Perchè dite chì avete bisognu di formattà una unità USB externa in u sistema di file FAT32? Micca tantu tempu, aghju scrittu nantu à diversi sistemi di file, i so limitu è a so compatibilità. À mezu à altre cose, si hè notatu chì FAT32 hè compatibile cù quasi tutti i dispositivi, cioè: lettori DVD è stereotipi di l'automobile chì supportanu a connessione USB è tanti altri. Nantu à a maggior parte di i casi, se l'utente deve formattà un discu esternu in FAT32, allora u compitu hè di assicurà chì u lettore DVD, u televisore, o un altru dispositivo di consumatore “veda” film, musica è fotografie in stu drive.
Se provate à formattà cù attrezzi classichi di Windows, cumu descrittu quì, per esempiu, u sistema rapporrà chì u volume hè troppu largu per FAT32, chì ùn hè veramente u casu. Vede ancu: Fissà L'errore di Windows Impossibile cumplà a formattazione di u discu
U sistema di schedari FAT32 supporta volumi fino à 2 terabyte è a dimensione di un schedariu finu à 4 GB (cunsiderate l'ultimu puntu, pò esse criticu quandu si salva i filmu à un tale disc). È cumu formatificà un dispositivu di sta taglia, cunsideremu oghje.
Formattà un discu esterno in FAT32 cù u prugrammu fat32format
Un di i modi più facili per formattà un grande discu in FAT32 hè di scaricà u prugramu libero fat32format, pudete fà da u situ ufficiale di u sviluppatore quì: //www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm screenshot di u prugramma).
Questu prugramma ùn necessita di installazione. Semplicemente connettite u vostru discu rigiu esterno, avviate u prugramma, selezziunate una lettera di unità è cliccate nantu à u pulsante Start. Dopu à quellu, resta solo a aspettà a fine di u prucessu di formattazione è uscisce da u prugramma. Hè tuttu, un discu duru esternu, sia 500 GB o terebiatu, formattatu in FAT32. Ancu una volta, questu limiterà a dimensione massima di u file in ellu - micca più di 4 gigabyte.