu trovà è rimuovere i dughjetti duplicati in Windows.
  • Cambiate u spaziu nant'à u discu dispunitu per l'infurmazione di recuperu o disinnate u salvu di questi dati;
  • Disabilite l'ibernazione - quandu a ibernazione hè attivata, un schedariu hiberfil.sys hè sempre presente in u discu C, chì a dimensione hè uguale à a quantità di RAM in u computer. Questa funzione pò esse discuprata: cumu disabilitare l'ibernazione è rimuovere hiberfil.sys.

Se parramu nantu à l'ultimi dui metodi - ùn mi raccomandassi, in particulare per i utilizatori di computer novice. A propositu, tene à mente: ùn ci hè mai tantu spaziu nantu à un discu duru chì hè scrittu in a scatula. E se avete un laptop, è quandu avete acquistatu, era scrittu chì u discu hà 500 GB, è Windows mostra 400 cun qualcosa - ùn sia micca sorpresu, hè normale: una parte di u spaziu di u discu hè data per a sezione di restaurazione di u laptop à l'impostazioni di fabbrica Un discu blank à 1 TB acquistatu in u magazinu hà in realtà un volume inferiore. Provu à scrive perchè, in unu di l'articuli prossimi.