Editori grafichi in u nostru tempu sò capace di assai. Incù l'aiutu di elli vi pudete cambià a foto smasgendu qualcosa da ellu o aghjuntu qualchissia. Cù l'aiutu di un editore graficu, pudete fà arte da una foto regula, è questu articulu vi dirà cume di fà arte da una foto in Photoshop.
Adobe Photoshop hè unu di i più editori pratichi è più preziosi in u mondu. Photoshop hà un numaru infinitu di possibili, trà i quali ci hè a creazione di a fotografia d'arte pop, chì impareremo à fà in stu articulu.
Scaricate Adobe Photoshop
Prima ci vole à scaricà u prugramma da u ligame sopra è installatu, cum'è questu articulu vi aiuterà.
Cumu faci una foto in u stile di l'arte pop in Photoshop
Preparazione di a foto
Dopo l'installazione, avete bisognu di aprite a foto chì avete bisognu. Per fà ciò, aprite u sottomenu "File" è cliccate nantu à u pulsante "Apri", dopu chì, in a finestra chì si vede, selezziunate a foto chì avete bisognu.
Dopu à ciò, avete bisognu di sbarazzarsi di u fondu. Per fà ciò, creà un duplicatu di u stratu trascinendu u primu fondu nantu à l'icona “Cree un novu stratu”, è riempite u primu fondu cù biancu utilizu u strumentu di Riempimento.
Dopu aghjuntu una maschera di stratu. Per fà quessa, selezziunate u stratu desideratu è cliccate nantu à l'icona "Aghjunghje a maschera di vettore".
Ora scemu u fogliu cù l'utilu Eraser è applicà u stratu di maschera cliccendu à dirittu nantu à a maschera.
Correzione
Dopu chì a maghjina hè pronta, hè ora di applicà una correzione, ma davanti à questu noi creemu un duplice di u stratu finutu trascinandu nantu à l'icona "Crea un novu stratu". Fate un novu stratu invisibile cliccendu nantu à l'ochju accantu à ellu.
Ora selezziete u stratu di visibile è andate à "Image-Correction-Threshold". In a finestra chì si vede, setate u più adeguatu per u raporsu di l'immagine di biancu è di biancu.
Ora smetti di l'invisibilità da a copia, è metti l'opacità à 60%.
Ora turnate à "Image-Correction-Threshold", è aghjuntate ombre.
Dopu, avete bisognu di unificà i strati selezzienduli è premendu a combinazione di tasti "Ctrl + E". Poi dipinge u sfondo in u culore di l'ombra (approssimativamente selezziunà). E dopu unisci u fondo è u stratu rimanente. Pudete ancu cancellà e parti inutili o aghjunghje e parti di l'immagine chì avete bisognu di neri.
Ora vi vole à dà à l'immagine un culore. Per fà quessa, aprite a carta di gradientu, chì si trova in a lista di menu à tendenza di u bottinu per creà un novu stratu di regolazione.
Cliccando nantu à a barra di culore aprite a finestra di selezzione di culore è selezziunate a cunfinanza di culore dà quì. Dopu, per ogni selezzione quadru di culore selezionemu u nostru culore.
Tuttu, u vostru ritrattu di pop art hè pronto, pudete salvarli in u furmatu di cui avete bisognu, pressu a combinazione di tasti "Ctrl + Shift + S".
Vede ancu: Raccolta di i migliori prugrammi per computer per disegnà arte
Lezione di video:
In un modu tali cuntrastu, ma efficace, anu gestitu di fà un ritrattu d'arte pop in Photoshop. Benintesa, stu ritrattu pò esse megliu tittatu i punti inutili è l'irregularità, è se vulete travaglià annantu, avete bisognu di u strumentu Pencil, è fà megliu prima chì avete fattu u vostru culore di arte. Speremu chì questu articulu sia utile per voi.