Pulizia completa Yandex. Browser da spazzatura

L'estensione AdBlock, disignata per i navigatori più preziosi è hà u scopu di blocà annunci, pò esse temporaneamente disattivatu cù a capacità di riattivà. Questu software pò esse attivatu in parechji maneri, dipindendu da u statu iniziale. In u cursu di l'articulu di oghje parlemu nantu à l'inclusione di sta estensione in u navigatore Google Chrome.

Vede ancu: Installazione di AdBlock in un navigatore Google Chrome

Abilita AdBlock in Google Chrome

A procedura per inserisce l'estensione in quistione differisce pocu di un prucessu simule in cunnessione à altre estensioni cù l'eccezione di a seconda opzione. In più dettu cun questu tema, pudete leggere e istruzioni nantu à u link).

Leggi più: Disattivate e amplificazioni in Google Chrome

Opzione 1: Gestisci l'estensioni

Questu metudu hè pertinente in i casi in cui l'estensione hè disattivata per mezu di e preferenze di u navigatore Internet è inattiva nantu à e risorse aperte.

  1. Lanciate u vostru navigatore web, ampliate u menu principale cliccendu u pulsante corrispondente in u angulu in dirittu superiore è selezziunu "Strumenti supplementari". Da a lista listata, selezziunate l'elemento "Estensioni".
  2. A pagina chì si apre, trova u blocu. "Adblock" o "AdBlock Plus" (in cunfurmazione cù a versione installata di l'estensione). Se hè necessariu, pudete aduprà a barra di ricerca.
  3. Mutà u statu di u slider situatu in u angulu in dirittu inferiore di u blocu, cliccendu u bottinu sinu di u mouse. Cusì, u so culore cambia, è una nova icona apparirà nantu à u pannellu superiore.
  4. Pudete ancu aduprà a pagina di estensione aperta da u pulsante. "Dettagli". Quì avete ancu bisognu di cambià u slider in a linea "OFF", cusì cambià u valore à "ON".

Questu cumpleta l'istruzzioni, chì dopu à e azzioni chì sò state fatte, AdBlock funziona cum'è di solitu, si basa nantu à e so proprie impostazioni. Ùn vi scurdate di rinfrescà e pagine aperte prima ch'ella sia attivata l'estensione.

Opzione 2: Impostazioni AdBlock

A differenza di u metudu precedente, stu metudu ti permetterà di aduprà a proroga cù un pannellu di cuntrollu speciale. Per cuntinuà, avete bisognu di assicurà in anticipu chì AdBlock hè attivatu secondu e istruzioni di sopra in a vostra configurazione di navigatore. Hè veramente quandu ghjustu o accidentale, per esempiu, per via di fallimenti, disattivà u bloccu d'annuncio in certi siti Internet.

  1. Sul pannellu superiore di u navigatore Web in a parte diritta di a barra di indirizzu, trova l'icona di l'estensione. S'ellu hè veramente discuplicatu, probabilmente l'icona sarà verde.

    Nota: Se l'AdBlock ùn hè micca visualizatu nant'à u pannellu, pò esse nascosta. Aprite u menu principale di u navigatore è trascina l'icona indietro.

  2. Fate un clic destro nantu à l'icona è selezziunate "Nascondi annunci dinò".

    A causa di parechje opzioni per disattivà u fermu, a linea specificata pò esse rimpiazzata da "Attivate AdBlock in sta pagina".

    Ci sò ancu situazioni in cui l'estensione hè disattivata in qualche pagine Internet, mentri nantu à l'altri funziona bè. Per risolve ciò, duverete truvà manualmente e risorse ignorate è cumincià a serratura.

  3. A volte i siti sò aghjunti à l'elencu di l'esclusione, chì pò esse cancellatu. Per fà ciò, per mezu di u menu di l'espansione, apri "Opzioni" è andate à tab "Personalizza".

    Trova un blocu "Setà i filtri manualmente"preme u pulsante "Setup" è ghjustu u campu di testu spaziatu sottu. Cliccate u pulsante "Salvà"per attivà adblock.

  4. Quandu si disconnette senza creà filtri, a solu soluzione hè di rimuovere è reinstallà a proroga.

In casu di prublemi cù a procedura di inclusione o l'efficienza di u prugrammu consideratu, pudete contattà ci à i commenti da consultà.

Conclusione

U manuale descrittu ùn necessita di cunnoscenza particulare, chì permetta l'inclusione di l'estensione in pochi passi simpli. A furtuna, dopu studiatu u nostru articulu, ùn avete alcuna domanda nantu à u sughjettu.