Unità flash USB di avvio di Windows 7

Vista u fattu chì un numaru crescente di computer, laptop è netbooks ùn anu micca un drive integratu per le letture di i dischi, è u prezzu di e unità flash USB hè scarsu, un drive di Windows 7 bootable è qualchì volta u modu più pratice è più chjuvule per installà un sistema operativu in un computer. Questu manualu hè destinatu à quelli chì vogliono fà una tale unità flash. Dunque, 6 modi per creà.

Vede ancu: Dove scaricà l'imagine ISO di Windows 7 Ultimate (Ultimate) gratuitamente è legalmente

U modu ufficiali per creà un drive flash aviabile cù Windows 7

Questu metudu hè à tempu u più faciule è, ancu à, u modu ufficiali per Microsoft di creà un drive USB flash aviabile Windows 7.

Avete bisognu di scaricà u Strumentu di Download di Windows 7 USB / DVD da u situ ufficiale di Microsoft in questu: //archive.codeplex.com/?p=wudt

Vi hà ancu bisognu di una immagine di u discu ISO cù a distribuzione di Windows 7. U restu hè assai semplice.

  • Fighjate Windows 7 USB / DVD Download Tool
  • In u primu passu, specifichi u parcorsu à l'immagine ISO di a distribuzione di Windows 7.
  • Dopu, specificate u discu in u scrittu - i.e. avete bisognu di specificà a lettera di l'unità flash
  • Aspettate u tempu di a cuddula flash cù Windows 7 hè pronta

Hè tuttu, pudete avà aduprà i media creati per installà Windows 7 in un computer senza un drive per a lettura di dischi.

Unità flash USB di avvio di Windows 7 cù WinToFlash

Un altru grande prugrammu chì ti permette di creà una unità flash USB di avviatore cù Windows 7 (è micca solu a lista di opzioni hè assai larga) - WinToFlash. Scaricate u prugramma gratuitamente in u situ ufficiale //wintoflash.com.

Per brucà l'installazione di l'unità flash cù Windows 7, avete bisognu di un CD, di una immagine montata o di una cartella cù i file di distribuzione di Windows 7. Tuttu u restu hè fattu assai semplicemente - basta seguitu e istruzioni di u vechju di creazione di l'unità flash USB. Dopu à a fine di u prucedimentu, per installà Windows 7, ghjustu a specificà u boot da u media USB in u BIOS di u computer, laptop o netbook.

Utilità WinToBootic

Simili à u utilità di Windows 7 USB / DVD Download Tool, stu prugramma hè prughjettu per un unicu scopu - scrivendu un drive flash USB di avviatore cù l'installazione di Windows 7. Tuttavia, à differenza di l'utilità ufficiali di Microsoft, ci sò qualchi vantaggi:

  • U prugramma pò funziunà micca solu cù una immagine ISO, ma ancu cù una cartella cù i file di distribuzione o un DVD cum'è una fonte di file
  • U prugramma ùn deve micca esse installatu in u computer

Per facilità di l'usu, tuttu hè u listessu: specificà da quale media volete fà un drive di Windows 7 di avviatore, è u percorso per i file di installazione di u sistema operativu. Dopu, premete un unicu bottinu - "Fighjulate!" (Fà) è prestu tuttu hè prontu.

Cumu fà un drive USB flash aviabile Windows 7 UltraISO

Un altru modu cumunu per creà una installazione Unità USB cù Windows 7 hè aduprà u prugramma UltraISO. Per fà u drive USB desideratu, bisognu una immagine ISO di a distribuzione di Microsoft Windows 7.

  1. Aprite u schedariu ISO cù Windows 7 in u prugettu UltraISO, cunnessu l'unità flash USB
  2. In l'elemento di menu "Self-loading" selezziunate l'elemento "Scrivimi una immagine di u discu duru" (Write Disk Image)
  3. In u campu di Drive Disk vi fà bisognu di specificà a lettera di l'unità flash, è in u campu "Image file", l'image di Windows 7 aperta in UltraISO sarà già specificata.
  4. Cliccate "Formatu", è dopu formattazione - "Scrivite".

Nantu à stu drive flash di bootable Windows 7 cù UltraISO prontu.

Utilità gratuita WinSetupFromUSB

È un prugrammu di più chì ci permetta di scrive l'unità flash USB chì avemu bisognu hè WinSetupFromUSB.

U prucedimentu di a creazione di un azzardu iniziale di Windows 7 in stu prutezza si faci in tre fasi:

  1. Formattà una unità USB cù Bootice (inclusu in WinSetupFromUSB)
  2. MasterBootRecord (MBR) Record in Bootice
  3. Scrittura di i file di installazione di Windows 7 in una unità flash USB usando WinSetupFromUSB

In generali, assolutamente niente complicatu è a strada hè bona perchè, per altre cose, permette di creà unità di memoria multiboot.

Unità flash USB di avvio di Windows 7 à a linea di cumunicu cù DISKPART

Ebbè l'ultimu modu, chì sarà discusu in stu manuale. In questu casu, avete bisognu di un sistema operativu di Windows 7 annantu à u vostru computer è di un DVD cù u kit di distribuzione di sistema (o di una immagine montata di un tali disc).

Run u prompt di cumunamentu cume un amministratore è inserisci u comando DISKPART, di per quessa vedi un invitu per entrà i cumpi DISKPART.

Cume, digià i cumandi seguenti:

DISKPART> lista di discu (notate u numeru chì corrisponde à u vostru discurinu)
DISKPART> selezziunu u discu no. Di Flash-of-previous-command
DISKPART> pulita
DISKPART> crea una partizione primaria
DISKPART> seleziona partizione 1
DISKPART> attivu
DISKPART> formattate FS = NTFS veloce
DISKPART> assignare
DISKPART> uscita

Cù dì avemu finitu di preparà u drive flash à trasformarli in un bootable. Dopu, inserisci u cumandamentu in a riga di cume:

CHDIR W7:
Sostituite W7 cù a lettera di l'unità cù a distribuzione di Windows 7. Successivamente, inserite:
bootsect / nt60 USB:

Sostituite u USB à a lettera di l'unità flash (ma ùn sceglite micca u colon) Ebbè, l'ultimu cumannu chì copierà tutti i schedari necessarii per installà Windows 7:

XCOPY W7: *. * USB: / E / F / H

In sta istruzione, W7 hè a lettera di l'unità di a distribuzione di u sistema operativu, è USB deve esse rimpiazzatu cù a lettera di unità. U prucessu di copia i file pò prubrime tantu tempu, ma à a fine vi utarete una unità flash di Windows 7 in esecuzione.