Cumu ajustà u sonu in Bandicam


U sviluppu di l'applicazioni mobili per u sistema operativo Android è una di e zone più prumettive in a programmazione, cume u numaru di smartfoni acquistati cresce ogni annu, è cun elli a richiesta di vari tipi di prugrammi per sti dispositivi. Ma questu hè un travagliu abbastanza cumplettu, chì richiede a cunniscenza di i basi di a programmazione è di un ambienti speziale chì pudia fà u travagliu di scrittura di codice per e piattaforme mobili cum'è facile cum'è possibile.

Studio Studio - un ambienti di sviluppu putente per applicazioni mobili per Android, chì hè un set di strumenti integrati per sviluppu effettivi, prugrammi è prugrammi di test.

Da dì chì da aduprà Android Studio, bisogna prima installà u JDK

Lezione: Cumu scrive a prima applicazione cù Android Studio

Cunsiglii di vede: altri prugrammi per creà applicazioni mobili

A sviluppazione di l'applicazione

L'ambiente Android Studio cù una interfaccia ghjustu à piacè permette di creà un prugettu di ogni complessità cù mudelli di attività Standard è serie di tutti l'elementi possibili (Palette).

Emulazione di i dispositivi Android

Per pruvà l'applicazione scritta, Android Studio ti permette d'emulare (clone) un dispositivu basatu annantu à un sistema operativo Android (da tablet à telefuninu). Questu hè abbastanza pratice, chì pudete vede cumu si guarderà u prugramma nantu à diversi dispositivi. Da dì chì u dispositiu clonatu hè abbastanza veloce, hà una interfaccia ben sviluppata cun un set di servizii decenti, una fotocamera è un GPS.

VCS

L'ambiente contiene un sistema di cuntrollu di versione integratu o semplicemente VCS - un set di sistemi di cuntrollu di prugrammi chì permettenu à u sviluppatore di registà assai cambiamenti in i file cù i quali si lavora, affinchì più tardi, s'ellu ci vole, puderà tornà à una o altra versione di questi file.

Pruducimentu è analisi di codice

Android Studio dà a capacità di registrà i testi di l'interfaccia di l'utente mentre l'applicazione hè in carica. Tali testu ponu allora esse editatu o riavocate (sia in Laboratorio di prova di Firebase, sia in zona). L'ambiente cuntene ancu un analizzatore di codici chì esegue una verifica in profondità di prugrammi scritti, è permette à u sviluppatore di controllà l'APK per riduce a dimensione di file APK, visualizeghja i file Dex, e simili.

A corsa immediata

Questa opzione Android Studio permette à u sviluppatore di vede e cambiamenti ch'ellu faci à u codice di u prugramma o di l'emulatore, quasi in u stissu momentu, chì ti permette di valutà rapidu l'efficacia di cambiamenti di codice è cumu influisce nantu à a prestazione.

Hè da basatu à sente chì questu opzione hè dispunibule da aduprà solu per applicazioni mobili chì sò costruite sottu Ice Cream Sandwich o una versione più recente di Android.

Vantaggi di Android Studio:

  1. Bella disegnatrice di interfaccia d'utenti per fà u design visuale più faciule
  2. Praticabulu editor XML
  3. Supporta u sistema di cuntrollu di versione
  4. Emulazione di dispositivi
  5. Una vasta base di dati di esempi di design (Samples Browser)
  6. Capacità di fà teste è analisi di u còdice
  7. Application speed build
  8. GPU Render Support

Inconvenienti di Android Studio:

  1. Un'interfaccia inglese
  2. U sviluppu di l'applicazione richiede capacità di programmazione.

Attualmente, Android Studio hè unu di l'ambienti di sviluppu di l'applicazioni mobili più putenti. Ciò hè un strumentu putente, pensativu è altamente produttivu cù chì pudete sviluppà un software per a piattaforma Android.

Scaricate Android Studio gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

RAD Studio Cumu scrive a prima applicazione per Android. Studio Studio Programmi per a creazione di applicazioni Android FL Studio Mobile per Android

Share l'articolo in reti sociali:
Android Studio hè un ambientu cumplettu di sviluppu è testu per applicazioni per u sistema operativu Android.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Google
Costu: Free
Dimensioni: 1642 MB
Lingua: inglese
Versione: 3.1.2.173.4720617