U rimpiazzamentu di un hard disk regolari cù una SSD pò migliorà significativamente u confortu di u travagliu è garantisce una stesa di dati affidabile. Hè per chì parechji utilizatori anu provatu à rimpiazzà u HDD cun un discu solidu. Tuttavia, sostituendu u drive, deve in qualche modo moverte u vostru sistema operativu assemi cù i prugrammi installati.
Da una parte, pudete reinstallà tuttu è allora ùn ci sarà nisunu prublema per passà à un novu discu. Ma ciò chì fà se ci sò circa una dozzina di prugrammi nantu à u vechju, è u so OS hè dighjà impiantatu per u travagliu confortevole? Questu hè a dumanda chì rispundemu in u nostru articulu.
Modi per trasferisce u sistema operativu da HDD à SDD
Cusì, avete acquistatu una nova SSD è ora avete bisognu di cuminciò cuminò u OS in sè cù tutte e impostazioni è i prugrammi installati. Fortunatamente, ùn avemu micca d'invenzione di nunda. I sviluppatori di software (cum'è sviluppatori di u sistema operativu Windows) anu avè cura di tuttu.
Dunque, avemu duie maniere: aduprà un'utile terza parti, o aduprà strumenti standard di Windows.
Prima di passà à l'infurmazioni, vulemu attirà a vostra attenzione à u fattu chì u discu chì avete da trasferisce u vostru sistema operativu deve esse micca menu di quello chì era installatu.
Metudu 1: Trasferisce l'OS in SSD cù AOMEI Partition Assistant Standart Edition
Per cumincià, cunsiderate in dettaglio cumu trasferisce u sistema operativu cù una utilità di terze parti. Oghje, ci sò assai utilità differenti chì vi permettenu di fà un modu simplici di trasferisce u sistema operativo. Per esempiu, aghju fattu l'applicazione AOMEI Assistant Partition. Questu strumentu hè liberu è hà una interfaccia russa.
- Tra u numeru numeru di funzioni, l'applicazione hà un assistente assai pratice è semplice per trasferisce u sistema operativu à un altru discu, chì noi uteremu in u nostru esempiu. U mago chì avemu bisognu hè in u pannellu di manca in u "Maestri", di chjamallu cliccanu nantu à a squadra"Migrate SSD o HDD OS".
- A vetrina cù una spiccata descrizzione apparì dinò ind'è, avendu lettu l'infurmazioni, cliccate nantu à u "Next"è procedi à u passu chì vene.
- Quì u morsu offre a selezzione di u discu duve u OS sarà trasferitu. Per piacè, avà a nota chì l'azionamentu ùn deve micca esse marcatu, cioè, ùn avia micca cusì partizioni è un sistema di file, sì ùn ricevi micca un listinu in pudè in stu passu.
Quandu, appena selezziunate u discu target, cliccate nantu à u "Next"è avanzà.
- U passu chì seguitu hè a marcatura di l'unità à a quale u sistema operativu hè trasferitu. Eccu, pudete ridimensionare a partizione, se ne hè necessariu, ma ùn vi scurdate chì a partizione ùn deve micca esse inferiore a quella chì esiste u OS. Inoltre, se hè necessariu, pudete specificà una lettera à a nova sezione.
Quandu tutti i parametri sò stati messi, passà à u passu chì seguita, cliccendu nantu à "Next".
- Quì u morsu ci offre per completà a configurazione di l'applicazione AOMEI Partition Assistant per a migrazione di sistema à SSD. Ma nanzu à chì pudete leggere un pocu avvertimentu. A dita chì dopu à un riavvicinatu in certi casi, l'OS può micca accumincia. È sì ci hè un prublemu simile, devi sciuvà u discu vechju o cunnessu unu novu à u vechju, è u vecchi à u novu. Per confermà tutte e azzioni cliccate "A fine"è ghjunghje u mago.
- Dopu, per chì u prucessu di migrazione accada, hè necessariu cliccà nantu à "Applicà".
- Partishn Assistant visualizera una finestra cù una lista di operazioni differite, induve duvemu cliccà nantu à "Andà à".
- Ciò hè seguita da un altru avvisu induve cliccendu nantu à u "Iè", Confirmu tutte e nostre azzioni. Dopu, dopu, u computer si riavanu è u prucedimentu di u trasferimentu di u sistema operativu à u drive à u sondu solidu cumincerà.
Dopu a migrazione, u computer riavanu nuvellu è hè appena necessariu formattà u HDD per staccà u OS è u vechju bootloader.
Metudu 2: Trasferisce l'OS in SSD cù l'utili standard di Windows
Un altru modu per cambià à un novu discu hè aduprà strumenti di sistema operativu standard. Tuttavia, pudete aduprà ancu se avete Windows 7 è altru installatu annantu à u vostru computer. Altrimenti, avete da aduprà utilità di terze parti.
