Tutti noi sapemu chì, cù l'aiutu di Skype, pudete micca cumunicà, ma ancu trasferisce file à l'unu a l'altru: foto, documenti di testu, archivi, etc. Pudete aprirle puru in un missaghju, è se volete, salvarli dunque nantu à u vostru discu duru cun un prugramma per aprite i file. Ma, per quessa, questi prugrammi sò dighjà situati in qualchì locu in u computer di l'utente dopu u trasferimentu. Scopemu chì i file ricevuti da Skype sò salvati.
Apertu un file cù un prugramma standard
Per scopre chì i file ricevuti per via di Skype sò situati nantu à u vostru computer, primu avete bisognu di aprirci un tale file per l'interfaccia di Skype cun un prugramma standard. Per fà quessa, cliccate solu nantu à u lìculu in a finestra di chat di Skype.
Si apre in un prugramma chì hè installatu per visualizà stu tippu di file per difettu.
In a vasta maggioranza di tali prugrammi in u menù ci hè l'elemento "Salva cum'è ...". Chjamate u menu di u prugramma è cliccate nantu à questu articulu.
L'indirizzu iniziale in cui u prugramma offre per salvà u schedariu, è hè a so posizione attuale.
Scriviamu separatamente, o copiamu questu indirizzu. A maggior parte di i casi, u so mudellu sembra u seguitu: C: Utenti (username) Windows AppData Roaming Skype (username Skype) media_messaging media_cache_v3. Ma l'indirizzu esattu dipende da i nomi specifici di Windows è Skype. Per quessa, per chiarisce, bisogna vede u schedariu per mezu di prugrammi standard.
Ebbè, dopu l'utente hà sapè duv'ellu si truvava in i so computer in i so schedari ricevuti per via di Skype, puderà aprire u cartulare di a so situazione cù qualchì gestore di file.
Comu pudete vede, à a prima vista, determinà induve i schedari ricevuti per via di Skype ùn sò micca tantu faciule. Inoltre, u caminu esattu di a situazione di sti schedari hè differente per ogni utilizatore. Ma, ci hè un metudu, chì hè statu descrittu sopra, per imparà stu modu.