Opzioni per cunnessione di un subwoofer ad un computer


Un subwoofer hè un discussione capaci di riprodu un sonu in a gamma di frequenza bassa. In certi casi, per esempiu, in i prugrammi di l'impostazioni audio, cumpresu i sistemi, pudete truvà u nome "Woofer". Sistemi acustici attrezzati cù un subwoofer aiutanu à estrà più "grassi" da a banda sonora è aghjunghjite più culore à a musica. L'ascolto di canzoni di certi generi - hard rock o rap - senza un diffusore à bassa frequenza ùn porterà micca un piacè cum'è a so usazione. In questu articulu parleremu di i tippi di subwoofers è cume cunnessu à un computer.

Cunnessu u subwoofer

Più spessu avemu a trattà cù subwoofers chì sò parte di i sistemi di relatori di diverse configurazioni - 2.1, 5.1 o 7.1. A cunnessione di tali dispositivi, in vista di u fattu chì sò pruposti per travaglià cun un computer o un DVD-player, ùn pò dà nisuna difficoltà. È basta per determinà à quale connettore un tipu particulare di speaker hè connessu.

Ulteriori dettagli:
Cumu accende u sonu in u computer
Cumu cunnessu un teatro in casa à un computer

E prublemi si principenu quandu ci cerca di accende u subwoofer, chì hè una colonna separata cumparata da un magazinu o ancu inclusa cù un altru sistema di diffusori. Alcuni utilizatori sò ancu interessati à a quistione di cumu uttene un subwoofer di l'automobile putente à a casa. Qui di sà avè parlemu tutte e sfumature di cunnessione per diversi tipi di dispositivi.

I subwoofers sò di dui tippi - attivi è passivi.

Optionu 1: woofer attivu

I Subwoofers attivi sò una simbiosi di a dinamica è l'elettronica ausiliaria - un amplificatore o un ricevitore bisognu, cume si pò inturnà, per amplificà u signale. Tali altoparlanti anu duie tippi di connettori - input per riceve un segnale da una fonte sonora, in u nostru casu, un computer, è connettori di uscita per cunnessu l'altri altaghji. Ci sò interessati à u primu.

Come si vedi in l'immagine, questi sò zoccoli di RCA o Tulipani. Per uttene li cunnessi à un computer, avete bisognu di un adattatore da RCA à u mastru masculinu-maschile miniJack 3.5 mm (AUX).

Una estremità di l'adattatore hè inclusa in i "tulipani" di u subwoofer, e l'altra - in a presa per i diffusori à bassa frequenza nantu à a scheda audio di u PC.

Tuttu aghju pianificà pianu pianu se a carta hà u portu necessariu, ma chì ci hè quandu a so configurazione ùn permetta micca di aduprà qualchì avvocatu "extra", eccettu per stereo

In stu casu, i outputs ghjunghjenu à "sapè".

Quì avemu ancu bisognu di un adattatore RCA - miniJack 3.5 mm, ma di un tippu leggermente diversu. In u primu casu era "maschile-maschile", è in u secondu - "maschile-femina".

Ùn ùn preoccupatevi micca di u fattu chì l'uscimentu nantu à u computer ùn hè micca praticatu per basse frequenze - u riempimentu elettronicu di u subwoofer attivu stessa "divorzia" u sonu è u sonu hè corregitu.

I vantaggi di tali sistemi sò a compatibilità è l'assenza di cablaggi inutili, postu chì tutti i componenti sò piazzati in un casu. U svantaghju deriva da i meriti: st'accordu ùn permette micca di fà un dispositivu abbastanza forti. Se u manghjatore voli avè tassi più alti, allora cun elli si aumenta u costu.

Opzione 2: woofer passivu

I subwoofers passivi ùn sò micca dotati di unità addizionali è richiedenu un dispositivo intermediu - un amplificatore o un ricevitore per u funziunamentu normale.

L'assemblea di un tale sistema hè fatta cun l'aiutu di cavi adatti è, se vole, adattatori, secondu u schema "amplificatore computer - subwoofer". Se a dispositiva ausiliare hè equipavata cù un numeru numeru di connettori di uscita, allora u sistema di parlanti pò esse cunnessu ancu ad ellu.

U vantaghju di i diffusori passivi à bassa frequenza hè chì si ponu fà assai putente. Inconvenienti - a necessità di cumprà un amplificatore è a presenza di cablaggi supplementari.

Opzione 3: Car subwoofer

I subwoofers di automobile, per a maiò parte, si distinguenu per l'alto putere, chì richiede una alimentazione di 12 volt addizionale. Per ciò, una alimentazione normale da un computer hè perfetta. Prestu attenzione à a so putenza di uscita accatastata cù a potenza di l'amplificatore, esterno o integratu. Se u PSU hè "più forte", l'attrezzatura ùn aduprà micca tutte e so capacità.

A causa di u fattu chì tali sistemi ùn sò praticati per l'usu domesticu, u so design hà qualchìe funzioni chì richiedenu un approcciu inusuale. Di seguito hè l'opzione di cunnessione di una "saba" passiva cun un amplificatore. Per un dispositivo attivu, e manipule saranu simili.

  1. Pè l'alimentazione di l'infurmatore ad accende è iniziendu à furnisce l'alimentu, deve esse cumandatu fermendu certi contatti nantu à u cavu 24 (20 + 4) pin.

    Per saperne di più: Esecuzione di una alimentazione senza una scheda madre

  2. Dopu avemu bisognu di duie fili - neri (menu 12 V) è gialli (più 12 V). Pudete piglieli da qualunque connettore, per esempiu, "molex".

  3. Cunnessu i fili in cunfurmità cù a polarità, chì di solitu hè indicatu nantu à u corpu di l'amplificatore. Per cumincià cù successu, deve ancu cunnessu u contactu mediu. Questu hè un plus. Questu pò esse fattu cù un jumper.

  4. Ora ponemu cunnessu u subwoofer cun un amplificatore. Se in l'ultimi dui canali, dunque da un pruvemu "plus", è da u secondu "minus".

    Nant'à a columna di i cavi hè furnita à i connettori RCA. Se avete l'aptitudini è l'uttrenu adatti, pudete saldare "tulipani" à l'estremità di u cavu.

  5. U computer cù l'amplificatore hè cunnessu cun un adattatore RCA-miniJack 3.5 maschile-maschile (veda sopra).

  6. In più, in casi rari, pudete dà bisognu di adattà u sonu. Cumu fà sta, leghje l'articolo à u ligame sottu.

    Per sapè di più: Cumu adattà u sonu in u computer

    Fatto, pudete usà u woofer di a vittura.

Conclusione

Subwoofer ti permetterà di avè più piacè di ascoltà a vostra musica preferita. Cunnessione à un computer, cum'è vede, ùn hè micca difficiule, ghjustu bisognu di armà a persona cù l'adattatori necessarii, è, naturalmente, cù a cunniscenza chì avete guadagnatu in stu articulu.