Una veduta più dettagliata à stu metudu nantu à l'esempiu di Windows 7.
In principiu, u prucessu di u trasferimentu di l'OS per mezi regolari ùn hè micca complicatu è passa in tre fasi:
- creà una immagine di u sistema;
- creazione di una unità bootable;
- Sviluppà l'impronta à un novu discu.
- Allora principiatu. Per creà una immagine di OS, avete bisognu di aduprà u strumentu di Windows "Archiviazione di dati informatici". Per questo, andate in u menù"Cumprà"è aprite u" Pannellu di cuntrollu ".
- Dopu avete bisognu cliccà nantu à u ligame "Archiviazione di dati informatici"è pudete procedere per creà una copia di backup di Windows. In a finestra"Backup o ripristinare i file"ci sò due cumandamenti chì avemu bisognu, avà prufunate di a creazione di una immagine di u sistema, per questo clicchemu nantu à u link appositu.
- Quì avemu bisognu di sceglie u drive chì hà da scrive l'image OS. Questu pò esse una partizione di discu o un DVD. Tuttavia, vale a pena di ricordà chì Windows 7, ancu senza i prugrammi installati, occupa assai numeru di spaziu. Allora, se si decide di brucà una copia di u sistema à DVD, allora pudete bisognu più di un discu.
- Sceglie un locu induve avete bisognu di salvà a maghjina, cliccate "Next"è procedi à u passu chì vene.
Ora a mago ci propone di sceglie e rùbbriche chì sò necessarie per esse incluse in l'archiu. Chì traslocuemu solu u OS, ùn hè micca bisognu di sceltu nunda, u sistema hà già giratu tutte e dischi necessarie per noi. Allora, fate un clic "Next"andete à u passu finale.
- Avà bisognu à confermà e opzioni di backup scelte. Per fà quessa, cliccate "Archiviu"è aspettate a fine di u prucessu.
- Dopo a copia di u OS hè creata, Windows offre à creà una unità di bootable.
- Pudete ancu creà una unità cù u "Crea un discu di recuperu di sistema"in a finestra"Backup o Ripristina".
- In u primu passu, u wizard per a creazione di un discu di avvicinamento vi chitarra à selezziunà una unità in cui un drive pulitu per a registrazione deve esse installatu.
- S'ellu ci hè un discu di dati nant'à u drive, u sistema hà da offine di pudelu. Se aduprate DVD-RW per a registrazione, pudete cancellà chjaramente;
- Per fà quessa, andate à "U me computer"è cliccate à dirittu destro in u drive. Ora selezziunate l'elemento"Cancellate stu discu".
- Ora torna à a creazione di un drive di recuperu, selezziunate l'unità chì avete bisognu, cliccate nantu à "Crea un discu"è aspettate finu à a fine di u prucessu. À a fine, vedemu a finestra simile:
- Rinviate u computer è andate à u menu di selezzione di i dispositivi di boot.
- Dopu, l'ambiente di riparazione OS sarà carregatu. À u primu stadiu, per facilità, sceglite a lingua russa è premete u "Next".
- Chì avemu ripristinendu l'OS da una immagine preparata in precedenza, spostamu u passaghju in a seconda posizione è premiamo "Next".
- In stu stadiu, u sistema solu ci darà una immagine adatta per a recuperazione, dunque, senza cambià di nunda, cliccate "Next".
- Ora pudete piantà i parametri addiziunali, se vole. Per andà à l'ultima azzione, cliccate nantu à "Next".
- À l'ultima tappa, vedemu una breve infurmazione nantu à l'immagine. Ora pudete andà direttamente à soffriti nantu à u discu, perchè pressu u "Next"è aspettate a fine di u prucessu.
Attentu! Se a vostra macchina di travagliu ùn hà micca scritte, ùn puderete micca scrivere una unità di ripresa ottica.
chì indica chì u discu hè statu creatu bè.
Allora chì sintetemi un pocu. A stu puntu, avemu gia una immagine cù u sistema operativu è un drive di riparazione avviabile, chì significa chì pudemu passà à a terza e ultima tappa.
Questu di solitu pò esse fattu pressendu a tasca F11, in ogni caso pò esistiri altre opzioni. Tipicamente, i tasti di funzioni sò dipintuti nantu à a schermata iniziale di u BIOS (o UEFI), chì si vede quandu accidi u computer.
Dopu à ciò, i sistemi installati saranu ricercati.
À a fine di u prucessu, u sistema hà da riavene automaticamente è à quì u passu di u trasferimentu di Windows in u SSD pò esse consideratu cumple.
Oghje avemu studiatu dui modi per passà da HDD a SSD, ognunu di i quali hè bonu à a so manera. Dopu avè riesaminatu entrambi, pudete ora sceglie quellu chì hè più accettabile per voi, per trasferisce l'OS à un novu discu rapidamente è senza perdita di dati.